L
Loda: [citat] Muuttuu sekin!? Milloin "aikaisemmin" on sinulle? ROT-Gips on ollut olemassa vähintään 10 vuotta.
3 vastausta · 4,7k lukukertaa
E
Eld: Olen tehnyt tämän ja otin yhteyttä suunnittelijaan, joka sanoi minulle, että muuraamalla 19 cm lecaharkolla (nykyinen seinä 20 cm paksu), joka raudoitetaan 2 kpl 8 mm raudoitustankoa joka toinen kerros, ja joka myös kiinnitetään olemassa olevaan reikäkivilattiaan kemiallisella ankkurilla. Jotta kemiallinen ankkuri ei häviäisi onteloihin, pitää käyttää eräänlaista
8 vastausta · 4,9k lukukertaa
H
Herr_Bygg: Byggmax sijaitsee hyvällä paikalla
1 vastaus · 2,1k lukukertaa
G
greenbay: Se on jopa niin, että windyssä on kaarevuus, ja se vaatii paksumpaa naulalaudoitusta kuin ulkolevyn tai asfaboardin käyttäessä. t. greenbay
2 vastausta · 2,7k lukukertaa
U
Ubbe: [citat] Kuivumishalkeamat syntyvät puutavarakuivurissa, jos puutavara kuivuu liian nopeasti. Sahaamaton tukki halkeaa enintään muutaman senttimetrin päästä. Kastellaan osittain hyönteisten pitämiseksi poissa ja osittain puutavaran kuivumisen estämiseksi. Ongelma, joka syntyy, kun puu alkaa kuivua, on se, että on mahdotonta osua oikeisiin mitoihin sahauksen yhteydessä. Kun puutavaraa
7 vastausta · 10,6k lukukertaa
D
dejmon: Luulisin, että liimapuuta riittää, mutta tunnen itseni epävarmaksi! ..//N
3 vastausta · 2,0k lukukertaa
D
dejmon: c/c 60 ei oikeastaan aiheuta ongelmia, minulla on c/c 60 harvaan asetettuna päällä sovittaakseni lattialämmityspellit, sitten lattiasäleet kaikissa paikoissa, joissa minulla on laminaatti tai parketti, tiloissa, joissa on klinkkeri, minulla on lisäksi kipsilevy päällä, kaikki saadakseni kuolleen pinnan klinkkereiden alle kuten Bob mainitsee!!! Iso nuhde putkimiehelle, hänen olisi
2 vastausta · 3,7k lukukertaa
D
DennisK: [citat] Tämän hieman kummallisen tilanteen taustana on se, että olemme käyneet malttamattomiksi, koska laajennuksemme/uudistuksemme ei ala aikaisintaan viikolla 36 - ja siksi olemme päättäneet aloittaa keittiöstä (joka muuten olisi korjattu viimeisenä...), vaikka se tekee asioista monimutkaisempia useilla tavoilla (mm. meillä on vähän tilaa asettaa kaikki, mitä on siirrettävä
2 vastausta · 2,8k lukukertaa
N
Nybyggare_Gbg: Hei! Tarvitsemme nopeasti laskenta-apua lomakauden aikana. Olemme juuri päättäneet, että asennamme kaksi palkkia lattiarakenteeseemme, joka valetaan tällä viikolla, jotta voimme rakentaa parvekkeen. Ajattelimme valaa kaksi UPE-palkkia, jotka ulottuvat suoraan ilmaan. Asetamme eristyksen lattiarakenteen ulkopuolelle (mutta sallimme kylmäsillan palkkien kautta). Tämän jälkeen kiinnitämme
0 vastausta · 3,0k lukukertaa
P
ppalm: tämä on muuten vaihtoehto [bild] http://www.duracoat.se/
3 vastausta · 2,5k lukukertaa
P
ppalm: oki doki jatkoi ajamaan cc 50cm. Pppalm
1 vastaus · 3,0k lukukertaa
·
Milkshaken
Milkshaken: dejmon: Minä ostan omani Beijeristä,,,, mutta ostan vähän enemmän silloin..... minulla on tili siellä ja saan alennusta,,,, 15% juttu Beijerissä ainakin pienemmällä paikkakunnalla, on se, että palvelu on erittäin hyvää, voi kysyä neuvoa, he hakevat, he ovat palvelualttiita..... Olen ollut useita kertoja cheapyssä,,,,, Huono valikoima, ammattitaidoton henkilökunta, ja lisäksi
3 vastausta · 4,9k lukukertaa
C
c_vette: Laskin Martinsonin rasitusohjelman kautta ja päädyin liimapuuhun 115X495 tai mahdollisesti 115x405, joten se on vain unohdettava, en halunnut kumartua maanpinnalla  ::)´ Joten nyt on vain etsittävä H/I teräspalkki V-åsin seudulta......tietääkö joku, kenellä on sellaisia?
3 vastausta · 3,5k lukukertaa
snackan68
snackan68: [citat] Jos asetat sen RF:lle - niin se voi aina näyttää jotain. Ilmassa on aina RF. Täytyy heittää se pois... / Snäckan
3 vastausta · 5,7k lukukertaa
Milkshaken
Milkshaken: Tätä laastia käytän kellarini ulkoseiniin,,,, http://www.beijerbygg.se/templates/BB_Produkt.aspx?id=6158 Levittelin sen Skärslevillä ja kanitzilla, sitten tasoitan sen kanitsilla,,, on mahdollisuus saada se rapatuksi pinnaksi,,,, mutta valitsin harjata sen jälkeen ja tehdä hieman kuviointia,,, varustaudu myös pienemmällä maalipensselilläsaavuttaaksesi kulmat ja katon.... huomasin
6 vastausta · 21,3k lukukertaa
M
Mats: Moelvenilla on ohjelma liimapalkkien laskentaan verkkosivustollaan. Se saattaa olla jotain hyödyllistä.
2 vastausta · 4,1k lukukertaa
·
Fein
Fein: [citat] En tajunnutkaan sitä ;D
6 vastausta · 4,3k lukukertaa
MathiasS
MathiasS: [moved] [link=http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=7791/0]Terassi & ulkotila[/link] [move by] MathiasS.
0 vastausta · 1,7k lukukertaa
D
dejmon: Hyviä vinkkejä, mutta heidän kattoristikkomalli tekee niin, että kattoylitys on kalteva. Haluan, että yliveto on 90 asteen kulmassa julkisivuun nähden. ..//N
2 vastausta · 3,8k lukukertaa
F
fredwel: Vegtechillä on valmis järjestelmä: http://www.vegtech.se/dokument/Grona_Vajern.pdf Varmaan tosi kallis ;-) /Fredrik
5 vastausta · 5,7k lukukertaa
·
A
altruism: Hei kaikki! Minulla on pohdinta. Suunnittelen rakentaa tv-taso/sivupöytä ja tarkoitus olisi olla liukuovet. Kysymykseni teille on, mikä on kätevin tapa ratkaista se, eli itse ura, jossa ovien tulee liukua. Onko olemassa valmiita listoita tai vastaavaa vai täytyykö uraa jyrsittää itse tv-tasoon? Kiitos vastauksista.
0 vastausta · 3,1k lukukertaa
chris47
chris47: Se ei ole niin vaikeaa laskea itse asiassa. Yritän listata kaikki materiaalit, jotka olemme ostaneet meidän yläkertaan, sitten sinun tarvitsee vain valita laatu, määrä ja tarkistaa hinnat näille, vaihtoehtoisesti voit toimittaa luettelon rautakauppaan ja pyytää tarjousta materiaaleista. Oletan, että teillä on vain portaat ylöspäin ja vain eristys välipohjassa sekä ei
13 vastausta · 2,0k lukukertaa
M
mattias_m: On vanha kone, joten se ei varmaan ole niin hyvin jousitettu. Mistä voi ostaa valmiita? Haluan sen niin korkealle, että voin laittaa laatikoita alle, ehkä 1m. Tyttöystävällä on selkäongelmia, joten hän haluaa mahdollisimman suoran asennon.
5 vastausta · 8,0k lukukertaa
chris47
chris47: Jos se on suuri kaupallinen rakennus. Tuuletin imusuu ehkä. :-/ /CC
4 vastausta · 2,8k lukukertaa
chris47
chris47: Suuri rondelli timanttiterällä 150mm. Leikkaa ympäri. Pudota vain kivi reunalle, niin palat putoavat erilleen. Keskiosan tasoitat rondellilla. /CC
6 vastausta · 27,4k lukukertaa
chris47
chris47: Kyllä juuri niin! Masonitea voi käyttää, tai ohutta vaneria, tai peltiä. Voit myös ostaa tämän samalla kun ostat ikkunat, silloin se on usein taivutettua mäntyä tai puuliimattua. Kallista, mutta helppoa asentaa. Useimmiten samanlainen viilu on myös ikkunan ulkopuolella, joten lasi on noin 5 cm syvällä julkisivussa. Tarkista, miten muut talon ikkunat on asennettu, ja käytä mieluiten
11 vastausta · 14,9k lukukertaa
dave_R
dave_R: Terve! Onko täällä joku, joka tietää mistä voi hankkia valetut levyt puupalkkirakenteiseen lattiaan, tarvitsen sitä kylpyhuoneeseen. Soitin inbeda AB:lle Lidköpingissä, mutta se oli lopetettu. :( Terveisin David Skånesta
0 vastausta · 1,7k lukukertaa
D
drx: www.elbutik.se Aion asentaa http://www.elbutik.se/?category_id=12376 ja minulla on, kuten sinullakin, ongelmia kattokorkeuden kanssa... mutta lasken 8 cm (67 cm puuta + 12,5 kipsiä). Ensimmäinen ajatukseni oli asentaa http://www.elbutik.se/?category_id=5899 numero 1210, mutta himmentimien ja muuntajien lisäkustannukset saivat minut laskemaan kattoa hieman lisää, kun siihen kuitenkin oli
4 vastausta · 4,1k lukukertaa
F
Hansochhennes: hyppään takaisin ensimmäiseen kysymykseen... ;) tiedän, että clas ohlson myy pientä konetta tähän tarkoitukseen noin 250 kruunulla.. sähkökäyttöinen. jos en muista väärin, heillä on myös sellaisia suojamaskeja.. ;) onnea!
14 vastausta · 9,0k lukukertaa
N
norrlandshus_sthlm: etu on, että voit tehdä seinäkehykset yhtenä kappaleena aivan vasapalkkiin asti... ja voit saada paljon enemmän eristystä, koska kehykset voidaan tehdä käytännössä kuinka korkeiksi tahansa :)
5 vastausta · 1,4k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.