Hei!
Olemme saaneet betonipenkki, joka tulee olla puutarhassa. Mietin, pitäisikö se käsitellä jollain tavalla estääkseen tahrojen muodostumista siihen. Haluaisin säilyttää betonin tuntuman, eli sen ei tulisi muuttua kiiltäväksi. Ehdotuksia mitä voisin käyttää? Ajattelin säilyttää sen sisätiloissa talvella.