Aion käyttää 18mm vaneria seinällä vintillä, mutta pitäisikö sen mennä suoraan ylös katon muovia vasten ja sitten koolinki sen ulkopuolelle, kuten katto kiinnitetään, vai pitäisikö minun asentaa koolinki katolle ja sitten kiinnittää vaneri tätä koolinkia vasten?
 
Seinä Seinässä muovisuojaus, jossa on puinen tukikehikko ja merkintöjä harmaalla pinnalla.
 
Sillä ei ole väliä. Miksi käyttää 18 mm plyfa? Tavallisesti ei ole mitään sisätiloissa niin raskasta, että 18 mm tarvittaisiin.
 
Hehe olin ostamassa OSB:ta seinään mutta sitten törmäsin 15 kappaleeseen 120x240 18mm vaneria hintaan 100kr 😃
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.