1 367 lukukertaa ·
7 vastausta
1k lukukertaa
7 vastausta
Onko seinä kantava?
Minulla on vaatekomero makuuhuoneessani, joka sijaitsee seinän takana keittiöni kanssa. Harkitsen keittiön seinän purkamista, joka on vaatekomeroa vasten, ja siten saada suurempi keittiö, ja myös sulkea ovi makuuhuoneesta vaatekomeroon. Asunto on talossa, joka on rakennettu vuonna 1950. On OK purkaa seinä, jos se ei ole kantava hallituksen mukaan.
Minulla ei ole piirustuksia asunnosta, olen tehnyt luonnoksen Paint-ohjelmassa siitä, miltä asunto näyttää. Se on seinä, joka on merkitty punaisella, jonka ajattelin purkaa. Seinä on noin 10-15 cm paksu ja koostuu tiilistä + rappauksesta. Kaikki sisäseinät näyttävät samalta paitsi yksi paksu seinä kylpyhuoneen ja olohuoneen välillä, joka on noin 40 cm paksu ja on erittäin kova betonia.
Mitä mieltä olette, onko seinä kantava?
Minulla ei ole piirustuksia asunnosta, olen tehnyt luonnoksen Paint-ohjelmassa siitä, miltä asunto näyttää. Se on seinä, joka on merkitty punaisella, jonka ajattelin purkaa. Seinä on noin 10-15 cm paksu ja koostuu tiilistä + rappauksesta. Kaikki sisäseinät näyttävät samalta paitsi yksi paksu seinä kylpyhuoneen ja olohuoneen välillä, joka on noin 40 cm paksu ja on erittäin kova betonia.
Mitä mieltä olette, onko seinä kantava?
Ei se ole...
Ok, kiitos
Mistä tiedätte, ettei se ole kantava seinä?
Mistä tiedätte, ettei se ole kantava seinä?
Ok, kiitos
Klikkaa tästä vastataksesi