Moikka

Olen upottanut 25 mm VP-seinän ja asentanut rasian LCD-TV:n taakse. Ajattelin, että olisi kiva, ettei tarvitsisi nähdä mitään johtoja.

Seinä on tiiltä ja sen päällä on rappaus. Tein uran hieman matalaksi, joten kun aloin muurata sen uudelleen, jätin hieman ylimääräistä päälle, jonka ajattelin hioa myöhemmin pois. Ei ollutkaan niin helppoa, voin sanoa...

Onko kenelläkään vinkkejä menetelmästä ongelman ratkaisemiseksi? Haluaisin poistaa 1-5 mm ja mieluiten pinta ei saisi olla täysin sileä vaan samanlainen kuin muu seinä (eli raakaa rappausta).

Käytin hiekkapaperia, mutta en huomaa päässeeni alas ollenkaan :)

C
Hakaa se pois ja pinnoita uudestaan, se on luultavasti nopein tapa. Betonin hiominen ei ole helppoa. Ja käytä rappausta, kun teet sen uudelleen, ja tasoita seinän mukaan.

P.s. riittääkö todella 25mm putki, jotta saat kaapelien liittimet mahtumaan läpi? Epäilen, että edes verkkokaapeli mahtuu 25mm putkeen, ja se olisi harmillista. Suosittelisin jonkinlaista suorakulmaista kanavaa, jos haluaa piilottaa kaapelit seinään.

Niin, oikeastaan tiesin sen, mutta toivoin jotain ihmeellistä :)

Olen ajatellut liittää kaapelit asennuksen jälkeen, joten ainoa, mitä minun täytyy käydä läpi ja mitä tiedän tällä hetkellä, on SKX virralle + HDMI minun HTPC:hen kuvan siirtoa varten.

Kirjoitit sinulla olevan YHDEN 25mm putken.....

Muistelen, että et saa laittaa vahvavirran kaapeleita samaan putkeen signaalikaapelien kanssa, tarkista sähkö- tai tekniikkaforumilta jonkun kanssa, joka tietää.....

/Insinööri

Nix se tulee pysäyttämään sen. Kaikkien johtojen on oltava hyväksyttyjä korkeimmalle mahdolliselle jännitteelle tietojeni mukaan (en ole pätevä) ja hdmi-kaapelit eivät ole ok 230V:lle.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.