Kuten sanottu, olen todella tyytyväinen. Mutta siihen kului muutama tunti sekä sorvissa että jyrsinkoneessa. Ja erityisesti piirustusohjelman edessä.

Nyt olen alkanut piirtää kenkätelinettä ja hattuhyllyä.

Valmistin myös pidikkeet hammasharjoille. Ei mikään iso juttu, mutta tuli loistava.

• Tykkään
FiaPåhöjden
  • Laddar…
ja jos joku haluaa vilkaista tarkemmin sänkyjä, se on täysin ok. Ja jos voin vastata joihinkin kysymyksiin, jos sellaisia on, teen sen mielelläni.

Oscar H G Dyrstad sanoi:
kiitos, onko lisää ehdotuksia tai kokemuksia?
Vain kokemuksia (ja ehkä yksi ehdotus):
Olen asunut kerrossängyissä monta kertaa, enimmäkseen hyviä kokemuksia, muun muassa silloin, kun olin nuorena "lumpen".

Mutta se on myös päättynyt niin ja näin :(

Muistan kerran yritystapahtumassa, kun asuimme neljä henkilöä samassa huoneessa, jossa oli kaksi kerrossänkyä.
Päädyin yläsänkyyn ja yöllä piti mennä tekemään, no tiedätte kyllä mitä.
Istuuduin, laskin jalat alas ja sitten, bump, lattia oli metrin alempana.
Ei mikään miellyttävä herätys, voin luvata :thumbdown:

Joten ehdotus on: vältä kerrossänkyjä!
Meillä on sellaisia vapaa-ajanasunnossa, mutta yläsänkyjä ei käytetä, paitsi matkalaukuille ja laatikoille.

Sänky on tehty 25*25 putkesta. 2mm materiaali. Painaa erittäin vähän. Ja on täysin jäykkä. Ei notku tai heilu lainkaan. Älykkäästi rakennettu yksinkertaisesti:)

Alexander Kraft sanoi:
Sänky on tehty 25*25 putkesta. 2mm materiaali. Painaa hyvin vähän. Ja on erittäin jäykkä. Ei notku eikä heilu yhtään. Fiksusti rakennettu yksinkertaisesti:)
Ja miten se vaikuttaa henkilöturvallisuuteen?

Kerro mitä seinämateriaalia sinulla on, niin voimme antaa parempia ehdotuksia. Rakensin useita parvisänkyjä 80-luvulla ja paras oli kaatuva kaasujousilla autohajottamosta.

Jokaisessa charter-purjeveneessä on kerrossängyt. Ei mitään ongelmaa. Mutta kyllä, keskellä yötä kiipeäminen ulos ja pissalle meneminen voi olla hieman rasittavaa.

Thomas_Blekinge sanoi:
Jokaisessa charter-purjeveneessä on kerrossängyt. Ei mitään ongelmaa...
Ei mitään ongelmaa kapteenille, sillä kerrossängyt ovat keulassa, jossa vuokragastit ja muut vähemmän arvokkaat nukkuvat.
Ei perähyteissä, joissa kapteeni ja omistaja nukkuvat.

Alexander Kraft sanoi:
Sänky on tehty 25*25 putkista. 2mm aine. Painaa erittäin vähän. Ja on erittäin tukeva. Ei jousta eikä huoju ollenkaan. Yksinkertaisesti fiksusti rakennettu:)
Tuli hieno...voi olla monille ongelmallista käsitellä teräsputkia, luulisin - vaatii erilaiset työkalut ja taitoja ?

/K

KnockOnWood sanoi:
Vain kokemuksia (ja ehkä ehdotus):
Olen asunut kerrossängyissä monta kertaa, enimmäkseen hyvien kokemusten kera, muun muassa silloin nuorena kun oli "lumpen".

Mutta se on myös päättynyt näin :(

Muistan kerran yritystapahtumassa, jossa asuimme neljä henkilöä yhdessä huoneessa, jossa oli kaksi kerrossänkyä.
Päädyin yläpetiin, ja tarvitsin myöhemmin yöllä mennä, no tiedätte kyllä minne.
Istuuduin ylös, laskin jalat alas ja, bump, lattia oli metrin alempana.
Ei kovin mukava herätys, voin luvata :thumbdown:

Joten ehdotus on: vältä kerrossänkyjä!
Meillä on sellaisia kesämökillä, mutta yläpetiä ei käytetä, paitsi matkalaukkuille ja laatikoille.
Se on vain tottumiskysymys... Jos rakentaa sängyn, josta ei voi suoraan nousta (esim. tikkaat päädyssä/puolikkaalla pitkällä sivulla) niin riski virheelle vähenee huomattavasti :)
/K

Se on tottumiskysymys. Opiskelijana asuin parvisängyssä useita vuosia, mutta silloin meillä oli kattokorkeus 3,80. Sänky oli noin 2x2 m.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.