4 068 lukukertaa ·
2 vastausta
4k lukukertaa
2 vastausta
Rakentaa kylpyamme puutarhaan
Hei!
Haluan puutarhaan kylpyammeen mitoilla 2x1x0,8m. Aion käyttää sinistä pressua vuorauksena ja vuorimattona vanhoja mattoja jne. Olin suunnitellut Masoniittia seinäksi. Sitä on helppo käsitellä eikä se ole liian raskasta. Mutta haluan kehyksen rautaputkista. Materiaalin siihen haluan ostaa romufirmasta. Olen katsonut keltaisilta sivuilta mutta ei ole tärpännyt. 8 kulmaa tai liitintä, 4 noin 2 metrin putkea ja 4 noin 1 metrin putkea. Mistä voisi ostaa sellaista edullisesti? Olen aika heikkovoimainen nainen enkä jaksa käsitellä raskasta puuta. Porakone on myös liian raskas.
Voiko kevytsoraharkkoon sahata tavallisella sahalla?
Haluan puutarhaan kylpyammeen mitoilla 2x1x0,8m. Aion käyttää sinistä pressua vuorauksena ja vuorimattona vanhoja mattoja jne. Olin suunnitellut Masoniittia seinäksi. Sitä on helppo käsitellä eikä se ole liian raskasta. Mutta haluan kehyksen rautaputkista. Materiaalin siihen haluan ostaa romufirmasta. Olen katsonut keltaisilta sivuilta mutta ei ole tärpännyt. 8 kulmaa tai liitintä, 4 noin 2 metrin putkea ja 4 noin 1 metrin putkea. Mistä voisi ostaa sellaista edullisesti? Olen aika heikkovoimainen nainen enkä jaksa käsitellä raskasta puuta. Porakone on myös liian raskas.
Voiko kevytsoraharkkoon sahata tavallisella sahalla?
On olemassa erityisiä käsisahoja kaasubetonille, tavallinen käsisaha kuluu luultavasti liian nopeasti.
Masoniittia ei suositella ammeelle, koska siinä on noin 1500 kg vettä. Masoniitti ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi vahvaa kestämään painetta.
Solmuja ja liittimiä putkirakennelmiin löytyy esim. julalta.
Masoniittia ei suositella ammeelle, koska siinä on noin 1500 kg vettä. Masoniitti ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi vahvaa kestämään painetta.
Solmuja ja liittimiä putkirakennelmiin löytyy esim. julalta.
Kiitos vinkistä Jula. Mutta jos ajattelet rautaputkista tehtyä telinettä, uskon että vahva kovalevy voisi antaa sileän pinnan. Minun pitää vain sahata kahteen lättberongblockiin, joten uhraan pokasahan. Lisäksi näin kaupungilla ison vahvistetun muovisäkin rakennusprojekteja varten. Sopiva mitoitus kylpyammeeseen. Otin ylös tel.nr Safesack 043554933. Olen täynnä toivoa ja odotan innolla shoppailua Julassa.
Klikkaa tästä vastataksesi