1 949 lukukertaa ·
2 vastausta
2k lukukertaa
2 vastausta
Mikä näistä kahdesta seinästä on sopivampi?
Hei!
Olen ostanut kirjan "Garageboken", mutta valitettavasti se ei anna vastauksia kaikkiin kysymyksiin, kun ajattelin rakentaa oman autotallin.
Esimerkiksi ihmettelen, mikä olisi oikein seuraavassa tapauksessa kantavalle seinälle, joka on 3900 mm.
Reglar, syll ja hammarband pitäisi koostua regel 45*120.
Jos olen ymmärtänyt oikein, cc-mitta pystypuille on vakiona 600 mm.
Mutta tässä tapauksessa ihmettelen, onko ylempi esimerkki oikeampi kuin alempi eli jätetäänkö loppuun ylimääräinen pätkä, koska mitat eivät mene tasan.
Vai pitäisikö minun, kuten oikeastaan uskon antaa paremman vakauden ja kestävyyden, jakaa reglar niin tasaisesti kuin mahdollista?
Suuri kiitos vastauksesta!
Ystävällisin terveisin
Fredrik
Olen ostanut kirjan "Garageboken", mutta valitettavasti se ei anna vastauksia kaikkiin kysymyksiin, kun ajattelin rakentaa oman autotallin.
Esimerkiksi ihmettelen, mikä olisi oikein seuraavassa tapauksessa kantavalle seinälle, joka on 3900 mm.
Reglar, syll ja hammarband pitäisi koostua regel 45*120.
Jos olen ymmärtänyt oikein, cc-mitta pystypuille on vakiona 600 mm.
Mutta tässä tapauksessa ihmettelen, onko ylempi esimerkki oikeampi kuin alempi eli jätetäänkö loppuun ylimääräinen pätkä, koska mitat eivät mene tasan.
Vai pitäisikö minun, kuten oikeastaan uskon antaa paremman vakauden ja kestävyyden, jakaa reglar niin tasaisesti kuin mahdollista?
Suuri kiitos vastauksesta!
Ystävällisin terveisin
Fredrik
Aja CC60. Kuten sanottu, näin rakentaminen on paljon helpompaa. Jotta vältetään kaartuminen, voi laittaa pari naulalevyä ristiin alajuoksun ja yläjuoksun väliin. Sitten siitä tulee todella tukevasti.
Klikkaa tästä vastataksesi