I ikeo #1 Medlem · Bromma · 904 inlägg 3 jun 2014 11:12 ikeo Medlem Bromma 904 inlägg 3 jun 2014 11:12 #1 priside 2000:- komplett med bärsele trådmatare klingor hörselkåpa ansiktsksydd finns nog en skvätt aspen soppa kvar med. Har själv knappt använt den och jag har inte en aning om hur mycket min far använt den innan mig men den ser knappt använd ut
priside 2000:- komplett med bärsele trådmatare klingor hörselkåpa ansiktsksydd finns nog en skvätt aspen soppa kvar med. Har själv knappt använt den och jag har inte en aning om hur mycket min far använt den innan mig men den ser knappt använd ut
G Garbo113 #2 Medlem · Södermanland · 1 inlägg 14 jul 2015 10:19 Garbo113 Medlem Södermanland 1 inlägg 14 jul 2015 10:19 #2 Hej, Letar röjsåg i Eskilstunatrakten, har du din kvar och vill sälja? /Caroline ikeo skrev: priside 2000:- komplett med bärsele trådmatare klingor hörselkåpa ansiktsksydd finns nog en skvätt aspen soppa kvar med. Har själv knappt använt den och jag har inte en aning om hur mycket min far använt den innan mig men den ser knappt använd ut
Hej, Letar röjsåg i Eskilstunatrakten, har du din kvar och vill sälja? /Caroline ikeo skrev: priside 2000:- komplett med bärsele trådmatare klingor hörselkåpa ansiktsksydd finns nog en skvätt aspen soppa kvar med. Har själv knappt använt den och jag har inte en aning om hur mycket min far använt den innan mig men den ser knappt använd ut
I ikeo #3 Medlem · Bromma · 904 inlägg 14 jul 2015 13:48 ikeo Medlem Bromma 904 inlägg 14 jul 2015 13:48 #3 nope fanns inget intresse för ett år sen och hade inte plats för den så jag gav bort den till en bekant
nope fanns inget intresse för ett år sen och hade inte plats för den så jag gav bort den till en bekant