Milkshaken
hei. laitoin paljon teräsprofiileja loppupuolella 80 ja alkuvuosina 90-luvulla,,,, se oli silloin vähän vallankumouksellista,,, Löydän teräspalkkeja ja teräsprofiileja, jotka ovat kevyempiä kuin esim. puuversiot...
lisäksi ne on erittäin helppo asentaa ruuvinvääntimellä ja itseporaavilla ruuveilla.

En muista tarkkoja pituuksia, mitä silloin oli, mutta helpoin, mitä voit tehdä, on kääntyä sen rakennuskaupan puoleen, jossa aiot shoppailla, ja kysyä ja kysyä ja kysyä..... heillä on kaikki tiedot.

Eipä kestä Mathias...Beijer on hyvä, mutta valitettavasti paljon kalliimpi kuin useimmat muut!

Milkshaken
dejmon: Minä ostan omani Beijeristä,,,, mutta ostan vähän enemmän silloin..... minulla on tili siellä ja saan alennusta,,,, 15% juttu Beijerissä ainakin pienemmällä paikkakunnalla, on se, että palvelu on erittäin hyvää, voi kysyä neuvoa, he hakevat, he ovat palvelualttiita..... Olen ollut useita kertoja cheapyssä,,,,, Huono valikoima, ammattitaidoton henkilökunta, ja lisäksi heillä ei tunnu olevan koskaan aikaa asiakkaille.... Kokemuksiani valitettavasti, mutta näin se on.....

Mitä Beijeriin tulee, tiedän, että he voivat saada käytännössä kaiken, mitä tarvitsee...
ei katkeria sävyjä kuten: "Ei, sitä ei ole valikoimassamme"

Palvelu on avainsana.... siitä maksan ainakin minä vähän ylimääräistä...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.