Olin todella yllättynyt, kun aioin ostaa formskiva Byggmaxilta. Se on täysin muuttanut ulkonäköään ja ominaisuuksiaan, tänä päivänä se vaikuttaa olevan jonkinlainen käsitelty spånskiva. Aikaisemmin se oli tyyppiä playwood. Onko se yhtä kestävä, kun sitä on sahannut ja jakanut, kuin aiempi malli? Onko joku testannut?