4 919 lukukertaa ·
20 vastausta
5k lukukertaa
20 vastausta
Onko tähän mahdotonta saada kattotuoleja?
Tuntuu siltä, että siitä voi tulla hieman liian korkea... talosta tulee kuitenkin noin 7,3-7,4 metriä korkea,.. mikä tekee siitä ehkä vähän liiankin ilmavaaMilkshaken sanoi:
Snailman
Jäsen
· Västra Götaland
· 5 582 viestiä
Snailman
Jäsen
- Västra Götaland
- 5 582 viestiä
http://www.frazzworld.com/bilder/husresning
tässä voi nähdä, kun he naulaavat ylintä osaa kaksiosaisesta kattotuolista
erityisesti kuva 25 ja 38
tässä voi nähdä, kun he naulaavat ylintä osaa kaksiosaisesta kattotuolista
erityisesti kuva 25 ja 38
Juuri niin. Sellaisia, mutta ristikkorakenteella, niin siitä pitäisi tulla huippu.
Odotan vain, että Nässjö kattotuolien tehdas palaa takaisin heidän lomaltaan...
Odotan vain, että Nässjö kattotuolien tehdas palaa takaisin heidän lomaltaan...
juuri minulla on kattoristikot talossani, joiden jänneväli on 10 m (joista noin 80 cm kummallakin puolella räystästä talon ulkopuolella) 45 asteen kaltevuudella eli 5 m korkeina - ne tulivat kahdessa osassa sahattuina juuri hanbjälken yläpuolelta, luulisin että niin sitä kutsutaan, ja valmiilla naulalevyillä - kun ne laitettiin yhteen, piti naulalevyyn naulata tietty määrä nauloja.
palkkien suhteen minulla on palkki talon keskellä - sinun kattoristikkosi luultavasti ovat vähän isompia kuin omani - joten ne vaativat varmasti vahvan mitoituksen selvitäkseen ilman palkkia - tai toisentyyppisen kattoristikon.
palkkien suhteen minulla on palkki talon keskellä - sinun kattoristikkosi luultavasti ovat vähän isompia kuin omani - joten ne vaativat varmasti vahvan mitoituksen selvitäkseen ilman palkkia - tai toisentyyppisen kattoristikon.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Stämmer det att detta inte går att lösa utan avvikelse/notering?
Badrum -
Går det inte låsa upp dörren med nyckel på ett BG5000
Fönster & Dörrar -
Det går inte att låsa dörren
Fönster & Dörrar -
Hur är det möjligt att kommunen inte har ritningar?
Bygglov -
Varför går det inte att öka trycket i radiatorsystemet?
Värme allmänt