Säljes, Uthyres & Skänkes
SmurfTumme: Som rubriken lyder säljer jag en Wagner projekt 115. Endast använd en gång. Fungerar så klart felfritt. Säljer den då jag insåg att den var lite väl kraftig för mina behov. Finns i Hudiksvall men kan skicka den mot fraktkostnad och förskottsbetalning alternativt paypal. Kan fixa bilder vid intresse. Prisidé: 2500:- Kontakt via byggahus eller på mail Info@esjo.se
osiris: Såld! Ska tråden raderas då?
THQ: Duschhörna Sanplast halvrund 90x90cm skänkes http://www.sanplast.pl/index.php?id=12&uid=2105&L=1 Trasiga gångjärn. Kan beställas via tillverkaren för ca 50kr Finns i Täby [bild]
Lund Skåne: Innerdörr, standardhöjd, med bredden 62,5 cm. Inklusive ram. 150 kr Säljes i Lund. Telefon 0708-447540
corre: Har en tigersåg över, köpt från ProRent Maskin i Bandhagen för något år sen, kvitto finns om man vill se. Ingen garanti dock, det var en beg såg. Så är en Milwaukee SSE 1000 SQ med 3m gummisladd och snabbkoppling på elen. Ingen låda, bara det som finns på bilderna. Den är i bra skick och har fungerat utmärkt för mig. Jag har tänkt mig 800:- PoK "söder om söder" i Sthlm,
MathiasFr: Jag har sålt min handöverfräs och har några fräsar kvar: Wealden T8152B1/2 Multitrim nypris 40.55£/666kr, pris 450kr Wealden TK50B 10st nya skär till ovan nypris 27.48£379kr, pris 250kr Wealden T8115b1/2 Template trim nypris 32.15£/444kr, pris 475kr Wealden T8136B Bevel trim nypris 31.03£/428kr, pris 300kr Wealden TK12B 6st nya skär till de båda ovan nypris9.6£ (6st)/132kr, pris 90kr
dreamkåken2010: Två stycken (stål)skorstensrör bortskänkes mot avhämtning (Tyresö) Mått (ungefärliga mått!!!) Rör 1 - 15cm diameter, 6,6m längd, godstjocklek 4-5mm Rör 2 - 12,5cm diameter, 5,6m längd, godstjocklek 3mm Epost eller PM kaukov@gmail.com
Gruvberget: Jag har 6 st 100 mm portar till spånsug. Tillverkade av tålig plast och passar perfekt till vanlig spånsugslang eller spirorör diameter 100 mm. Perfekt för att stänga av utsug till dom maskiner som inte används för tillfället. Sparsamt använda. Säljer alla 6 st för 200:- (33 kr/ st...). Går att skicka mot fraktkostnad, annars finns dom att hämta i Falun. Med vänlig hälsning/
Konto1999: Hej! Rensar ut min lägenhet och säljer diverse EL. Nytt/oanvänt. Vill bara bli av med allt så kom med ett bud, säljer helst allt men kom med förslag. Finns i Sundbyberg, Stockholm. e-post: jobbjocke@hotmail.com ELJO dimmer x1, Strömbrytare x3 ELJO/1x GELIA, OSRAM transformatorx1, IP65 kopplingsdosa x3, IP54 kopplingsdosa x1, Små kopplingsdosor x6, 3x Vägguttag, 2 doslock, 1x takuttag
sulfobus: Ca 50x50x6, ca 30 st. Finns i Malmö, kommer slängas om ca 2 månader.
Dsl: Har avslutat mitt FTX projekt och fått lite delar över. Bättre att de kommer till användning än att jag tvingas slänga dem. 1) låda med delar. Mest 160mm. Inkl begagnad 100mm fuktstyrd biltemafläkt. Se bild 2) 3m 160mm spirorör 3) Fast ljuddämpare: https://www.soliduct.se/clx-50-160-900/p-451.htm 4) Tilluftsdon: https://www.soliduct.se/tilluftsdon-ckt-160/p-2665.htm 5) Frånluftsdon:
gunric: Har städat ur förrådet och hittat kakel från en tidigare renovering om någon vill ha. Så små mängder att det räcker mest till för dekor/mosaik. 2 kvm blått, 10x10 1kvm vitt 15x15 Skicka pm vid intresse
Ramnemark: Hej. Jag får ta och sälja batterierna och laddaren eftersom maskinen gått sönder och täcks inte av garantin. Batterierna laddade max 10 gånger var och har full effekt kvar. Spec. 2st Hilti B14/3.3 Li-On 1st Hilti C 4/36-90 230V 1st Hilti Låda till SFC-144 1000kr pok för allt Skickas mot fraktkostnad / Ramnemark [bild]
fremax: Säljer en spikpistol som skjuter i stål , betong och tegel. Använd till 1 projekt och knappt skjutit slut på 2st gastuber. Gas&spik för betong/stål medföljer. Kan ses i centrala Västerås. Se länk för mer info:http://www.spit.se/res/Aktuellt/SpitElektriker.pdf Pris : 3500:- eller bud [bild]
Campar: Ett stativ för borrmaskin. 150:- FInns i Segeltorp //Niklas 0705-85 77 51 [bild]
tacho: Ja, det är ju inte gratis med batterier. Ett 4.0 Ah ligger på 700-800 kronor. Men fyndläge för den som redan köpt in sig i Metabos 18V-system :)
Björn Björlin: Begagnad twinlink 3000 i begagnat bra skick. Fungerar bra. Som alternativ överföringsväg vid teleavbrott till ditt inbrottslarm, eller om man helt enkelt inte vill göra sig av med sin hemtelefon men ändå ha ett mobilt abonnemang. :) Endast kretskort samt antenn, ingen kapsling inkluderad. Skruvdistanser kan medfölja för att fästa den. 700:- eller vettigt bud
Crebel: Har ett par oanvända över som jag tycker det vore synd att slänga. * Ett grenrör med 45 grs vinkel * En skarvmuff * En skarvmuff som inte har ett stopp i mitten, kallas det glidmuff? * Två 30 grs-böjar Till helgen ryker de. Har tom försökt ge bort dem till K-rauta för att slippa slänga helt oanvända saker :-(. Ingen som tänker dra om avlopps-stammen i vår?
CDK2H: Jag har tagit hem två värmekameror från USA om någon är intresserad. Vet att folk här inne har varit intresserad tidigare av de här så tänkte höra igen. Pris 2800k st eller 5k för båda + Frakt med spårning en hundring. De är helt nya i oöppnade kartonger. Här är tillverkarens hemsida www.thermal.com Tillverkarens specifikationer iOS Lightning Thermal Camera True thermal sensor
erik_h: [citat] Tyvärr är det redan bortkört! /Erik
jackt: Har en Nibe Compact VVB till salu. Har varit i drift till för några veckor sedan utan problem, har använts som vattentank åt värmepump. Har några skavanker i ytterhöljet men är i fint skick. 1kW/3kW omkopplingsbar med vred. 400V 2-fas. Tillv år: 1982. Priside 750kr [bild] [bild]
Isakare: Måste fråga innan jag skickar dom i containern om nån vill ha. Massiva Diplomat för publika miljöer, laminerat spån, en sida/kanter vita, en sida mörkt grön/turkost, en höger en vänster, 3 gångjärn, låskista finns, ej trycke el vred. 92 cm breda, höjden har jag inte mätt, men gissar att dom är standard för 21 karmyttermått. Ej karm el motsvarande gångjärn. Ena dörren har 4