Stefan N
Stefan N: Mjukfog.
16 vastausta · 23,9k lukukertaa
Stefan N
16 vastausta · 23,9k lukukertaa
Rabbithole
Rabbithole: Helpoin tapa on varmaan Ruuviliimata lisää materiaalia. Mutta kuten tobbbias kirjoittaa, kuva ja hieman enemmän selitystä auttaisivat.
2 vastausta · 2,3k lukukertaa
H
hempularen: Nyt olen iloinen amatööri. mutta lopettaisin "takstolen" sisäpuolella. Kiinnitä se rakennuskiinnikkeillä (balksko, luulenpa, että sitä kutsutaan). Kiinnitä se ulkopuolella olevaan osaan ensin, esim. läpimenevällä ruuvilla sisäpuolelta.
1 vastaus · 2,3k lukukertaa
·
S
Stefan1972: täytä tavallisella "gipsfiller". Se on jauhe, jonka sekoitat veden kanssa. On samanlaista kuin kipsilevy, kun se on kuivaa. Löytyy pienistä pusseista.
5 vastausta · 17,1k lukukertaa
·
E
SBH: valkoisia naulatulppia sekä liimaa http://essve.se/webcatalogue/infastning-gips-stenmaterial/397947-hf-spikplugg-forsankt-krage-farglackerad/
17 vastausta · 11,6k lukukertaa
R
Rolle85: [citat] hehe olipas kumma, harmi että et kommentoinut ensimmäisenä! kiitos
9 vastausta · 3,8k lukukertaa
·
C
Castis: Onnea!
14 vastausta · 12,9k lukukertaa
C
14 vastausta · 12,9k lukukertaa
B
ByggNiclas: Lopulta tein niin, että taitoin vain ulos läpät, jotka ovat sivulla, luodakseni pientä painetta kipsin reunaa vasten. Sitten vedin myös liimavanankin, jos muistan oikein, niin se pysyi oikein hyvin. Luulen, että se oli joko PL tai jokin muu asennusliima, ne ovat nykyään todella vahvoja. Terveisin N
9 vastausta · 17,2k lukukertaa
·
KnockOnWood
KnockOnWood: Min KA vaati samanlaista tuentaa, kun rakensimme autotalliamme. Vaikka meillä olikin ulkokipsiä kaikilla seinillä. Reikäsiteet ovat nyt poissa, mutta autotalli seisoo yhä :)
5 vastausta · 3,7k lukukertaa
·
prototypen
prototypen: Listat, jotka asetat kuitusuunnan mukaan, voidaan hyvin liimata, ne jotka sijaitsevat poikkisuunnassa, kannattaa ehkä vain naulata, jotta puu voi liikkua. Protte
4 vastausta · 1,6k lukukertaa
J
justusandersson: Sen asian kuivaajasta ymmärrän, mutta en käsitystä, että maankosteus nousisi ylöspäin. Kosteutta esiintyy kolmessa eri olomuodossa: kiinteä - jää, nestemäinen - vesi ja kaasumuotoinen - vesihöyry. Maassa oleva kosteus on nestemäistä. Jotta se voisi nousta ylöspäin, se voi tapahtua joko kapillaarisuodatuksen kautta tai muuttumalla vesihöyryksi. Jälkimmäiseen tarvitaan lämpöä,
8 vastausta · 5,7k lukukertaa
·
D
daniel76: Hei! Olen tekemässä kylpyhuonetta. Olen laskenut lattiaa hieman, joten perustus on tullut näkyville. Sitten valun jälkeen peitin perustuksen solumuovilla, kuten kuvassa näkyy. Miten rakentaisin seinän tämän päälle kipsillä? Ajattelin, voisinko laittaa kipsin aivan lattiaan asti ja liimata sen solumuoviin, mutta tässä on varmasti riskejä. Miten te olisitte tehneet? [bild]
0 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
J
justusandersson: Eikö olisi helpompaa kiinnittää yksi tai useampi vinkeljärn betonilaattoihin käyttäen iskuporakonetta + proppuja ja ruuveja? Täytyy olla kyse erittäin pienistä sivuvoimista.
1 vastaus · 2,6k lukukertaa
·
prototypen
prototypen: Jos asennat pellikulman OSB:hen ja kipsilevyyn kulmassa, saat erittäin tiiviin ja vahvan kulman. Protte
2 vastausta · 8,0k lukukertaa
·
H
hul: Betonin osalta autotallissa pitäisi olla XD betoni, jos aikoo ajaa autolla sisään ja ulos erityisesti talvella.
8 vastausta · 2,4k lukukertaa
T
Tompsa: Täytyy repiä paska pois ja yrittää uudelleen :(
3 vastausta · 2,2k lukukertaa
E
evoline: Ensimmäinen maalauskerros näytti ihan hyvältä, mutta toisen kerroksen jälkeen se näytti huonommalta. Väri ei tarttunut yhtä hyvin, oli kuin olisi maalannut mössöllä. Aion kokeilla uudelleen kolmannen kerroksen, jos se paranee myöhemmin.
9 vastausta · 9,7k lukukertaa
·
R
RoBo: Tec 7 toimii, mutta parempi käyttää silikonia, koska Ikea suosittelee tätä.
2 vastausta · 3,5k lukukertaa
Mikael_L
Mikael_L: Suoraan kipsilevyyn mollyn kanssa, niin olisin tehnyt. Erilaiset kiinnitysbeslag Pear4Life linkittää toimivat myös, mutta Molly antaa minulle turvallisuuden tunteen tällaisissa tapauksissa. Neljällä M5-mollylla voivat jopa keskikokoiset lapset kiivetä TV:n päälle ilman riskiä. Itse asiassa Molly tulisi asentaa Mollypihdeillä (saatavilla eri malleina ja ulkonäköinä) jotta se varmasti
4 vastausta · 3,6k lukukertaa
Claes Sörmland
Claes Sörmland: Asfaltti onhan pitkiä hiilivetyjä eikä ne vaikuta happoihin.
8 vastausta · 10,8k lukukertaa
·
Tomture61
Tomture61: 5 x 8 metriä , saa olla 95 x 45 C24 + 45x45 reglar sen sijaan :)
9 vastausta · 4,3k lukukertaa
N
SBH: [citat] voi näyttää tältä https://www.laskompaniet.se/product/garagebom-slagport
9 vastausta · 2,1k lukukertaa
Peter2400
Peter2400: Olin ratkaissut sen ladattavalla liimapistoolillani Käytän sitä melkein kaikkeen, aina valmiina ja kuuma 10 sekunnissa. https://www.bygghemma.se/hus-och-bygg/verktyg-och-maskiner/elverktyg/limpistol/limpenna-bosch-36v-li/p-314278
4 vastausta · 795 lukukertaa
BirgitS
BirgitS: Piirustukset voivat olla kunnan rakennusasioiden osastolla. Voit myös ottaa mukaan rakennuskonstruktioneihin erikoistuneen henkilön, joka voi tulla tutkimaan.
3 vastausta · 792 lukukertaa
·
M
Minikubik: Lasken yleensä 10-15 % hävikillä, joten sinulla on turvallisuusmarginaali :)
5 vastausta · 1,5k lukukertaa
B
SBH: [citat] terävä veitsi niin se käy melkein yhtä nopeasti kuin saha
7 vastausta · 5,5k lukukertaa
A
Allmänobildad: Yritä työntää veitsi tai teräslasta pesualtaan ja seinän väliin. Voi olla, että se on liimattu seinään. Seinä voidaan tasoittaa ennen laattojen asennusta, mutta jos pesuallas menee rikki, silloin täytyy ostaa uusi kommod.
1 vastaus · 1,4k lukukertaa
Z
SBH: [citat] sp:hen en luota yhtään.
16 vastausta · 25,0k lukukertaa
D
Detraw: academia: joo, minulla on huono käsitys siitä, miltä asbesti näyttää, mutta luulin sen olevan vain joku kuitukangas seinän tasaamiseksi sen sijaan, että se leveästi tasoitellaan, ehkä jokin vanhempi versio siitä, mitä nykypäivän rakennuskaupoista löytyy, mutta ehkä olen aivan väärässä? Nyt tulin huolestuneeksi siitä sen sijaan :eek: :confused: Muuten voin vain vahvistaa mitä
13 vastausta · 10,0k lukukertaa
·
D
Detraw: Ihanaa saada niin varma vastaus ;-). Nyt puuttuu enää yksi sääntö, puolet seinästä osoittautui tiileksi ja toinen puoli puuksi, joten siitä tuli sekoitus naulatulppa ja puuruuvia ;-) [bild] Ja kyllä, minun täytyy hankkia pidempi tikapuut ;-)
2 vastausta · 2,1k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.