Säljes, Uthyres & Skänkes
SamiHus: Av årsmodell 2013 (står det i mäklarens papper, fick inte med kvitto). Huset jag köpte förra året hade dubbeluppsättning av kyl och frys och då jag är ensamstående så har jag märkt att det räcker med en kyl/frys:o. Har endast testat att de funkar, annars har den varit avstängd sedan jag flyttade in. Toppskick!! Finns för hämtning i Åtvidaberg(centralt:D), kan hjälpa till att
Hoppis: Vi har två gamla teakfönster som suttit i vårt hus. Ett liggande. 150cm långt x 90cm högt. Ett stående 120x120cm Två öppningsbara rutor i varje. [bild] Någon som är intresserad? Kom med bud till wiberg_annelie@hotmail.com eller 0730-511117
Raginglynx: -Byggfolie Luft/ångspärr Triofol (2700x0,2x25m)(normalpris 350 kr) 175 kr -Armerad byggfolie för vindbjälklag T-emballage (2740x0,18x25m)(Normalpris 1800 kr) 700 kr -Elskåp/Normcentraler 4st Hager Golf 54-modulers (3x18M)(Normalpris 600 kr/st) 400 kr/st eller samtliga 4 st för 1200 kr -Elskåp/Normcentral 1st Hager Golf 72-modulers (4x18M)(Normalpris 650 kr) 400 kr -Fönsterbleck vitt
DIY_freak: Jag har en fullt fungerande satellit-mottagare från engelska Sky. En HD-box med fjärrkontroll, internetanslutning, dubbla mottagare, hårddisk 500Gb för inspelning och timeshift. Något för den händige eller för den som skall bosätta sig i England? Pris 500:-.
Smurfette: [bild] Blandad kompott av ventilationsrör Kom med förslag på pris :)
PeterKristenson: Hej! Det blir en hel del sprängsten +200m3 över i samband med markarbeten i Kungälv, Rollsbo industriområde. Bortskänkes mot avhämtning. Vi kan tänka oss att betala för grävmaskin. Tillgängligt i början av september. Maila vid intresse: pkristenson@incendiumfire.com
b8q: Ser ut att kunna passa i min källardörr (som gått i baklås ett par gånger för mycket nu, och behöver nytt). Skickar PM.
frar: Skänker de jordmassor som blir över i samband med vårt poolbygge. Beräknat ca 75 kbm. Grävstart 24/8 2015. PM:a så kollar vi på detaljerna. /frar
Anders243: Uppdatering: Bortskänkes! Om några dagar får det bli metallåtervinningen.
Anders243: Jag har en ordinär 60cm electrolux-spis (3~) från 1990-2000 talet att skänka bort. Den fungerar såvitt jag vet, men har vissa skavanker i och med dess ålder. Dessutom har jag ett fullhögt Electrolux kylskåp att skänka bort. Fungerade senast vi provade det. Se bild. [bild] Hämtas snarast. Jag tänkte köra de till tippen i slutet av veckan om ingen är intresserad av de. Skicka PM vid
corre: Ska byta ut köket i min lgh under veckan. Det gamla köket är ett 50tals modell HSB med luckor i masonite. Allt är målat högblank äggvitt, i behov av ommålning. Vid intresse så kan mer specar och bilder mailas. Du som köpare behöver hämta och delta i rivning under denna veckan (10/8-13/8). Inga garantier för att det kommer ned helt, det ansvarar du själv för. Som bekant så är det
Music Man: Spolknapp Ifö Sign Mekanisk frontlucka med dubbelspolning och Fresh WC Spolknapp Ifö Sign är en mekanisk frontlucka med dubbelspolning, standard. Valet mellan avställningshylla eller hel vägg ger redan det badrummet karaktär. Men även spolknapparna bidrar till slutintrycket. Du kan välja ellan alla Ifö-knappar under förutsättning att elementet installeras med hylla ovanför med service
nosslin579: Kan inte ta bort inlägget så det får bli ett svar istället på att alla block är nu borta.
Habbe: Tar nu emot skambud, står fruktansvärt mycket ivägen.
dhanjel: Returnerade mina Fibaro wallplugs när de fick problem för något år sedan och köpte TKB istället att ha under tiden, nu när version 2 har kommit så tänkte jag gå över till dom istället. Därmed har jag 10 st TKB Brytare till salu (http://waifai.se/produkt/tkb-plug-switch/), som säljes i paket. Prisidé är 2300kr + frakt. Vid snabb affär kan jag slänga in en Everspring AN157-2
Jasse64: [citat] Ok, tack för svar. Ingen annan? Den går i metallåtervinningen annars.
HenkAAn: 15st Termostater TA TRV Nordic, endast provmonterade då de följde med när vi bytte radiatorventiler. 500kr för hela lådan. /Henrik, 0706947189 [bild]
The Tor: Säljer ett styck kapverktyg för Vatette väggbockfixtur. [bild] Använd till 8 styck fixturer så den är nästan i nyskick. 700:- (+ ev. porto)
Adamski74: Ca 1 år gammal z-wave controller för hemautomation i perfekt skick. Läs mer om denna här: http://smart-telematik.se/product.html/vera-3 850 kr inkl. frakt. Det går bra att hämta den i Kungälv eller Göteborg (Bäckebol/Backaplan). Betalning helst via swish. [bild]
ljhnilsson: Nu ligger stugan på tippen. Synd men ingen orkade flytta på den.