10 486 lukukertaa ·
3 vastausta
10k lukukertaa
3 vastausta
Kuinka puhdistaa kevytbetoni/betoni (takka)
Olen rakentanut takkasydämen kevytsoraharkoista ja aukkojen yläpuolella on betoninen teräspalkki.
Miten minun pitäisi jatkaa, kun haluan rapata?
Ajattelin tehdä näin:
1.Laittaa rappausverkko, jotta vähennän halkeamia
2.Rapata laastilla, toimiiko tavallinen muuraus- ja rappauslaasti C? Vai pitäisikö minun valita kipsilaasti?
Jos valitsee kipsilaastin, miten se vaikuttaa betonisiin palkkeihin?
Miten minun pitäisi jatkaa, kun haluan rapata?
Ajattelin tehdä näin:
1.Laittaa rappausverkko, jotta vähennän halkeamia
2.Rapata laastilla, toimiiko tavallinen muuraus- ja rappauslaasti C? Vai pitäisikö minun valita kipsilaasti?
Jos valitsee kipsilaastin, miten se vaikuttaa betonisiin palkkeihin?
Vaikeaa valita sinulle.... Jos käytät putsbruk C:tä, se luultavasti onnistuu hyvin, mutta vaatii hieman enemmän työtä saadaksesi kauniin tasaisen pinnan, jos haluat sen. Täytyy ikään kuin hiota hienolla muurarinlapiolla sen jälkeen, kun on käyttänyt rivbräda. Kipsi on monella tapaa helpompi työstää, mutta se on huomattavasti kalliimpaa. Sitä voi tasoittaa leveällä teräslastalla. Uskon, että kipsi on herkempi kuin putsbruk.
Kiitos vastauksesta.
Olen käyttänyt multiblockia.
Ajattelin levittää koko pinnan A-laastilla, asettaa rappausverkon ja rapata C-laastilla.
Kuinka saan pinnan hienoksi? käyttämällä huopahiertä vai voiko käyttää suurta muurauskauhaa ja työskennellä ympyröinä?
Lopuksi maalaan valkoisella silikaattimaalilla, mitä mieltä olette siitä?
Olen käyttänyt multiblockia.
Ajattelin levittää koko pinnan A-laastilla, asettaa rappausverkon ja rapata C-laastilla.
Kuinka saan pinnan hienoksi? käyttämällä huopahiertä vai voiko käyttää suurta muurauskauhaa ja työskennellä ympyröinä?
Lopuksi maalaan valkoisella silikaattimaalilla, mitä mieltä olette siitä?
Klikkaa tästä vastataksesi