Totta, kaksinkertainen ohut sen sijaan, että käyttäisi 45x45 voi lisäksi olla halvempi. Tykkään ajatuksesta. =)
Mutta samaan aikaan minulla oli enemmän pitkittäissuuntaisia 45x45... mietin mikä ero olisi, jos hänelläkin olisi ollut se...
Kuten olen piirtänyt kehyksen viimeisessä kuvassa, se maksaisi 165kr... plus sitten laudat hyllyihin... Voisi ehkä löytää halvempaa puutavaraa, mutta tuntuu ihan hyvältä, minulla oli 200kr hyllyä kohden tavoitteena.. =)
Kaksoisputket kummallakin puolella pylväitä antavat paljon suuremman kiinnityspinta-alan, mikä pitäisi tehdä tikkaista paljon vakaammat. Lisäksi saat kaksi kiinnityspistettä tikkaille jokaista hyllylevyä kohden, mikä antaa vakautta myös pituussuunnassa.
Råspont hyllytasona, 22mm jos sen pitää kestää paljon, 17mm jos haluat säästää vähän futt-ören.
Pylväitä voit tehdä 25x50 bärläkt, mutta tämä on yleensä melko huonolaatuista paljon oksia. Jos käytät sitä, arvioi se huolellisesti.
Muuten voit käyttää 28x70 harva paneeli, joka on usein hyvälaatuista, ja sitten 45x45 tai 45x70 maksaa melkein yhtä niin voit valita sen, mikä sopii parhaiten lompakolle yhdistettynä siihen, mikä vie sopivan tilan hyllyiltäsi.
Hylly kiinnitetään seinään tai tuetaan reikänauharistiillä, ristiillä läkt, tai esimerkiksi ruuvaamalla masoniittilevy taaksepäin. Levy ei tarvitse kattaa koko takaosan.
Tulee esiin kysymys, joka on nolo mutta on mukava saada siihen vastaus.
Miten ruuvit pitäisi kiinnittää, kun sekä pitkä että lyhyt sivu pitää kiinnittää päätyihin.
Mieluiten haluaisin asettaa molemmat ruuvit keskitetysti, mutta silloin ne osuvat toisiinsa. 45x45 puutavara ei anna paljon pelivaraa ja pelkään, että puutavara halkeaa. (olen ajatellut esiporata)
En haluaisi ostaa suuria määriä kulmia, vaikka ne maksavatkin 8 kr kappale.
Google loi ohjelman nimeltä Sketchup, joka myöhemmin myytiin toiselle yritykselle.
Joo, tai toisin päin, itse asiassa.
@last software loi 3D-cadin nimeltä sketchup, joka myytiin melko järkevään hintaan. Viimeinen versio oli 5.
Google osti sen, ja siitä tuli Google sketchup. Se tuli ilmaiseksi light-versiona ja maksullisena versiona, jossa on laajennettuja toimintoja.
Ensimmäinen versio google sketchupista tuli näin ollen (hieman oudosti?) versio 6.
Itselläni on asennettuna sketchup versio 5.0 ja 6.
Itse pidän eniten uusimmasta; 8. Siellä he ovat saaneet järjestykseen tallennusajan. Joten ohjelma ei jäädy hetkeksi tallentaessaan tiedostoa. Muuten en tiedä, mitä muita toimintoja on lisätty.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.