7 438 lukukertaa ·
4 vastausta
7k lukukertaa
4 vastausta
Alusta kotitekoiselle rakennustelineelle
Rakensin puiseen rakennustelineen muutamasta laudasta, jotka minulla oli kotona. Periaatteessa neljä tolppaa 95x95 puutavarasta. Alusta on noin 65 cm syvä ja 220 cm leveä.
Nyt minun täytyy mennä ostamaan puutavaraa alustaa varten, mutta olen epävarma, miten se pitäisi rakentaa, jotta se olisi hyvä. Koska olen ajatellut, että sen voi purkaa ja käyttää uudelleen, olin ajatellut ostaa kaksi 45x120, jotka kiinnitetään vaunupulteilla pylväisiin ja sitten ruuvi lattias lastulevyn niihin. Pitäisikö asentaa myös muutamia poikittaisia tukia alustaan vakauttamiseksi.
Voisiko se toimia vai onko minulla sekä henkseleitä että vyö??
Nyt minun täytyy mennä ostamaan puutavaraa alustaa varten, mutta olen epävarma, miten se pitäisi rakentaa, jotta se olisi hyvä. Koska olen ajatellut, että sen voi purkaa ja käyttää uudelleen, olin ajatellut ostaa kaksi 45x120, jotka kiinnitetään vaunupulteilla pylväisiin ja sitten ruuvi lattias lastulevyn niihin. Pitäisikö asentaa myös muutamia poikittaisia tukia alustaan vakauttamiseksi.
Voisiko se toimia vai onko minulla sekä henkseleitä että vyö??
Yleensä laitan 2" x 6-8" lankkuina kävellen, kun minulla on telinettä kotona, mutta yleensä lainaan haki-telineen. Jos olet epävarma, kestääkö se, voit rakentaa kehyksesi tukipalkilla ja testata, kuinka paljon se joustaa. Jos mielestäsi se joustaa liikaa, lisää vain toinen. Älä kuitenkaan unohda pystyttää "aitaa", jotta sinä tai joku muu ei astuisi liian taaksepäin.....
Klikkaa tästä vastataksesi