P
poiu: Plyfa on eräänlainen viiluvaneri, kun taas OSB on karkeasti hakattua lastua. OSB:n voi murtua suhteellisen helposti, kun taas vaneri ei murru heti. Luulen, että vaneri voidaan luokitella läpäisemättömäksi, kun taas OSB ei ole sitä. Jos putoat vanerin läpi, he todennäköisesti joutuvat sahaamaan sinut irti, kun taas OSB:hen tulee oikea reikä, kaikki tämän mukaan, mitä eräs
5 vastausta · 7,0k lukukertaa
B
banana: ONNEKSI OLKOON :D. ME NÄIMME KAIKKI, (MELKEIN KAIKKI) ETTÄ SE EI KANTANUT...HE..HE :-/ ON HAUSKAA NÄHDÄ, KUINKA OLET SAANUT KAIKEN PALAAMAAN ALKUPERÄISEKSI...................HE...........HE :D
12 vastausta · 8,2k lukukertaa
B
banana: [citat] DFDS:llä ei ole matkoja sieltä! tulee varmaan quite kalliiksi antaa heidän hoitaa se!
5 vastausta · 4,3k lukukertaa
Rostig_9000i_-88
Rostig_9000i_-88: Olen samaa mieltä ACME:n kanssa koskien frigolitlister. Tein näin ja olin erittäin tyytyväinen: http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=41280 Itse olen allerginen skugglister kaikissa muodoissaan, mutta makuasiat ovat makuasioita.
2 vastausta · 7,3k lukukertaa
P
Prosit: [citat] Ahaa, joten jos laitan suunnitellusti 5-7 cm rankoja ja sitten eristän vanhan seinän ja uusien levyjen välin, minun ei tarvitse laittaa lisäkosteussulkua. Eikö eristykseen voi tulla kosteutta silloin? Tai ehkä riski tulee, jos laitan lisää muovia (ei ole hyvä olla kahta kerrosta, jotka estää kosteutta - riskinä, että kosteus pysyy siellä välissä?). T
2 vastausta · 3,9k lukukertaa
S
sirbo: Niin siinä sitten kävi, katossa työskentelyä ei halua tehdä enempää kuin on tarpeen. kiitos
1 vastaus · 2,6k lukukertaa
S
sigpl: Palkkien normaali ongelma on, että ne saavat suuren taipuman, koska niiden on katettava suuri jänneväli. Sinun tapauksessasi, jos aiot kiinnittää 600/1000 mm etäisyydelle, se tuskin on ongelma, pikemminkin kiinnityspisteet ovat. Uskon, että voit katsoa Tibnorin katalogista ja löytää sopivan palkin, kiinnittää sen kunnolla ja unohtaa, että se ei kestäisi 1000 kg kuormitusta.
6 vastausta · 5,3k lukukertaa
MathiasS
MathiasS: [moved] [link=http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=14012/0]Perustukset & maatyöt[/link] [move by] MathiasS.
0 vastausta · 3,1k lukukertaa
C
cy_berg: Kiitos kaikista näkemyksistä ja neuvoista! Yritän tavoittaa jonkun, joka tietää jotain korsvirkeshus taloista, mutta se on ollut vaikeaa tähän asti.
7 vastausta · 11,9k lukukertaa
M
matshermansson: Sinun pitää olla koko 20, jos levyt ovat paksumpia kuin 15 mm. Lisätietoja tästä löytyy "Verktyg och maskiner" -kohdasta http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=thread_deleted5
1 vastaus · 5,5k lukukertaa
M
matshermansson: Olen juuri asentanut keittiön kesämökkiin. Seinä ei kuitenkaan ole suorassa kulmassa siellä, missä keittiön työtaso on asetettu. Kun olen koonnut kaiken niin, että kaapit ja taso ovat suoria ja hienoja, on vähän liiankin iso aukko seinään kulmassa. Tarvitsisin lisätä noin 13 mm, jotta laattojen kanssa kaikki olisi myöhemmin hyvä. Miten tämä tehdään parhaiten? Mietin, että
0 vastausta · 2,1k lukukertaa
B
banana: [citat] että se on kantava, ei kai tarvitse tarkoittaa, että se on kuormitettu juuri siinä kohdassa, masoniitin irrottaminen ei varmaankaan anna vastauksia!? Palkki ei varmaan "TIPAHDA" alaspäin, jos poistat ne, mutta!!! jos ne tekevät sen niin...........Voiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!
16 vastausta · 4,3k lukukertaa
·
chris47
chris47: lattialastulevysruuvi.
6 vastausta · 3,8k lukukertaa
B
banana: jos sinulla on K-rauta lähellä, voit tarkistaa sieltä, mielestäni näin siellä hyvän broschyyrin aiemmin tänään, sitten jos haluat jakaa, niin siellä on hyviä skummgummiremsor (outo sana :-?) teipillä, joita käytetään tällaisissa tapauksissa. Mutta ehkä tavallinen lankku riittää, jos se on tasainen, eikä sillä kai pitäisi olla väliä kuinka paksusti paklataan niin kauan
4 vastausta · 2,2k lukukertaa
B
banana: aion katsoa, jos huomenna voisi ottaa joitain hienoja kuvia ja laittaa ne tänne: kiitos ajatuksista ja vinkeistä
9 vastausta · 2,4k lukukertaa
M
Mats: Nix se tulee pysäyttämään sen. Kaikkien johtojen on oltava hyväksyttyjä korkeimmalle mahdolliselle jännitteelle tietojeni mukaan (en ole pätevä) ja hdmi-kaapelit eivät ole ok 230V:lle.
4 vastausta · 4,2k lukukertaa
saturnus
saturnus: Kyllä, siellä mainitaan klinkerpuhdistusaine, ja aikaisemmin käytimme suolahappoa laimennettuna vedellä. Mutta ole varovainen, lue käyttöohjeet huolellisesti. On tärkeää työskennellä nopeasti ja pestä puhdistusaine huolellisesti pois työn valmistuttua, vedellä... useita kertoja, sillä nämä puhdistusaineet ovat aggressiivisia kiinnitysaineelle/saumaukselle=lime
4 vastausta · 15,9k lukukertaa
D
Dino: Kiitos, mielenkiintoista! Nyt meillä ei ole kellaria, vaan pohjakerros on maanpinnan yläpuolella. Mutta periaate saattaa olla sama? Olen nyt kahden vaiheilla, että korjaanko nopeasti, eli laitan eristeet olemassa olevalle laatalle ja sitten valan, vai pitäisikö piikata ylös ja tehdä kaikki sääntöjen mukaan. Ja vastaus pitäisi olla selvä... Ongelmani on, että molemmat sisäänkäynnit
2 vastausta · 4,2k lukukertaa
A
arny: Jos haluat ensin laatoittaa, jättäisin kunnon ilmarakon seinän ja lattian väliin (noin 10 cm). Jos seinä on suoraan lattialla, se täytyy vedeneristää ja päällystää kaakelilla/laatalla sokkelin kohdalla, ja silloin on parempi tehdä seinä ensin ja laatoittaa sitten.
3 vastausta · 3,4k lukukertaa
M
matshermansson: [citat] Kyllä kiitos! Kiinnostusta on minulla runsaasti. Tietoa ei ole raskas kantaa. Mats
9 vastausta · 14,3k lukukertaa
M
Magnus_Nordmark: [citat] Jokaisessa kaasujousessa on merkittynä jousivoima, ja iskunpituus on vain mitattava kaupassa. Valitettavasti luulen, ettei siitä ole taulukkoa, koska yleensä Biltemasta valitaan sellaiset jouset automallin mukaan.
5 vastausta · 3,1k lukukertaa
R
Rodgeman: Hei Googlasi vähän multimasternista.. löysin tämän.. http://www.kelkoo.se/b/a/ss_fein_multimaster.html
15 vastausta · 3,5k lukukertaa
S
synpunkter: Ehkä ostaa ne sieltä, missä on halvinta, ja sitten järjestää sahaus jossain muualla? :-/
2 vastausta · 6,3k lukukertaa
B
Bower: kiitos! Minun täytyy tehdä u konstruktion...
4 vastausta · 12,8k lukukertaa
MathiasS
MathiasS: [moved] [link=http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=50378/0]Eristäminen[/link] [move by] MathiasS.
0 vastausta · 2,9k lukukertaa
MathiasS
MathiasS: [moved] [link=http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=17467/0]Fasad[/link] [move by] MathiasS.
0 vastausta · 2,6k lukukertaa
J
JonasHolm: Tasaslukkoa ei saa käyttää yhdessä ekofiberin kanssa. /Jonas
8 vastausta · 3,4k lukukertaa
A
anaitis: Huom: Jos palkki jatkuu katkeamattomasti kantavan palkin ohi, ei ole sopivaa kulkea juuri siinä. Jatkuvalla palkilla on maksimimomentti sisäisissä tuissa!
5 vastausta · 3,9k lukukertaa
A
AndersS: Mitä liimaa minun tulisi käyttää, jos haluan liimata yhteen puumateriaaleja saunakäyttöön, ts. kestää sekä lämpöä että kosteutta? Haluan samanlaisen toiminnon kuin tavallisessa puuliimassa, koska haluan korjata muutamia karkeampia mittoja ja mahdollisesti karmin pyöreälle ikkunalle.
0 vastausta · 4,7k lukukertaa
Fredrik1976
Fredrik1976: 1950-luvulla he "korjasivat" keittiömme puukengät, poistivat pikemminkin lahovauriot ja sitten tiivistivät vahingon lasivillalla. nyt kun olemme poistaneet kaiken vanhan lasivillan, mitä mieltä olette, mitä minun pitäisi laittaa tilalle? he myös valivat laatan 50-luvulla! joten se tulee betonia vasten. voinko tiivistää leca:lla? vai pitäisikö minun suihkuttaa sinne uretaanivaahtoa?
0 vastausta · 4,2k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.