Y
Etsin pientä tarkastusluukkua, joka näyttää hyvältä ja on helppo asentaa.

Tulee kuitenkin olemaan eteisessä, joten olisi todella hyvä, jos se olisi valkoinen ja huomaamaton.

Tarvitsen hieman vinkkejä mistä voisin löytää tällaisen. En nähnyt sellaisia kaupoissa, joissa kävin tänään. :confused:

Viimeksi muokattu:
Yrrol sanoi:
Rakennan kattolistakotelon, josta olen huolissani, syttyykö se palamaan ym., joten on varmaan hyvä, että voi nopeasti vain avata tarkastusluukun tarvittaessa.
Nyt en halua olla sellainen, mutta eikö olisi parempi rakentaa kotelo paloturvallisella tavalla, niin sinun ei tarvitse huolehtia. Olisi aika ikävää, jos "tarve" syntyy, kun et ole lähellä tai jos et huomaa sitä...:confused:

Y
Viimeksi muokattu:
Yrrol sanoi:
Sitten minun täytyy luopua valaistuksesta täysin siinä tapauksessa.
Kaikki tekniikka voi mennä pieleen. Riippumatta siitä, miten rakennat...
Nyt alat olla käsittämätön Yrrol!

On olemassa paljon valaisimia, jotka ovat 99,99 % paloturvallisia.

Mutta juuri se, että rakennetaan hyvin kuuma valonlähde ahtaaseen ja tuulettamattomaan tilaan, ei ole turvallista, palosensoreilla tai ilman.

Tällainen esimerkiksi, tuskin tarvitset ahdistusta lieventävää lääkettä pitääksesi sen eteisessä. Ei taida edes pystyä polttamaan sormiaan sillä.
Pallomaisen riippuvalaisimen kuva; valaisin on valkoista lasia ja roikkuu ohuessa johdossa katosta, moderni design.
http://www.eldirekt.se/belysning-lampor/inomhus/taklampor/taklampa-global

Miksi ei joskus mennä helpointa reittiä ;)

Y
Haha, kysyn tarkistusluukkua kylpyhuoneen kohdevalaisimeen ja saan vinkkejä valaisimesta eteiseen. :)

Tein virheen sekoittamalla mukaan hieman pohdintoja liittyen tuotteen etsintään, mutta kun vahinko on jo tapahtunut niin koko tarina on se, että se on kylpyhuoneessa herkällä alueella. Minun on pakko olla suljettu/tiivis laatikko. Tarkistusluukku seinän läpi jos aion onnistua vaihtamaan LED-valaistuksen muuntajan tai vetämään johdon ulos tai vain tarkistamaan tilanteen, tai sammuttamaan palon vaikka riski on 00,01% että näin tapahtuisi.

Joten, onko teillä suosikkimalleja tarkistusluukuista, jotka mieluiten olisivat push-mallia?

Asensin led-spotit ja valaisin on periaatteessa samanlainen kuin tavallisista spoteista, mutta paljon energiatehokkaampi! :)

Mene osoitteeseen byggbeslag.se ja tarkista. Useimmat rautakaupat voivat tilata sieltä. Olen myös tilannut erikoismittaisia kaapinovia ilman ongelmia.

Yrrol sanoi:
Haha, kysyn tarkastusluukkua spotlightlaatikkoon kylpyhuoneessa ja saan vinkkejä lamppuun eteiseen. :)
Sori, luin tämän
Tulee kuitenkin olemaan vasten eteistä joten
Täytyy myös myöntää, että olin melko hämmentynyt spotlightlaatikosta ja tarkastusluukuista.
Ehkä sinäkin olet :)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.