9 111 lukukertaa ·
26 vastausta
9k lukukertaa
26 vastausta
Parvisänky!
Kuten sanottu, olen todella tyytyväinen. Mutta siihen kului muutama tunti sekä sorvissa että jyrsinkoneessa. Ja erityisesti piirustusohjelman edessä.
Nyt olen alkanut piirtää kenkätelinettä ja hattuhyllyä.
Valmistin myös pidikkeet hammasharjoille. Ei mikään iso juttu, mutta tuli loistava.
Nyt olen alkanut piirtää kenkätelinettä ja hattuhyllyä.
Valmistin myös pidikkeet hammasharjoille. Ei mikään iso juttu, mutta tuli loistava.
ja jos joku haluaa vilkaista tarkemmin sänkyjä, se on täysin ok. Ja jos voin vastata joihinkin kysymyksiin, jos sellaisia on, teen sen mielelläni.
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Vain kokemuksia (ja ehkä yksi ehdotus):Oscar H G Dyrstad sanoi:
Olen asunut kerrossängyissä monta kertaa, enimmäkseen hyviä kokemuksia, muun muassa silloin, kun olin nuorena "lumpen".
Mutta se on myös päättynyt niin ja näin
Muistan kerran yritystapahtumassa, kun asuimme neljä henkilöä samassa huoneessa, jossa oli kaksi kerrossänkyä.
Päädyin yläsänkyyn ja yöllä piti mennä tekemään, no tiedätte kyllä mitä.
Istuuduin, laskin jalat alas ja sitten, bump, lattia oli metrin alempana.
Ei mikään miellyttävä herätys, voin luvata
Joten ehdotus on: vältä kerrossänkyjä!
Meillä on sellaisia vapaa-ajanasunnossa, mutta yläsänkyjä ei käytetä, paitsi matkalaukuille ja laatikoille.
Sänky on tehty 25*25 putkesta. 2mm materiaali. Painaa erittäin vähän. Ja on täysin jäykkä. Ei notku tai heilu lainkaan. Älykkäästi rakennettu yksinkertaisesti
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
varmasti hengenvaarallinen
Jäsen
· Blekinge
· 12 212 viestiä
Kerro mitä seinämateriaalia sinulla on, niin voimme antaa parempia ehdotuksia. Rakensin useita parvisänkyjä 80-luvulla ja paras oli kaatuva kaasujousilla autohajottamosta.
Jäsen
· Blekinge
· 12 212 viestiä
Jokaisessa charter-purjeveneessä on kerrossängyt. Ei mitään ongelmaa. Mutta kyllä, keskellä yötä kiipeäminen ulos ja pissalle meneminen voi olla hieman rasittavaa.
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Omatoimirakentaja
· Stockholm
· 8 586 viestiä
Omatoimirakentaja
· Stockholm
· 8 586 viestiä
Se on vain tottumiskysymys... Jos rakentaa sängyn, josta ei voi suoraan nousta (esim. tikkaat päädyssä/puolikkaalla pitkällä sivulla) niin riski virheelle vähenee huomattavastiKnockOnWood sanoi:Vain kokemuksia (ja ehkä ehdotus):
Olen asunut kerrossängyissä monta kertaa, enimmäkseen hyvien kokemusten kera, muun muassa silloin nuorena kun oli "lumpen".
Mutta se on myös päättynyt näin
Muistan kerran yritystapahtumassa, jossa asuimme neljä henkilöä yhdessä huoneessa, jossa oli kaksi kerrossänkyä.
Päädyin yläpetiin, ja tarvitsin myöhemmin yöllä mennä, no tiedätte kyllä minne.
Istuuduin ylös, laskin jalat alas ja, bump, lattia oli metrin alempana.
Ei kovin mukava herätys, voin luvata
Joten ehdotus on: vältä kerrossänkyjä!
Meillä on sellaisia kesämökillä, mutta yläpetiä ei käytetä, paitsi matkalaukkuille ja laatikoille.
/K
Jäsen
· Blekinge
· 12 212 viestiä
Se on tottumiskysymys. Opiskelijana asuin parvisängyssä useita vuosia, mutta silloin meillä oli kattokorkeus 3,80. Sänky oli noin 2x2 m.
Klikkaa tästä vastataksesi