Hei,
Olen juuri saanut hyväksynnän taloyhtiöltäni rakentaa näkösuojan terassillemme.
Mikään ei pitäisi olla ongelma tässä, mutta yksi ongelma, joka on ilmennyt, on se, kuinka meidän pitäisi ankkuroida itse näkösuoja.
Alkuperäinen suunnitelmani oli käyttää maaankkureita ja toisena vaihtoehtona betonipilareita, mutta sen jälkeen, kun hallitus konsultoi rakennusmestariamme, kävi ilmi, että autotallin katto on melko lähellä pintaa terassimme alla, joten emme saa käyttää mitään näistä menetelmistä.
Siksi käännyn nyt teidän puoleenne täällä foorumilla ja kysyn, onko teillä hyviä ehdotuksia siitä, kuinka minun pitäisi ankkuroida näkösuojani. Kuten kuvista näette, minulla on jo väliseinä naapuriin, joka seisoo vakaasti, enkä myöskään saa poistaa kiviä tai porata olemassa olevaan kivetykseen.
Olen harkinnut ratkaisua, jossa taivutan rautalevyn U-muotoiseksi ja hitsaan kiinni tolppajalan päälle, jonka sitten kiilaan reunakiven yli ja toivon, että se riittää kiinnittämään sen väliseinään?
Olen avoin kaikille ehdotuksille! Kiitos etukäteen.