22 485 lukukertaa ·
57 vastausta
22k lukukertaa
57 vastausta
Onko tämä asbestia?
Mitä tekemistä sillä on TS:n kysymyksen kanssa? Näetkö mitään merkkejä asbestista siellä ja missä muodossa ja osassa? En ymmärrä, miksi kaikki luulevat, että KV/VV-johto asuinrakennuksessa olisi eristetty ylipäätään asbestilla. Ei lämpötilavaatimuksia jne. jotka usein olivat tekijöitä, ja nykyaikaisuus on paikoillaan, kun kone/karvavanu on korvattu MU:lla. Se mikä voisi eniten ärsyttää hengitysteitä siellä, on mahdollinen piimaamassa, magnesiamassa ja natriumsilikaatti sideharsoilla, kun kaikki on aavikkokuivaa, ei ole leikin asia.Mattias Axelsson sanoi:
Näkyy olevan myös vähän käämintälankaa, onko se varmasti tunnistettu, voi olla todella petollista, aivan kuten formaldehydi vanhassa kunnon MU:ssa. Kysymys arvoinen, voiko se vahvistaa chemtrailsia nyt, kun se pääsee irti voimapahvin kovista kahleista.
Kirjoita edes vaara oikein, kuten KOW mainitsi aiemmin.
GK100, juuri niin, luulen, että kem on potentiaalinen ongelma tässä talossa. OT taas, mutta oli todella mukavaa päästä eroon haisevasta korkoplastmatosta! Kommenttisi spoltrådistä on kuitenkin jotain uutta minulle. Voitko kehittää?GK100 sanoi:Se, mikä eniten voisi ärsyttää hengitysteitä siellä, on mahdollinen kiselgurmassa, magnesiamassa ja natriumsilikaatti sideharsoilla, kun kaikki on rutikuivaa, se ei ole leikin asia.
Näyttää näkyvän vähän spoltråd myös, onko se varmasti tunnistettu, se voi olla todella ovela, aivan kuten formaldehyden vanhassa kunnon MU:ssa. Kysymys arvoinen, voiko se vahvistaa chemtrails nyt kun se pääsee ulos kraftpappin kovista kahleista.
Kirjoita ainakin vaara oikein kuten KOW mainitsi aiemmin.![]()
Jos se oli epäselvää, se oli tarkoitettu ironisesti, tässä tapauksessa se on tavallista ohutta teräs- tai kuparilankaa, joka on kääritty puutikulle putkien eristyksen sitomista varten. Näkyy varmaan hieman jossain kuvassa.
Kyllä, jos ollaan vähän samalla aaltopituudella, rakennuksesi on varmaan siinä rajoilla ajassa, jolloin monet kummalliset aineet ja materiaalit nähtiin tulevaisuutena.
Kyllä, jos ollaan vähän samalla aaltopituudella, rakennuksesi on varmaan siinä rajoilla ajassa, jolloin monet kummalliset aineet ja materiaalit nähtiin tulevaisuutena.
Ei liity Ts kysymykseen. Oli pari muuta postausta terveysriskeistä. Siksi kommentti.
Miksi uskon, että mutkissa voi olla asbestia, johtuu siitä, että olen puhdistanut x määrän juuri asbestin takia.
Mitä tekemistä oikeinkirjoituksellani on tämän kanssa?
Miksi uskon, että mutkissa voi olla asbestia, johtuu siitä, että olen puhdistanut x määrän juuri asbestin takia.
Mitä tekemistä oikeinkirjoituksellani on tämän kanssa?
Haha, ironia meni minulta aivan ohi. Sitten minun ei tarvitse muuttaa käsitystäni siitä, mitä spoltråd onGK100 sanoi:
Ei ollut kyse sinun oikeinkirjoituksestasi, vaan yleisesti tällaisissa ketjuissa. Ja tietenkin asbesti on ongelmallinen silloin kun se oikeasti vaarallinen, vaikea löytää tilanteissa kuten TS:n jos ei yritä tehdä bisnestä siitä mikä ainakin minusta joskus tuntuu siltä. Sama pätee kai useimpiin vaaratekijöihin, jotka voivat aiheuttaa pelkoa tietyissä ihmisissä, aina EM-kentistä niihin eksoottisempiin aaveisiin.Mattias Axelsson sanoi:
Ja jotta saisimme hieman hyötyä asiantuntemuksestasi, missä muodossa ja miksi asbestia käytettäisiin mutkissa TS:n tapauksessa? Miksi tavallinen kipsi yms. ei yhtäkkiä kelpaisi niin modernissa eristyksessä, jossa on mineraali-, kuona- tai lasivillaa?
Lue tämä linkki niin saat vähän tietoa.
http://www.vvsforum.se/index.php?id=3159
http://www.vvsforum.se/index.php?id=3159
Kyllä Mattias, linkkisi vahvistaa ajatustani geschäftistä ja lisäksi se antaa esimerkin, mistä fullmoon on voinut saada 90 prosentin lukunsa. Siellä käytetään liian yleisiä termejä, jotta voisin pitää sitä vastauksena kysymykseeni siitä, mistä sait tämän tiedon mutkista jne. Selventääkseni, se näyttää kirjoitukselta erilaisissa ammattilehdissä kuten EIO koskien sähköasennuksia, joissa minulla on riittävästi ammattitaitoa ja näkemyksiä arvioidakseni paljon lumisateena. Valitettavasti asia on niin, ja ikävää niiden puolesta, jotka tuntevat huolta jokapäiväisestä asbestivaarasta, enkä tarkoita mahdollisia "trolleja" täällä BH:ssa.
Saat totta kai tulkita kaiken haluamallasi tavalla.GK100 sanoi:Ja Mattias, linkkisi näyttäisi olevan lähinnä ajatukseni vahvistus geschäftistä ja lisäksi se antaa esimerkin siitä, mistä fullmoon on saattanut saada 90 prosentin lukunsa. Se on liian yleistä kieltä, jotta voisin nähdä sen vastauksena kysymykseeni siitä, mistä olet saanut tiedon mutkista jne. Selkeyttäen se näyttää olevan lausunto erilaisissa toimialalehdissä kuten EIO sähköasennuksista, joissa minulla itselläni on riittävä ammattitaito ja ymmärrys arvioidakseni monia asioita hölynpölynä. Valitettavasti se on näin, ja sääli niitä, jotka tuntevat huolta jokapäiväisestä asbestivaarasta, enkä tässä tarkoita mahdollisia "trolleja" täällä BH:lla.
On aika hauskaa tulla kutsutuksi trolliksi heti kun kommentoin ketjussa ja kommentoin kokemuksen pohjalta.
Mutta on selvää, kun olen työskennellyt saneerausten parissa vain kymmenisen vuotta ja saneerannut mutkia tuhansittain, etten saisi ottaa kantaa asiaan. Jätän sen teille paremmin perehtyneille.
Se ei ollut sinua, jota kutsuin hieman kevytmielisesti trolliksi, vaan eräitä muita ketjun aloittajia foorumilla, jossa ainakin minä ajan myötä liukuu siihen suuntaan. Sinun ei pitäisi loukkaantua tai tuohtua siitä, mitä kirjoitan; se on täysin vilpitöntä, kun ihmettelen asbestia monissa tapauksissa erityisesti ns. mutkia 60-70-luvun putkieristyksessä ilman suuria vaatimuksia. Siinä voisit täydentää, missä muodossa asbesti tulee mukaan silloin, kun muuten on enimmäkseen kivi-, kuona-, lasivillaa pahvin, kipsin, vedenlasin, siteen jne. kanssa.
En aio jankuttaa enempää tai vaikuttaa BW; se ei ole tarkoitus, mutta nyt kun olet työskennellyt tämän kanssa saatat tietää tai saada selville enemmän kuin mikä ilmenee linkistäsi. Kuten vaikuttaa olevan levinnyt rakennusalalla niin, että myös fullmoon on tuntunut huomaavan jonkin luvun, olen käsittänyt, että hän työskentelee sähkön parissa.
En aio jankuttaa enempää tai vaikuttaa BW; se ei ole tarkoitus, mutta nyt kun olet työskennellyt tämän kanssa saatat tietää tai saada selville enemmän kuin mikä ilmenee linkistäsi. Kuten vaikuttaa olevan levinnyt rakennusalalla niin, että myös fullmoon on tuntunut huomaavan jonkin luvun, olen käsittänyt, että hän työskentelee sähkön parissa.
Linkissä on kuvia siitä, miltä se voi näyttää, kun mutkissa on asbesti.
http://www.haltagningsentreprenorer...ar/elever/06-f-risker_o_atg_farliga_amnen.pdf
http://www.haltagningsentreprenorer...ar/elever/06-f-risker_o_atg_farliga_amnen.pdf
Moderator
· Stockholm
· 57 826 viestiä
Poistin aiemmin ketjusta viestin, joka oli suoraan ennen GK100-viestiä, jossa mainittiin trollit. Luulen, että hän viittasi siihen henkilöön.
Viesti poistettiin, koska se oli Off Topic, ja käsitteli enemmän asbestin vaaraa kuin sitä, onko sitä eristeessä, kuten näemme ketjun ensimmäisessä viestissä.
/moderator
Viesti poistettiin, koska se oli Off Topic, ja käsitteli enemmän asbestin vaaraa kuin sitä, onko sitä eristeessä, kuten näemme ketjun ensimmäisessä viestissä.
/moderator
Klikkaa tästä vastataksesi
