H
Harald Boye: Läs ovanför ;)
6 svar · 5,1k läst
·
mexitegel
mexitegel: Har 24 st golvvärmeplåtar från Termotech för deras 17 mm system, 300 mm c/c. 23 st hela plåtar och en som är delad. Räcker till c:a 8 kvm Prisidé 500 kr för alltsammans.
0 svar · 636 läst
H
huggan: Bra initiativ. Kan meddela att det stavas gratis.
1 svar · 784 läst
M
MissAnpassad: Jag har ett gäng oanvända badrumsluckor med matchande lådor i gedigen ek som jag inte behöver. Det finns tre lådor och utdragsfunktion till två av dom , inga skruvar dock till de två som inte är monterade. Det är borrat för beslag på dom med cc-mått 65 mm, dessa finns dock inte med. Det finns en och annan utseendeskavank på dom, men alla går nog att åtgärda. Djup: 270 mm Bredd:
0 svar · 754 läst
·
J
jokamp: En helt ny batteriladdare för 14,4-18V Bosch batterier, BAT660, bytes mot en påse nötter, en öl eller 2 eller lite karma. Följde med skruvdragare jag köpte från USA men jag har ingen användning för den. Finns utanför Höör men kan tas med till Lund på vardagar. Kan eventuellt skickas också mot fraktkostnad.
0 svar · 688 läst
Krilleman
Krilleman: Du kunde ju ha erbjudit dig att klyva veden till Arneri68 :p
13 svar · 3,7k läst
·
T
tobben87: Du har ett pm med mina kontaktuppgifter. Vi hörs.. :-)
2 svar · 760 läst
·
O
Odjuret: 500kr?
1 svar · 1,1k läst
·
O
1 svar · 1,1k läst
·
J
Johanh82: Såld
6 svar · 1,4k läst
·
J
6 svar · 1,4k läst
·
K
Kristofferq1: Säljer nu vår Graco St PRO färgspruta/färgpump. Finns i Sthlm. Medföljer munstycken, slang och extra arm/förlängning för munstycket. Manualer, sprängskisser och broschyrer finns, både för färgsprutan och för munstycken. Pris kan diskuteras vid snabb och smidig affär. Finns gott om dokument och diverse tillbehör/reservdelar på nätet. OBS lånad bild. [bild]
0 svar · 1,8k läst
·
M
MaZk: Har ett oöppnat paket över. Köpte 2 men behövde bara 1. Komplettera med shunt, ex Floore FS36. [bild] Läs nedan om produkten. http://www.bauhaus.se/floore-kit-9m-13mm.html http://floore.se/produkter/gor-det-sjalv-kit/ Pris 3500kr Hämtas i Nässjö eller Jönköping. Kan skickas med Bussfrakt.
0 svar · 1,3k läst
·
Ramnemark
Ramnemark: Lägg bud om ni tycker priset är fel. Allt ska hort
1 svar · 1,3k läst
·
J
Joakim Bengtsson: Hej! Jag köper den. Du kan nå mig på 070-1080250. Med vänlig hälsning, Joakim Bengtsson
1 svar · 1,2k läst
Lexington
Lexington: Såld!
2 svar · 2,8k läst
·
P
phattrance: [bild] Säljer följande duschvägg from IFÖ: http://www.ifo.se/produkter/duschar/duschvaggar/ifo-space-2000-rak-dorr-spnk/54766/ Duschväggen är en SPNK 700 - 70 cm (RAK / Klarglas). Duschväggen är helt ny i kartong. Säljes pga felbeställning. OBS: Priset är för 1 dörr, för hörnlösning krävs det 2 dörrar. Säljes för 1000kr (Rekommenderade priset är 4400kr per vägg) Beskrivning:
0 svar · 1,5k läst
·
D
drx: Har ett Elitfönster aluminiumbeklätt i måtten H 40 x L 100 som jag slumpar bort för 400 kr. Ej öppningsbart. Aldrig monterat men har lite mindre skador på insidan. Enkelt att fixa till med lite spackel och färg. Hör av er för bilder. Finns i Höganäs.
0 svar · 679 läst
B
Brandman624: Finns det något intresse för en vettig blandare så har jag en som endast varit monterad och använd i 1 vecka , nyskick alltså . [bild] Ge mig ett vettigt bud så kan vi komma bra överens! Mvh
0 svar · 724 läst
·
O
ompalompa: 4st trådlösa kameror och 1 mottagare säljes. Helt nytt i kartong! Kingwave kw3301 + Kingwave kw2222. Bud? [bild]
0 svar · 910 läst
·
Anna1984
Anna1984: Borta
1 svar · 1,2k läst
Anna1984
Anna1984: Sålt
1 svar · 2,2k läst
·
C
Cicaro: Visade sig att mina AHAventiler på 20mmrören hade överfallsmutter och inte invändig gänga så de sprillans nya insatserna går inte att montera. Det innebär att jag har två stycken som jag aldrig kommer få användning för, om någon behöver dem och vill byta till sig dem är jag bara glad. (Såna här alltså http://www.evbutiken.se/mma-utbytesinsa ... orell-dn15) Behöver någon två
0 svar · 902 läst
N
nybyggarna2015: Säljer 42 rullar av Boråstapeter Borosan artikelnr 7758. Tapeterna är vita med lite streck i, allt i vit nyans, http://www.borastapeter.se/sv/kollektion-borosan-14/tapet-7758/ Rullarna är 53 cm bred och självklart nya. /Jessica
0 svar · 1,2k läst
K
K-Aronsson: Hej Har ett par dualtech ts100 som ligger, fungerar till alla inbrottslarm där man vill byta från "kopparlina" till gsm, plug and play 600kr ink frakt
0 svar · 1,2k läst
D
drbrain: Värmeplåtarna är sålda! Kvar finns dom spårade EPS-skivorna. Kom med bud! :)
1 svar · 1,1k läst
FredrikR
FredrikR: [citat] Redigeringsmöjligheten försvinner efter en viss tid. :)
3 svar · 1,3k läst
RilleRock
RilleRock: Någon som använder detta systemet? Förpackningen är lite sliten men detektorn är oanvänd. En 100-lapp +frakt hade jag tänkt mig. [bild] [bild]
0 svar · 1,0k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.