Ö
Örby Villastad: Hyvää huomenta! Suunnittelen muutostöitä taloni kellarikerrokseen, joka on rakennettu vuonna 1948 kokonaan betonista/kevyestä betonista (betonilaattakatto). Ajatuksenani, kuten liitetyissä piirustuksissa näkyy, on purkaa vanha ruokakellari ja siten tehdä isompi makuuhuone, jolla on oma uloskäynti tontille. Vanha kattila on aiemmin vaihdettu maalämpöön, joten hiilivarastosta tulee
0 vastausta · 3,9k lukukertaa
·
Y
Yrrol: Okei. :) Itse pidän eniten uusimmasta; 8. Siellä he ovat saaneet järjestykseen tallennusajan. Joten ohjelma ei jäädy hetkeksi tallentaessaan tiedostoa. Muuten en tiedä, mitä muita toimintoja on lisätty.
22 vastausta · 32,9k lukukertaa
·
B
benke_berguv: Voi, täydellistä! Löytyi paikallisesta rakennusliikkeestä: http://www.lakkapaa.com/lakka_se/showProduct.do?id=7311980111550&mode=search Kiitos vastauksista!
4 vastausta · 5,3k lukukertaa
·
R
Remco: Jos haluat oppia lisää rakennustekniikasta: Otsikko: Rakennustekniikka ISBN: 978-91-47-08497-5 On myös olemassa siihen liittyvä kirja mittaustekniikasta ja piirustusten lukemisesta, mutta se on paljon huonompi.
0 vastausta · 1,4k lukukertaa
L
losmackos: Hei! Onko kenelläkään vinkkejä siitä, miten voisin rajoittaa paluuta lattialämmityssilmukoissa? Betonipalkisto alakerran huoneet: 1=60m Keittiö 2=110m Olohuone 3=65m Pesuhuone 4=35m Eteinen 5=20m WC Puupalkisto yläkerrassa levityspelti: 1=70m Makuuhuone 2=55m Makuuhuone 3=70m Makuuhuone 4=25m WC Yläkerrassa haluaisin kierrättää hieman enemmän säilyttääkseni enemmän lämpöä,
0 vastausta · 1,3k lukukertaa
B
blazern: Hyvä kysymys, mitä minun pitäisi tehdä, jos se osoittautuu kosteaksi? Se on ollut vanha pesutupa 1900-luvun alusta, seinän koolaukset ja runko näyttävät olevan suoraan lattialaatan päällä. Ei havaittavaa kosteutta puussa vielä 100 vuoden jälkeenkaan.
2 vastausta · 4,7k lukukertaa
anders07
anders07: Jos esiporaat ja kiristät däcksbultar, sen pitäisi pitää.
1 vastaus · 2,1k lukukertaa
Stefan N
Stefan N: Standardisementti sekoitetaan kiviaineksen (hiekka, sora) ja veden kanssa, ja siitä tulee betonia. Kuten kuulostaa, sinulla on jo vakaa pohja, silloin olisin käyttänyt tasoitemassaa, jos sinulla ei ole kosteusvaellusta pohjalevystä, silloin on se hienobetoni joka on tarpeen.
3 vastausta · 2,3k lukukertaa
G
Gabbe1: Profiilit voidaan kuumasinkitä kohtuulliseen hintaan.
1 vastaus · 1,9k lukukertaa
U
Ulrik: Olemme siirtäneet keittiön talon toiseen kohtaan. Vanhan keittiön seinässä oli ruokakaappi kahdella ilmanvaihtoaukolla, yksi ylhäällä katon korkeudella ja toinen vähän matkan päässä lattiasta. Talo on 60-luvulta ja siinä on kaksinkertaiset tiiliseinät välitilalla. Ajatuksenani on jättää ulkopuolen ilmanvaihtoritilät paikoilleen ja muurata umpeen vain tiiliseinän
0 vastausta · 2,2k lukukertaa
M
mlkjhr: [citat] Sitten urittaisin 45 mm. Se toimii hyvin.
8 vastausta · 6,2k lukukertaa
·
W
Wubbler: [citat] Olen lähettänyt hintatiedustelun yritykselle nimeltä Euro towers LTD. Katsotaan mitä he vastaavat. Jos hinta on hyvä ja rahti halpa, niin se on luultavasti sellainen. Kiitos MaZtoR. En ollutkaan ajatellut tuontia. //Wubbler
10 vastausta · 9,4k lukukertaa
Suhagg
Suhagg: Näin jälkikäteen ajatellen olisi voinut laittaa kameran. Olisi ollut siistiä omistaa. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7lXP--gAagA https://www.youtube.com/watch?v=C3iI6S7TuCA
0 vastausta · 2,3k lukukertaa
Enk Projektet
Enk Projektet: Olin käyttänyt tavallista vaneria ja liimaa ja ruuveja......
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
X
xisten: Tai miksi ei hioa betonia flexslip/betongslip-koneella. Voit vuokrata edullisesti cramo, ramirent ym.
3 vastausta · 2,6k lukukertaa
·
Elektrosmurf
Elektrosmurf: Juuri niin, me sisustamme ullakon asuintilaksi. Sinne tulee 2 makuuhuonetta, wc suihkulla ja oleskelutila.
2 vastausta · 828 lukukertaa
J
JOW: Ei, mutta kova trä riittää...
11 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
E
emkay: Mahtavaa, kiitos. Nyt minulla on hyviä argumentteja keskusteluihin appiukon kanssa! ;-)
2 vastausta · 6,4k lukukertaa
N
nyttanvändarnamnidag: [citat] Vaikuttaa järkevältä! Ei, minulla ei ole paljon kosteutta lattiassa, mutta ajoittain se kostuu paikoitellen. Kellarissa on yleensä kuivaa (20-30% ilmankosteus). Ilmanvaihto portaiden alla on erittäin huono, luulen. Siksi en rakenna sitä täysin umpeen.
2 vastausta · 1,1k lukukertaa
bjolo360
bjolo360: Voin lisätä, että minulla on melko suuri luottamus rakennusyritykseen, joka on paikallinen ja jolla on hyvä maine, joten en ole kovin huolissani, että he huijaisivat. Toisaalta se on kuitenkin rakennusyritys, joten huolimattomuutta voi silti esiintyä, mutta ei varsinaisesti huijausta.
5 vastausta · 1,3k lukukertaa
Ö
Östgötskan: Otin yhteyttä Brandéns-yritykseen ja kävi ilmi, että he voivat valmistaa erityisen pitkiä levyjä. Aion ehdottomasti välttää saumojen tekemistä. Kiitos vinkeistä!
3 vastausta · 2,8k lukukertaa
B
Batteryman: Se on kahdella ulkoseinällä ja kahdella sisäseinässä......ei, olen miettinyt pitkään, pitäisikö eristää vai ei. Olin täysin varma, että eristäminen ei ole tarpeen, koska kaikki, joiden kanssa puhuin, sanoivat, että se oli väärin. Mutta sitten satuin näkemään jakson suuttuneesta kirvesmiehestä, jossa he eristivät juuri kellaritilan, ja se sai minut miettimään. Minulla on
8 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
J
JOW: Liimaa MDF-levyt yhteen ja jyrsi ulkoinen ja sisäinen säde saadaksesi kaaren. Jos se on tarkoitus maalata. Jos haluat puhtaan puupinnan, sinun täytyy ottaa yhtenäinen puukappale, josta jyrsit listan. Esim. tanko keskikohdasta johonkin kiinnitykseen yläjyrsimessä, joissakin jyrsimissä toimitetaan tällainen tanko/sauva.
6 vastausta · 2,3k lukukertaa
·
A
AndersS: [citat] Tavallinen karkeampi käsitasoite, voisi ehkä kutsua käsitasoitteeksi karkea tai vastaava. Voi tasoittaa kerroksissa 10-15 mm asti. Tulee leveä tasoitus seinälle. Jos on isompia epätasaisuuksia niin kipsilaasti/rapaus on parempi, se kestää varmasti 40-50 mm, mutta toimii myös erinomaisesti ohuissa kerroksissa.
6 vastausta · 3,0k lukukertaa
V
vectrex: Ohuemmat naulalevyt, jotka liimataan ylös! Ovikehykset ratkaiset tyylikkäästi pienellä viisteellä tai vaihtoehtoisesti "portaattamalla" kaksi kehystä päällekkäin!
2 vastausta · 1,7k lukukertaa
H
HansR: Sinun tulisi vaatia pääsyä koeponnistusprotokolliin. Miksi Götenehus teki koeponnistuksen talolle, jos he selvästi jättivät sen tulokset huomiotta? Täytättekö todella erityisen energiankäytön vaatimuksen?
15 vastausta · 7,3k lukukertaa
·
L
LillaMini: U-muotoisissa portaissamme on käsin sorvattu tanko jostakin tuntemattomasta puulajista, joka on lakattu. Se on kiinnitetty ala- ja keskiosan seinään kromatuilla L-muotoisilla kiinnikkeillä, ylhäällä voi ottaa tukea kirjahyllystä.
2 vastausta · 1,7k lukukertaa
nimhed
nimhed: [citat] Suuret kiitokset! Se saattaa olla juuri sitä mitä etsin. Minun on mentävä sinne katsomaan.
5 vastausta · 3,6k lukukertaa
Nimajneb
Nimajneb: PL600 pitäisi myös toimia ja haisee vähemmän
4 vastausta · 7,7k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.