Fabian-Bom
Fabian-Bom: Sinun ei tarvitse ilmarakoa siitä syystä, jonka mainitset. Suurin osa levyistä on diffuusioavoimia tai kuten kirjoitit "hengittää". Päinvastoin, hyödyt siitä, että se on tiivis, koska siten vähennät konvektiovaikutusta. Laita 2,5 cm, jos haluat suoristaa tai vetää asennukset piilossa, muuten jätä se pois.
1 vastaus · 5,8k lukukertaa
Bond
Bond: Hei minun harjakattoni on tehty seuraavasti, 45x34 rima kiinnitetään kattotuoliin, 3,2 mm masonite joka on tätä vasten, lauta masoniten keskellä estämässä, että huopa ei ole masonitea vasten ja tukki, koska minulla on erilaisia kulmia sisä- ja ulkokatossa, ei ilmanvaihtorakoa tarvita koko matkalta. Toivottavasti kuva selkeyttää asiaa.
1 vastaus · 15,9k lukukertaa
·
K
Kalarne: Yksi syy voi olla, että saat mahtumaan enemmän eristystä ilman, että tarvitset Kerto-palkkeja, jotka tekevät sinusta vararikon. Näin on minun suunnittelijani ajatellut ja täydentänyt 45 mm leveitä kertoja 45 x 145 tavallisella puutavaralla, joka naulataan ulkopuolelle.
1 vastaus · 7,5k lukukertaa
·
B
BJohan: Flexicolia käytetään lattialevylaastin liimaamiseen, mutta myös kipsilevyjen liimaamiseen seinälle.
4 vastausta · 10,8k lukukertaa
Milkshaken
Milkshaken: ei pitäisi olla mikään ongelma oikeastaan, mutta voit aina ottaa ylös täsmälleen viereen ENNEN kuin aloitat sahaamisen, ja sitten laittaisin muutaman pystysuoran tyyppiä, 95x95 aukon sivuille jotka sitten saavat jäädä siihen... mahdollisesti joudut sahaamaan vähän suuremman leveyden silloin...
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
·
P
PatrikC5: Hei, Tänään aiomme asentaa höyrynesteen Halotex D50 ulkoseiniimme vapaa-ajan talossa, jota rakennamme. Kysymys kuuluu vain, mikä puoli tulee sisäänpäin ja mikä ulospäin. Tätä ei voi lukea ohjeista verkossa eikä mukana toimitetusta ohjeesta. Onko joku käyttänyt tätä ja tietää, kuinka se pitäisi kääntää?
0 vastausta · 2,5k lukukertaa
M
miata92000: Hei kaikki ... Minulla on talo vuodelta 48, jossa on erittäin pieni keittiö, ja keittiön laajentamiseksi haluan siirtää sisäänkäynnin. Haluan samalla rakentaa uuden sisäänkäynnin yhteyteen kuistin. Näin pääsee heti kodinhoitohuoneeseen, ja saamme oikean eteisen/kuistin, jossa voi ripustaa vaatteensa. Haen nyt kokemuksia ja ideoita siitä, miten voisi toteuttaa tämän. Etsin sekä
0 vastausta · 1,4k lukukertaa
N
imported_Byggaren: Tältä näyttää painettu vinotuki kylmäosalla. (Teidän tulee kääntää päätänne myötäpäivään ja katsoa vasemmalta, en tiedä miksi kääntäminen ei toiminut tässä kuvassa, mutta alemmassa kyllä.) [bild] Ja tässä yläosan kylmäosa kiinnityspuolelta. [bild] Kuten näkyy, ristilauta on haljennut alareunasta, koska ulommainen lauta haluaa alas. Jos mietitte, se on puuliiterin
10 vastausta · 67,5k lukukertaa
MathiasS
MathiasS: Verkon lisääminen halkeamien vahvistamiseksi ei ole varmaan väärin. Vahvistusta ei voi olla liikaa. Melkein.
1 vastaus · 7,0k lukukertaa
7
79:an: Yleensä laitan 2" x 6-8" lankkuina kävellen, kun minulla on telinettä kotona, mutta yleensä lainaan haki-telineen. Jos olet epävarma, kestääkö se, voit rakentaa kehyksesi tukipalkilla ja testata, kuinka paljon se joustaa. Jos mielestäsi se joustaa liikaa, lisää vain toinen. Älä kuitenkaan unohda pystyttää "aitaa", jotta sinä tai joku muu ei astuisi liian taaksepäin.....
4 vastausta · 7,4k lukukertaa
W
Watchmen: Sekoita hieman maapohjaista betonia ja laita se platorna päälle, sitten aseta plintar. Näin seisoo täysin tasaisesti ja vakaasti.
1 vastaus · 3,2k lukukertaa
A
AndersS: CO antaa 50% alennuksen muutamista presenning kokoista, joiden paino on 620g/m2.
5 vastausta · 7,1k lukukertaa
Micke_1
Micke_1: Poraa 10mm syvyyteen, johon haluat kierrevarren nousevan, paina ampulli alas, kierrä kierrevarsi sisään ja pyöritä ylös ja alas muutamia kertoja. //Micke
1 vastaus · 5,2k lukukertaa
V
vedeldaren: Kuinka korkea on yleensä portti ajotien kohdalla? Sen pitäisi kai olla yhtä korkea kuin aita vai mitä? 80 cm vai?
0 vastausta · 1,4k lukukertaa
J
jon_h: Kuulostaa järkevältä, kiitos.
6 vastausta · 2,6k lukukertaa
·
J
6 vastausta · 2,6k lukukertaa
·
J
jon_h: Aion tehdä eritysversion ratkaistakseni vanhan hirsimökkini alapohjan. Keskustelu tästä löytyy tästä ketjusta, niille, joita se kiinnostaa. Yhteenvetona, siitä tulee betonilaatta kevytbetonin päälle, jossa on sementtisidoksinen lecavalu lähellä peruspuuta. Tämä siksi, että saadaan kohtuullinen eristys lähelle peruspuuta ja koska tämä valu voi seurata peruspuun epätasaisuuksia
0 vastausta · 3,4k lukukertaa
J
JanneSjo: juuri minulla on kattoristikot talossani, joiden jänneväli on 10 m (joista noin 80 cm kummallakin puolella räystästä talon ulkopuolella) 45 asteen kaltevuudella eli 5 m korkeina - ne tulivat kahdessa osassa sahattuina juuri hanbjälken yläpuolelta, luulisin että niin sitä kutsutaan, ja valmiilla naulalevyillä - kun ne laitettiin yhteen, piti naulalevyyn naulata tietty määrä nauloja.
20 vastausta · 5,0k lukukertaa
·
Linus_E
Linus_E: juuri näin minä tarkoitin. tieosa tulee osaksi kattotuolia, kun se sijaitsee itse tuolissa ja palkkikerros on alempana kuin varsinainen kattotuoli, tämä aiheuttaa sen, että katosta ei ole mitään, joka vastustaisi, jos on suuria rasituksia. voit poistaa ne, mutta sinun on vahvistettava se muulla tavalla jotta ne todella toimisivat kuten on tarkoitettu... toki voi toimia, mutta yhtä hyvin
10 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
A
Aniska: Kun käytetään savilaastia, ei jää rakoja ja toivottavasti ei ole paikkoja, joista ne voivat juosta. Eristys, joka painuu kasaan (ei levyjä), on hyvä; leca, selluloosakuitu jne.
6 vastausta · 4,2k lukukertaa
·
Bloink
Bloink: Aion siistiä vanhaa olemassa olevaa keittiötäni, kunnes talous sallii unelmakeittiöni, ja etsin 10x10cm kaakeleita mahdollisimman halvalla, koska ne kuitenkin puretaan noin vuoden päästä. Tietääkö kukaan, mistä voisin löytää tällaisia, mieluiten mustia tai jonkin muun tumman sävyisiä? Kiitos etukäteen. Terveisin
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
J
joakim79: Hei, olemme juuri ostaneet H.V.H Björkenin eristetyllä yläkerralla, ajattelimme ostaa lastulevyjä sisäseinille sekä jotain myös sisäkattoon, jotta ne voidaan nostaa ylös talon pystytyksen yhteydessä. Kuitenkin mietin, mitä meidän pitäisi käyttää sisäkattoon, onko kenelläkään ehdotuksia ja mahdollisesti kuvia? Ystävällisin terveisin, Joakim
0 vastausta · 1,3k lukukertaa
Z
zachris: Kiitos kaikista vastauksista - nyt luulen, että minulla on riittävästi tietoa päätöksen tekemiseen asiassa!
10 vastausta · 1,9k lukukertaa
M
Mike77: Kiitos vastauksesta. Luulen, että valitsen kultaisen keskitien ja poistan noin 50%, sitten lisään maton heidän salakerrokseensa ja erotuskankaaseen sen päälle. Pian siellä, sitten en aio tehdä yhtään lapioniskua tänä kesänä.
7 vastausta · 5,6k lukukertaa
J
JanneSjo: joo ajattelin laittaa terassilaudat myös - en alun perin ajatellut, että sen pitäisi olla yhdistettynä aitaan, jos sitä tarkoitat? tarkoitatko, että ensin asetetaan terassilaudat ja sitten kiinnitetään rautaa terassiin/lattianiskat ja sitten tolppiin? - jos kiinnittää sivukaiteet seinään, niin se ehkä pysyy riittävän vakaana - vähän kuin "kelluva" puuparveke, joka lepää pellin
2 vastausta · 7,8k lukukertaa
Lindgrenski
Lindgrenski: Me repimme koko seinän ja rakennamme uuden. :)
6 vastausta · 9,1k lukukertaa
J
JanneL: Ei ole tarpeen "räjäyttää" aivan talon vieressä. Mene hieman kauemmas niin tunnet olosi turvalliseksi. Jos haluat pystyä kävelemään sukkasilteen, mahdollisuus tehdä niin kasvaa, jos saat salaojituksen pohjan alle. Ajattele, että seisot tanssikengissäsi lätäkössä, jossa vesi peittää puolet pohjasta. Voit olettaa, että ennemmin tai myöhemmin jalkasi kostuvat. Pohja ei voi
3 vastausta · 1,5k lukukertaa
P
prinsallan: Tuhannet Kiitokset. Minulla on ainakin neljä paikkaa täällä, jotka saavat laskea sen sitten. Ystävällisin terveisin -Prinsallan
3 vastausta · 2,4k lukukertaa
MathiasS
MathiasS: Eilen avasi Hornbach myös 08-maassa....! Tietenkin valtavan suuri, yhdessä Bauhausin kanssa Lännassa kaupungin suurin rakennustavaratalo. Valikoima on tietenkin laaja, vaikka joillakin alueilla kaipasin sitä pientä ekstraa, jota löytyy hieman ammattimaisemmin suuntautuneista liikkeistä. LVI-osastolla oli todella hyvä lajittelu, täältä voi ostaa täydennyksiä, jos on unohtanut tilata
0 vastausta · 1,6k lukukertaa
N
Numse: Olen kuullut, että useammat käyttävät sitä. Voiko se vahingoittaa kiveä, luuletko? Onko muita vaihtoehtoja?
2 vastausta · 5,4k lukukertaa
Linus_E
Linus_E: kannattaisi valita vaihtoehto 1, koska näin asennetaan jälkimarkkinavaimentimia autojen ja koneiden konepeltien huppuihin.
1 vastaus · 4,6k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.