3 471 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
Piilota ruuvipäät - mutta ei ihan .....
Aion asentaa ovenkarmin liukuoven ympärille ja haluan piilottaa ruuvinkannat. Helpoin tapa on vain upottaa ruuvit ja sitten kitata ne piiloon. Riski on vain se, että JOS joskus haluaa irrottaa karmin, tarvitaan puukkosaha ja se on vähän liian raju minun makuuni.
Onko tähän jokin fiksu tapa ratkaista? Muovitulpat, kuten karmiruuvien päällä olevat, ovat hieman liian näkyviä.
Onko tähän jokin fiksu tapa ratkaista? Muovitulpat, kuten karmiruuvien päällä olevat, ovat hieman liian näkyviä.
Lyö puutappi reikään, sahaa ja maalaa. Silloin sinun pitäisi nähdä pieni ero karmissa tulevaa poistamista varten.
Jäsen
· Korpilombolo
· 3 724 viestiä
Olen samaa mieltä siitä, että muovitapit ovat rumia. Tasoittele, mutta ei täysin täydellisesti. Silloin näkyy, missä ruuvit ovat. Toisaalta listat täytyy poistaa, jos haluaa nostaa ikkunan/oven pois, ja silloin ruuvit näkyvät (jos tiivistys poistetaan).
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 223 viestiä
Olen käyttänyt Drömhus-metodia ja se toimii erittäin hyvin. Mahdolliset tulevaisuuden säädöt ovat melko merkityksettömiä, jos ovenkarmi on joka tapauksessa kiinnitetty listoihin. Ovenlehden sijainnin säätäminen on tehtävä kuten vanhaan aikaan: säädä saranoita, mieluiten irrotettuna ja kiinnitettynä ruuvipenkkiin.
Klikkaa tästä vastataksesi