Hej !

Har en 100% ny Dewalt DCD795, inte ens urplockad ur sin låda.
Köpte denna när jag skulle till att bygga mitt förråd men det blev att jag hjälp av en snickare så jag behövde ej använda denna.

Mkt fin och bra proffsmaskin som har allt man behöver och lite till.

Full spec här :

http://www.pricerunner.se/pl/1258-2992946/Borrmaskiner-och-Skruvdragare/Dewalt-DCD795P2-priser

Ge mig ett bud, jag kan maila bilder och har inga problem att skicka maskinen,

Finns i Borlänge, kan ev levereras till Falun / Sandviken / Gävle då jag reser i jobbet.

Med vänlig hälsning Axel
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.