Carnivore
Carnivore: Voihan ne ruuvinpäät jättää maalaamatta, jotka pitää välillä irrottaa.
7 vastausta · 17,3k lukukertaa
C
carax: Mietin KWA:n valkolakattujen mäntyhuonekalujen ostamista. Tulee sijoittaa ulos. Maksaa noin 14000 kr 6 tuolia + pöytä, joten haluaisi varmistaa, että nämä kestävät. Riittääkö, että pesee huonekalut säännöllisesti? Kuinka usein täytyy maalata? Onko kellään kokemusta tästä?
0 vastausta · 3,8k lukukertaa
A
Aniska: Juuri tuo kampanja on loppu. Mutta Bygga hus -sivustolla on niin paljon tarjouksia, että joku on voinut nähdä samanlaisen tarjouksen äskettäin. (Kirjoitin enemmän kuin mitä juuri oli viestissä. Näinkö unta puolet? Lisäsin vähän nyt sen sijaan, jotta se ei olisi niin kummallista)
3 vastausta · 5,2k lukukertaa
·
cccj@telia.com
cccj@telia.com: Sitä mukaa kun työskentelen talossani, olen vakuuttunut siitä, että perustukset tehtiin huomattavasti ennen vuotta 1903 (verorekisteröinti)! Nyt on aika vaihtaa keittiön lattia. Koska talo on ollut tyhjillään ja lämmittämättömänä ajoittain, on suuri osa puusta syöty raidallisten puukoi-toukkien toimesta. Lattialautojen ja sylien välissä oli noin 10 cm hiilisilppua eristyksenä,
0 vastausta · 6,4k lukukertaa
magnusss
magnusss: Sitä ei ole valmis, mutta tältä se näyttää tähän mennessä.
3 vastausta · 10,5k lukukertaa
·
magnusss
magnusss: Kiitos, niin teen. Mitä liimaa tulisi käyttää? Tavallinen puuliima ulkokäyttöön vai ehkä tavallinen PL400/600?
13 vastausta · 6,9k lukukertaa
M
Mats: Aja CC60. Kuten sanottu, näin rakentaminen on paljon helpompaa. Jotta vältetään kaartuminen, voi laittaa pari naulalevyä ristiin alajuoksun ja yläjuoksun väliin. Sitten siitä tulee todella tukevasti.
2 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
O
oskis 123: Kannattaa yrittää välttää orgaanisia materiaaleja kellarissa mahdollisimman pitkään. Niihin kertyy kosteutta ja home sekä kosteus viihtyvät yhdessä. Tavalliset kipsilevyt eivät sovi, koska ne on päällystetty paperilla, joka on orgaanista. Onko kellari kunnolla salaojitettu siten, että kosteus voi kulkea seinän läpi? Maassa ulkopuolella on toki kosteutta, joka ei saa tulla
17 vastausta · 6,6k lukukertaa
F
fredand44: Hei! Olen ostanut kirjan "Garageboken", mutta valitettavasti minun on sanottava, että se ei anna vastauksia kaikkiin kysymyksiin, kun ajattelen rakentaa oman autotallin. Olen tekemässä autotallia ja olen tähän mennessä valanut laattaa ja muurannut kierroksen lecablockeilla. Nyt ihmettelen, mikä on sopiva cc-mitta ruuveille, jotka kiinnittävät pohjalaudan lecablockeihin? Suuri kiitos
0 vastausta · 2,4k lukukertaa
magnusss
magnusss: Tiivistä pullalla, he luulevat, että se on liian hyvää ollakseen totta.... ja menevät sen sijaan naapuriin.
4 vastausta · 20,6k lukukertaa
F
fredand44: Hei! Te annoitte minulle todellakin ajattelemisen aihetta! Kiitos teille!
4 vastausta · 3,7k lukukertaa
·
estwing
estwing: käytä kiskoja kaikkialla, sitten aseta reglarna siihen. kyllä, voit rakentaa seinäsi 70 reglarna vinottain. sitten voi lähettää kipsin väliin sisäpuolelle suoralle seinälle, sitten kiinnität reglarna sitä vasten. vähän vaikea selittää näin... toivottavasti ymmärrät? ystävällisin terveisin snickar estwing
4 vastausta · 7,5k lukukertaa
·
K
knoen: Kiitos avusta kanon.
2 vastausta · 2,1k lukukertaa
bruschen
bruschen: Seinä voi todellakin olla kantava. Ottaen huomioon rakenteen, arvaan että talo on varhaiselta 1900-luvulta? Näitä taloja rakennettiin enimmäkseen A-piirustuksista (Arkitekt) ja paljon ratkaistiin paikan päällä. Ei siis todennäköisesti ole piirustuksia, jotka kertovat kuinka talo on rakennettu, joten sinun on kutsuttava rakennusinsinööri sinne.
2 vastausta · 1,7k lukukertaa
A
arne: Eikö ole helpompaa porata uusia reikiä kaappiin? Jos se tuntuu paremmalta, voit porata uusia reikiä sekä seinään että kaappiin. Sijoita reiät tietenkin turvallisen etäisyyden päähän olemassa olevista!
3 vastausta · 2,2k lukukertaa
J
_janne_: Kiitos palautteesta JanneL! Kyllä, linkki on oikea. Googlasin itse netissä ja löysin muun muassa tämän. En kuitenkaan löytänyt paikkaa tilata Gunnebon kotisivuilta, ja haluan myös tarkistaa tuotteet ensin. Flinksistä en ollut koskaan kuullut aiemmin. He ovat todellakin olemassa, mutta myyvät vain yrityksille (mikä luultavasti koskee myös Gunneboa). Löysin kuitenkin bladdubb
3 vastausta · 4,4k lukukertaa
M
monika_b: otan kuvan huomenna ja laitan kuvan esille, niin se on vähän selvempi miltä se näyttää.
2 vastausta · 1,7k lukukertaa
Mikael_L
Mikael_L: Joo, OK. Luulen, että ymmärsin väärin, mitä tarkoitit sisäreunalla ja ulkoreunalla. Molemmat "reunat" ovat MDF:n reuna, huoneeseen päin. Mutta sisäreuna on kohti lasia ja ulkoreuna kohti seinää... Ymmärränkö nyt oikein... :o
9 vastausta · 20,8k lukukertaa
dorisgray
dorisgray: Kiitos vinkistä Jula. Mutta jos ajattelet rautaputkista tehtyä telinettä, uskon että vahva kovalevy voisi antaa sileän pinnan. Minun pitää vain sahata kahteen lättberongblockiin, joten uhraan pokasahan. Lisäksi näin kaupungilla ison vahvistetun muovisäkin rakennusprojekteja varten. Sopiva mitoitus kylpyammeeseen. Otin ylös tel.nr Safesack 043554933. Olen täynnä toivoa ja odotan
2 vastausta · 4,1k lukukertaa
chrille112
chrille112: Meillä on 20x6 m navetta, jota tarvitsisi nostaa noin 10 cm yhdeltä puolelta. Uskotteko, että Biltema-tunkit toimivat myös tähän?
9 vastausta · 12,1k lukukertaa
·
P
piculell: Kiitos nopeista vastauksista, aion katsoa, jos voin irrottaa karmia huomenna, mahdollisesti voin vetää sen ulospäin, jos irrotan förnsterbrädan, mikä ei näytä olevan ongelma. Näyttää nyt erittäin kuivalta "reiässä", siksi ajattelin pakkelia, en olisi koskaan halunnut paklata kosteutta. Ei ole satanut täällä, en tiedä kuinka moneen viikkoon. Mutta uuden palan jyrsiminen on kyllä
3 vastausta · 15,4k lukukertaa
·
J
J&J: Kiitos! Hyvät ohjeet.
2 vastausta · 4,8k lukukertaa
J
2 vastausta · 4,8k lukukertaa
C
carlbanan: Tulee ajan mittaan autotalli, ja sopiva paikka sijaitsee osittain samalla korkeudella kuin tie ja osittain noin 1 metriä alempana, kivimuuri jakaa puoliksi. Miten voisi rakentaa? Ajatuksena on valaa antura ja sitten muurata samalle tasolle. Sitten voitaisiin varmaan täyttää kivillä ennen lattian valua, mutta ajattelin yrittää saada jonkinlaisen varaston autotallin alle, ja mietin, miten se
0 vastausta · 2,8k lukukertaa
ByggaNytt
ByggaNytt: Varmista, että kiinnität levyt kunnolla, jotta ne eivät kaadu.... [bild] Kuten sanottu, paljon pitää vetää välipohjassa! http://www.familjenlindstrom.se/images/byggahus/vvs/ventilation_bjalklag.jpg
2 vastausta · 10,3k lukukertaa
klaskarlsson
klaskarlsson: Kun te revitte, teidän pitäisi kuitenkin käyttää maskia (rakennuspöly ei ole niin terveellistä ja mukavaa saada keuhkoihin, asbesti huolimatta) - vaikka asbestikuidut voivatkin tunkeutua tavallisen maskin läpi, riski on kuitenkin pienempi, ja yksi altistuskerta on myös vaikea uskoa olevan kohtalokas. Hälytykset tulivat sen jälkeen, kun ammattimiehet, mekaanikot jne. altistuivat usein
9 vastausta · 43,5k lukukertaa
magnusss
magnusss: Rm puusepäntyöt vaikuttavat hyviltä, oven voi saada haluamallaan tavalla. Se maksaisi minulle 10 000-19 000:- riippuen muotoilusta ym. Ei ole varaa juuri nyt. Mitä mieltä olette tästä? http://www.skbv.se/templates/produkter-3.cfm?level1=K%2DYD&level2=PG%2DYD103&level3=AG%2DYD1031 Minun kaltaiselleni maallikolle on vaikeaa nähdä, mikä eroaa, mutta olen oppinut, että jos se on hyvä, se
4 vastausta · 5,4k lukukertaa
A
anaitis: On olemassa kanavapuhaltimia, jotka voidaan varmasti sijoittaa sopivaan paikkaan. Ota yhteyttä ilmanvaihtoyritykseen, he ratkaisevat tämän helposti!
2 vastausta · 3,0k lukukertaa
Miles
Miles: Laitoin juuri uutta 14mm parkettia puoleen asuntoon ja jouduin korjaamaan muutaman kohdan alustan alta, joka antoi periksi. Minulla oli kokenut lattiamies mukana ja kaikki hänen tekemänsä korjaukset hän teki niin, että hän laittoi paljon liimaa ja ruuvia, jotta ei olisi mitään notkumista tai narinaa tulevaisuudessa. Hän laittoi jopa liimaa masoniittipalojen väliin (rakentaakseen oikean
5 vastausta · 9,7k lukukertaa
OLJensa
OLJensa: Ahh, se olikin mielenkiintoista. Mutta näyttää siltä, että on olemassa hieman erilaisia tulkintoja siitä, mitä se tarkalleen ottaen on, mutta jonkinlainen pluggning joka tapauksessa.. Kiitos vastauksesta, onko jollain muulla lisätulkintoja?
4 vastausta · 7,0k lukukertaa
Larsa
Larsa: ehkä ei ole reglar, tyyppi fasad... Saattaa olla tarpeen tehdä kuten sisäkaton kanssa, laittaa rappaus kaislaan, hankkia pitkä ruuvi, joka menee solumuovin läpi ja kiinnittyy runkoon. Käytä plugia, jos se on sementtipohjainen runko.
3 vastausta · 6,7k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.