Säljer ett 4x8 meter solfolie/bubbelplast (ursprungligen från Folkpool) som "obehövligt". Köpte det för att vi hade otätt pooltak som nu är fixat.


1000 kr (en tredjedel nypriset) eller bud. Hämtas på Ekerö/Stockholm.


Lite smuts och någon trasig "bubbla" får du räkna med...


Svar som PM eller lämna din e-post eller nummer så ringer jag upp.


Mvh,
Anders
 
Hej finns bubbelplasten kvar är intresserad i så fall ?
 
Såld!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.