Sitten herätän tämän mielenkiintoisen ketjun henkiin!
Ajattelin kysyä, kuinka vaikeaa maallikolle on saada aikaan seinä, jossa on tyylikäs betonilook? Onko helpompaa käyttää tasoitetta ja sekoittaa tummaa ja vaaleaa tasoitetta saadakseen aikaan laikukkaana pintana, vai pitäisikö kokeilla 'Beton Cire' tai Tadelakt? Mitä luulette olevan helpointa?
Olisi mielenkiintoista herättää tämä ketju uudelleen eloon!
Tämä on lähimpänä, mitä olen päässyt betonipintaan. Materiaali on Clay stone ja kuvat otettu Deco materialissa Uppsalassa. En ole itse kokeillut sitä vielä, mutta aion kokeilla. Lupaan...
En usko, että se on liian vaikeaa, mutta kannattaa kokeilla ensin pienemmälle pinnalle.
Kiinnostavaa! Voit mielellään jakaa kokemuksiasi myöhemmin ja ladata joitakin kuvia. Kuvat ovat aina kivoja!
Löysin nyt myös jonkin kalkkipohjaisen maalin, joka on Pure & Originalilta. Heillä on maali, jota voi tasoittaa sen jälkeen kun sen on levittänyt seinälle. En ole vielä oikein päättänyt, mitä reittiä lähden kulkemaan!
Luin jostain jostakin, että joku ihan yksinkertaisesti vain levitti tasoitteen seinälle, hioi ja lakkaisi/öljysi hienosti tuloksin. Näytti todella betonimaiselta. Etuna on valita harmaa tasoite
Muutenhan voi aina käyttää kipsikipsiä. Minulla on säkki weber (luulen), jossa se on harmaa eikä valkoinen. Siitä tulee todella tyylikäs pinta ja sitä on hyvin helppo levittää.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.