3 549 lukukertaa ·
15 vastausta
4k lukukertaa
15 vastausta
Kuinka sahata näin?? -onnistuuko? (Sisänurkka)
Sivu 1 / 2
Kaikkitietävä
· Härifrån
· 789 viestiä
Hei.
Aion asentaa laminaattilattian ja haluan sahata pois listan alaosan, jotta voin "työntää" lattian sen alle.
En haluaisi irrottaa listaa sahatakseni ja mietin, voiko sen sahata paikoillaan?
Kiitollinen vinkeistä!!

Aion asentaa laminaattilattian ja haluan sahata pois listan alaosan, jotta voin "työntää" lattian sen alle.
En haluaisi irrottaa listaa sahatakseni ja mietin, voiko sen sahata paikoillaan?
Kiitollinen vinkeistä!!
Kaikkitietävä
· Härifrån
· 789 viestiä
Minulla on itse asiassa tällainen:

Mutta se ei kai mene aivan nurkkaan asti, vai mitä?

Mutta se ei kai mene aivan nurkkaan asti, vai mitä?
Työkalufetisistille vain Fein Multimaster kelpaa 
Pieni ja näppärä monitoimityökalu, joka on asiantuntija tällaisissa tehtävissä.
Ohut ja joustava terä, jolla on erittäin korkea taajuus, tekee uskomattoman teräviä leikkeitä mahdottomimmissa paikoissa.
Vuoden "hyvä olla juttu"

Pieni ja näppärä monitoimityökalu, joka on asiantuntija tällaisissa tehtävissä.
Ohut ja joustava terä, jolla on erittäin korkea taajuus, tekee uskomattoman teräviä leikkeitä mahdottomimmissa paikoissa.
Vuoden "hyvä olla juttu"

Clas Ohlsonilla on "Silky Finsnickar/hobbysåg", joka näyttää olevan käyttökelpoinen.

http://www.clasohlson.se/shop/store...;WAGID=19281&NoCache=3/2/2006+12:07:25+AM

http://www.clasohlson.se/shop/store...;WAGID=19281&NoCache=3/2/2006+12:07:25+AM
Kaikkitietävä
· Härifrån
· 789 viestiä
Kiitos vinkeistä.
MathiasS -> hehe, no täytyy varmaan ensin kuluttaa se, mikä minulla jo on...
elof -> Olen itse asiassa miettinyt, voisiko Fein Multimaster hoitaa sen, minulla on ystävä, jolla on sellainen ja yritän varmaan lainata sen.
Se on valitettavasti vähän liian kallis ostaa juuri tähän projektiin, enkä oikein tiedä, mihin muuhun voisin sitä käyttää...
Eikä kai ole niin, että mikään "Taiwanare" olisi kopioinut sitä edullisemmaksi?
cpalm -> Eikö siinä ole hampaat "väärään suuntaan" (tai oikeastaan), täytynee olla vetomalli.
MathiasS -> hehe, no täytyy varmaan ensin kuluttaa se, mikä minulla jo on...
elof -> Olen itse asiassa miettinyt, voisiko Fein Multimaster hoitaa sen, minulla on ystävä, jolla on sellainen ja yritän varmaan lainata sen.
Se on valitettavasti vähän liian kallis ostaa juuri tähän projektiin, enkä oikein tiedä, mihin muuhun voisin sitä käyttää...
Eikä kai ole niin, että mikään "Taiwanare" olisi kopioinut sitä edullisemmaksi?
cpalm -> Eikö siinä ole hampaat "väärään suuntaan" (tai oikeastaan), täytynee olla vetomalli.
Kyllä lainata on täydellistä, luulen kuitenkin, että tulet ihastumaan tähän pieneen mukavaan koneeseen. Olin itse hieman skeptinen, kun ostin omani, mutta olen löytänyt yhä enemmän käyttöalueita sille.Rostig_9000i_-88 sanoi:elof -> Olen itse asiassa miettinyt, voisiko Fein Multimaster korjata sen, minulla on ystävä, jolla on sellainen, aion yrittää lainata sen.
Valitettavasti se tulee hieman liian kalliiksi juuri tähän projektiin ja en oikein tiedä, mitä muuta voisin käyttää sitä vielä...
Sitten onkin niin, ettei mikään "Taiwanare" ole kopioinut siitä halvempaa versiota?
Aivan kuten sanot, se on ainutlaatuinen laatuaan (mitä minä tiedän), kukaan ei ole onnistunut kopioimaan sitä vielä, hyvä se on kuitenkin, vaikka se on hieman kallis.
Onnea matkaan!
Kaikkitietävä
· Härifrån
· 789 viestiä
Kuvauksen mukaan "erikoismalli", joka poistaa molempiin suuntiin.[/quote]cpalm sanoi:
No katso ;D
Luin vain ylätekstiä :-[.
Tuollaista voisi kokeilla, jos en saa käsiini Fein-konetta.
Kiitos!
Kaikkitietävä
· Härifrån
· 789 viestiä
Kyllä, lainaaminen on täydellinen, mutta uskon, että tulet todella ihastumaan tähän pieneen mukavaan laitteeseen.elof sanoi:[quote author=Rostig_9000i_-88 link=1141252237/0#6 date=1141255222]
elof -> Olen itse asiassa miettinyt, voisiko Fein Multimaster hoitaa sen, minulla on kaveri, jolla on yksi, jota aion yrittää lainata.
Se tulee valitettavasti hieman liian kalliiksi ostaa juuri tätä projektia varten, enkä oikein tiedä, mihin muuhun voisin käyttää sitä...
Eikö ole niin, että kukaan "Taiwanare" ei ole kopioinut halvempaa kopiota siitä?
Olin itse hieman epäileväinen, kun ostin omani, mutta olen löytänyt yhä useampia käyttötarkoituksia sille.
Juuri kuten sanot, se on ainutlaatuinen lajissaan (niin kuin tiedän), ei kukaan ole onnistunut kopioimaan vielä, hyvä se on kuitenkin, vaikka onkin hieman kallis.
Onnea matkaan![/quote]
Vinkkejä muihin käyttötarkoituksiin?
Hinta (noin) ?
Multimastern Feiniltä on saatavilla kolmessa eri paketissa; Start, Select ja Topp. Pakettien erot ovat, että Start sisältää hieman yksinkertaisemman koneen ilman ohjauselektroniikkaa), ja suurimmat erot ovat laatikon lisävarusteissa (katso lisää linkistä)
http://www.fein.de/multimaster/se/multimaster/index.html
Käyttökohteet sitten....joo, kuten dremel, mutta parempi
Sahaa olen käyttänyt eniten, mutta kolmiohiomakonekin on ollut melko paljon käytössä. Yksinkertaisesti se on täydellinen kaikkiin pienempiin hionta- ja kiillotustöihin.
Hinta sitten....minun Top-setti maksoi 2500 ilman ALV:ia, mutta jos valitsee pienemmän setin, hinta laskee noin tuhannella. Lisävarusteita voi ostaa tarvitsemansa mukaan.
(Linkissä on linkki "käyttökohteet", jossa kaikki koneen edut käsitellään)
http://www.fein.de/multimaster/se/multimaster/index.html
Käyttökohteet sitten....joo, kuten dremel, mutta parempi
Hinta sitten....minun Top-setti maksoi 2500 ilman ALV:ia, mutta jos valitsee pienemmän setin, hinta laskee noin tuhannella. Lisävarusteita voi ostaa tarvitsemansa mukaan.
(Linkissä on linkki "käyttökohteet", jossa kaikki koneen edut käsitellään)
Kaikkitietävä
· Härifrån
· 789 viestiä
Kaikkitietävä
· Härifrån
· 789 viestiä
Listbiten on poissa ...olen käynyt käsiksi myös useampiin listaan
.
Elof -> Ihastuin täysin multimasterniin -mikä vehje! [smiley=thumbsup.gif]
Elof -> Ihastuin täysin multimasterniin -mikä vehje! [smiley=thumbsup.gif]