Östlund
Östlund: Jos haluat olla todella vakava, valat kannan putkien ympärille myöhemmin. Sen voit päällystää klinkkerillä :) Jos reikä on syvä, voit täyttää pohjan esimerkiksi styroksilla. Ei ole tarpeen valaa 50cm paksuista kakkua :)
3 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
J
Johan Jatko: Nyt kävi niin, että poistan yhden rivin kattopaneeleja kerrallaan ja kiinnitän harvakehikon sitä mukaa, jotta eristys ei putoaisi maahan. Olen melkein valmis nyt, mutta se oli enemmän työtä kuin odotin. Aion kiinnittää sisäseinät harvakehikkoon niissä kohdissa, joihin ei pääse kiinnittämään kattotuolissa. Koska kuitenkin on 28x70 joka 30. senttimetrillä, sen pitäisi riittää.
2 vastausta · 943 lukukertaa
H
Helioz: [citat] Bom = Rappaus kuulostaa ontolta, kun koputat sitä, täytyy silloin poistaa. C-bruk = Valmiiksi sekoitettu rappauslaasti C 0-1 mm jakeilla Karhennus tehdään laastarilla: [bild] Ei missään nimessä Demidekk tai vastaavaa muovimaalia savupiippuun. Sinun täytyy selvittää, millä maalilla se on maalattu nyt, mikä täysin ohjaa maalin valintaa.
3 vastausta · 8,2k lukukertaa
·
H
HobbyJohn: Päivitys: Käytin tavallista mur&putsbruk C. Täytin kolot ja tasoitin pinnan, johon voin sitten laatoittaa. Katsotaan miten käy.
1 vastaus · 3,2k lukukertaa
·
prototypen
prototypen: Työpajani välipohjassa on liimapuupalkki 66 x 490 CC 1100 mm, sama jänneväli kuin autotallissasi ja mitoitettu 270 kg per m2. 95 mm paksuudella voi olla matalampi rakennuskorkeus, mutta en muista sitä laskelmaa. Tuntuu jäykältä, kun kävelee lattialla. Protte
1 vastaus · 2,7k lukukertaa
E
EndZone: Suuri kiitos selkeästä kuvauksesta MaxPax, jopa minä ymmärrän nyt :)
4 vastausta · 7,5k lukukertaa
S
Simeon Frid: Aion remontoida yhden huoneen kellarissa (joka on sisustettu, eristetty ja kuiva asuintila), erityisesti haluan päästä eroon hirveästä lasikuitutapetista/kuitutapetista, joka on seinillä. Samankaltainen kuitutapetti on myös katossa, tosin eri kuviolla. Tässä on kuvia huoneesta: [bild] [bild] [bild] Okei, joten olen pohdiskellut paria vaihtoehtoa. Ensimmäinen vaihtoehto on myös
0 vastausta · 3,8k lukukertaa
·
J
Johan Jatko: Olen repinyt koko ekonomiosiion, ja olen parhaillaan asentamassa harvarimaa kattoon. Samalla huomasin, että seinäsäännöt itse autotallin ympärillä ovat olleet 45x95. Olin ajatellut laittaa 45x70 sen sijaan, eikö se ole riittävästi? Silloin saan samalla 25 mm enemmän tilaa kylpyhuoneessa ja WC:ssä (joka on jo kapea). Onko olemassa jokin sääntö, joka vaatii 45x95 autotallin
0 vastausta · 719 lukukertaa
C
camaro1969: Kokeilen o-hyvlat virke:llä kyllä:)
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
gadu^
gadu^: Tarvitseeko portaita kiristää uudelleen jonkin ajan kuluttua asennuksesta? Teimme sen omillemme, eikä se ole nitissyt ollenkaan...
3 vastausta · 2,2k lukukertaa
Matti_75
Matti_75: Riski on, että valupinta nousee päissä yksipuolisen kuivumisen vuoksi. Luulen, että tasoitemassa toimisi paremmin, mutta en tiedä kuinka siistiä on hioa sillä. Voisit lyödä hieman ekspanderinauloja portaisiin ennen kuin valat hienobetonia estääksesi tämän ja sitoutuaksesi valupinnan olemassa olevaan portaaseen. Ekspanderavalla hienobetonilla on helpompaa estää niin paljon
2 vastausta · 4,2k lukukertaa
·
slacker
slacker: Aivan, voit käyttää leveää smyykilistaa, joka kohtaa leveän saumalistan!? Eli kuten tämä muokattu kuva (En tiedä, miksi se halusi piirtää nuolen eikä vain viivaa...) [bild] Tai ovenkarmi, joka kohtaa jalkalistan? Sama periaate kuin smyyki/saumalista mutta paksumpi..
3 vastausta · 4,2k lukukertaa
·
M
Mattias Axelsson: Ostin alkaen byggmax. Oli täsmälleen sama paksuus joka oli asuntovaunussa. Hyvin muotoutuva myös.
2 vastausta · 9,2k lukukertaa
Zixten
Zixten: [citat] Ei välttämättä ole niin, tiedän eräästä tallista, jossa lattia on kaivettu ja valettu uusi laatta, ja se toimii hyvin.... Erilaiset edellytykset eri paikoissa... Sama koskee katon korottamista, joissakin paikoissa se on helppoa, toisissa lähes mahdotonta...
4 vastausta · 3,0k lukukertaa
J
Jesca: [citat] Se oli todella hyvä linkki, kiitos Mattias.
57 vastausta · 22,5k lukukertaa
·
I
icho: Yleensä ei ole mitään ongelmia saada esiin erikoisia mittoja. Beijer järjesti minulle kuitenkin erikoisia mittoja luokkassa AB vain viikon toimitusajalla. Se oli tosin meidän yrityksellemme, mutta jos he voivat järjestää meille, heidän pitäisi pystyä järjestämään myös teille. Kustannukset eivät merkittävästi eronneet varastossa olevista mitoista.
1 vastaus · 2,0k lukukertaa
K
KungAnka: Byggmaxin halvin mäntylattia, tai raakapontti tai vaneri (halpa vaneri ei ole kovin hieno, parempi on sellainen, joka on A-luokkaa toiselta puolelta, löytyy Hallsö sahasta). MDF on tylsä ja kuollut materiaali, mutta helppo maalata ja saada sileäksi. Jos haluaa edullisuuden tuntua à la IKEA, se on se oikea valinta, mutta mielestäni massiivipuu on usein "kotoisampi". MDF antaa saman
19 vastausta · 16,4k lukukertaa
J
JOW: Siitä tulee tosi paljon kulmarautoja, riittää vinoon ruuvaus. Se on minun arvioni. Käytä iso laatikko lastulevyruuveja 4,2x55 tai mitä ne yleensä ovat. PH2 bitit. Laske kaksi ruuvia per lauta ja palkki. Jos olet huolissasi, ettei se riitä, laske 4 ruuvia per lauta ja palkki. Laita kaksi kummaltakin puolelta.
4 vastausta · 1,7k lukukertaa
O
Odjuret: Onneksi TS pelkää vain asbestia, sillä muuten hän ei voisi edes mennä ulos... siellä on ilmassa vielä vaarallisempia asioita... ;) Nykyään asbesti ei tapa niin paljon, nykyään on muita asioita, jotka tappavat... Mutta hypokondria on vakava sairaus....
21 vastausta · 5,3k lukukertaa
jonmo
jonmo: Se on kyllä vähän OT, mutta mielestäni on loistavaa liimata listat kiinni. Sillä vältetään kaikki ongelmat reikien ja värien kanssa, eikä tarvitse itkeä, jos seinä on rapattu ja naulat vain murentavat seinän. Käytän tätä: http://www.pattex.se/gor-det-sjalv/produkter/no-more-nails.html
15 vastausta · 10,5k lukukertaa
·
E
esox71: Ei asbestia pitäisi olla siinä valkoisessa pinnassa. Ajatus kävi kuitenkin mielessäni, että sitä voisi olla vanhassa kiinnitysaineessa, mutta jätin sen huomioimatta ja hakkasin kaiken alas kuitenkin. Kuten Fred sanoo, paljon täytyisi tapahtua ennen kuin kuolisi asbestin vuoksi.
9 vastausta · 3,9k lukukertaa
KnockOnWood
KnockOnWood: [citat] En uskalla näyttää sitä. Muista, että tämä on perhesivusto :)
5 vastausta · 2,6k lukukertaa
·
fahlis
fahlis: Se kattotuoli tuetaan ulkoseinillä. Eli sinulla ei ole kantavia väliseiniä ja voit ilman riskiä purkaa haluamiasi seiniä …
3 vastausta · 1,2k lukukertaa
·
C
christofferma: Joo hyvä, en tullutkaan ajatelleeksi jatkaa dosalla. Olen laittanut u-profiilin alaosaan. Mutta juuri kuten sanot, on vaikeaa saada se näyttämään hyvältä ikkunapellin yli. Minulla on kaapeli-tv:n kaapeli vedetty suunnilleen samalla tavalla. Huokaus
2 vastausta · 7,5k lukukertaa
·
MathiasS
MathiasS: Kyllä!
1 vastaus · 2,5k lukukertaa
MathiasS
1 vastaus · 2,5k lukukertaa
C
cecar33: [citat] Ok, minä annan periksi, en uskonut, että "fickpingis" laskettaisiin.:wow:
12 vastausta · 1,9k lukukertaa
S
*Sanna*: Seinät ovat romahtamassa, joten ne täytyy vaihtaa ENNEN kuin ne romahtavat....
7 vastausta · 1,8k lukukertaa
P
Pumba: [citat] Ei tarvitse myöskään porata reikää tarkalleen halkaisija, sen voi tehdä isommaksi ja käyttää 2 laippamutteria, prikkoja tai vastaavaa, silloin jää vähän säätövaraa.
5 vastausta · 1,2k lukukertaa
·
A
Assistenten: Hei! Tarvitsen vaihtaa mädäntynyt puu julkisivussa, koska vesi on valunut sisään. Tämä johtuu vuodoista ylempänä. Rungossa on kevytbetonia, ensimmäinen kerros. Sitten on laskettu aluspalkit lohkojen päälle ja ylöspäin on puuta. Noin metrin verran aluspalkista on vaurioitunut, käytännössä täysin mädäntynyt, mutta kantavaa materiaalia on jäljellä. Miten kevytbetoni kestää
0 vastausta · 2,6k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.