L
Lenca: Ajatus on lähinnä se, että kun lapset tulevat kotiin kesäksi, heillä on oma paikka itselleen. Koska siinä on erillinen sisäänkäynti ja kylpyhuone ja kaikki on jo valmiina. Ulkopuolella on salaojitus tehty isodränillä. Huoneeseen on noin 2 metrin korkuinen portti, joka avautuu suoraan maatasolle, mikä on myös sisäänkäynti.
3 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
Emara
Emara: [citat] Mekaaninen tulo- ja poistoilmanvaihto hoitaa tämän nyt, kun saimme sen vihdoin käyntiin!
15 vastausta · 5,5k lukukertaa
Z
zsimpey: Teippaa ikääntymisenkestävälla teipillä kohdasta, jossa muovit kohtaavat.
18 vastausta · 8,9k lukukertaa
B
BosseHansson: Ota joku firma, joka putsaa sen, heidän pitäisi saada se pian kuntoon. Muussa tapauksessa asentaisin kipsiä tai kuitusementtilevyjä. Olen tasoittanut enemmänkin rappauslaastilla. 3 cm menee varmaan kohtalaisesti innokkaalta amatööriltä. En tosin suosittele sitä. Koska sinulla on vain yksi suunta, jossa on virhe, aseta pari oikean paksuista rimaa ja pohjarappaa siihen tasoon ja poista
5 vastausta · 2,9k lukukertaa
·
T
Thomas_Blekinge: Mitä haluat saavuttaa? Portaikko on puuta oletan? Onhan olemassa portaan kunnostussarjoja puupinnalla ja uusia porraslistoja.
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
·
É
henke_benke: [citat] sinun on tarkistettava, mitä kiinnitysaine vaatii, jota aiot käyttää. useimmiten pohjuste on tarpeen.
6 vastausta · 6,8k lukukertaa
·
M
Morgonskiftet: [citat] Okei. Arvaan, että sinun täytyy kuitenkin laittaa uudet koolaukset. Kun teimme kellarin kylpyhuoneen, laitoin cc 30 ja huntonit-katon. Se toimii hyvin kylpyhuoneessa. Koolaukset 21 x2 ja siten mahtui sähköasennukset ja matalaprofiiliset LED-spotit. Kipsi olisi toiminut yhtä hyvin, mutta ajattelin, että on mukavaa välttää tasoite...
9 vastausta · 7,4k lukukertaa
·
J
justusandersson: Ovatko yläkerran lattian alla olevat lattiaholvit kohtisuorassa kuvassa olevan palkin kanssa? Jos näin on, palkilla on todennäköisesti tehtävänä toimia kattotuolien tukijalkojen alustana, joista yksi tai useampi on valitettavasti jo sahattu pois. Kysymykseesi vastaamiseksi tarvitaan tietoa kattorakenteesta sekä yläkerran puulattiasta. Jänneväli, c/c sekä korkeiden jalkojen ja
1 vastaus · 3,3k lukukertaa
·
Anders & Ming
Anders & Ming: Kiitos, sitten tehdään niin, hyvä olla bollplank.
16 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
E
elmont: Ja sittenhän kaikille ei olekaan selvää, mikä tarkka pituus tarvitaan, yleensä se heittää muutaman mm suuntaan tai toiseen.
7 vastausta · 6,6k lukukertaa
Oldboy
Oldboy: Erilliset palkistot lattialle ja vastaavasti katolle.
2 vastausta · 1,5k lukukertaa
K
klimt: Millaisen takuun olette saaneet siitä, että sinibetonista ei ole kyse? Kirjallinen? Suullinen todistajien kera? Jos niin kuinka selkeä?
6 vastausta · 4,2k lukukertaa
·
D09
D09: [citat] Tein omani puusta. Minulla oli kuvan lisäksi kaksi puutikkaita, jotka näyttivät V-kirjaimelta ja jotka ripustin harjan yli, ja jotka siirsin mukanani, kun työskentelin peltikaton kanssa.
6 vastausta · 6,2k lukukertaa
·
M
micter17: Sitten se on vaihtoehto 3. Kiitos avusta. /Micke
3 vastausta · 2,3k lukukertaa
·
J
justusandersson: Kun on kyse teräspalkin tukipituudesta, niin se on luultavasti betoniharkon puristuslujuus, joka määrittää sen. Laske 5 MPa betoniharkolle. Sinullahan on jo arvo tukireaktiolle.
25 vastausta · 8,5k lukukertaa
·
nikasp
nikasp: Siltä se näytti, kun olin juuri koonnut sen. Se vetää melko paljon, vaikka se ei ole kovin suuri. Olen täydentänyt koukuilla vasemmalle ja etureunaan kaikille pyöräilykypärille ja kaapeleille ym. Olen myös ostanut pieniä metallihyllyjä noin 15 cm syviä pienille tavaroille, missä kastelija nyt roikkuu. Sisällä on pitkä 360 cm:n malli, joka varmastikin maksoi yli 10' mukaan lukien
5 vastausta · 16,2k lukukertaa
·
K
KjellTimell: Pohjusta betoni ja asenna butyylinauha ehkä? En tiedä kuitenkaan, miten butyylinauha kestää lämpötilavaihteluita.
2 vastausta · 3,7k lukukertaa
A
Arne999: ok epäilin että se oli niin joku puoli cm ei ole ongelma ratkaista
3 vastausta · 2,9k lukukertaa
TF83
TF83: Kiitos paljon vastauksesta! Sitten käytän niitä, joita minulla on kotona (6x120 essve träskruv), ja ehkä lähetän jonkun ranskalaisen myöhemmin, kun sää sallii retken lähimpään tavarataloon.
2 vastausta · 4,4k lukukertaa
J
justusandersson: Uskon, että tämä paloriskin asia tulisi ottaa vakavasti. Jos on kerran nähnyt, mitä tulipalo solumuovissa voi aiheuttaa, ei sitä halua kokea uudelleen. Erityisesti yhdistelmä, jossa muovi on kattotiivisteenä, tekee siitä syyn välttää solumuovia. Kipinä pihamaalla olevasta nuotiosta, joka löytää tiensä katon tiilien alle, polttaa muovin läpi ja päätyy styroksiin, ei ole täysin
10 vastausta · 4,3k lukukertaa
utan_mark
utan_mark: Olen suunnittelemassa 6x8m autotallia, jossa minun on pakko olla HEB140 kattotuolien alla 1200 mm sisällä, jotta voin olla c24 220 mm + pylväs jossain keskellä. Ajattelin, että HEB-palkki voisi olla hyvä taljan vaunun ripustamiseen :-) [bild] Laitan palkin alle sen sijaan, että se olisi sisällä.
2 vastausta · 8,3k lukukertaa
·
B
henke_benke: [citat] kun minulla oli opiskelija-asunto, otin yhteyttä kiinteistönhoitajaan, jotta voisin lainata
23 vastausta · 65,0k lukukertaa
J
justusandersson: Yleensä käytetään syllpappia eristämään puutuotteita betonista, joka voi olla kostea.
11 vastausta · 8,1k lukukertaa
·
A
Andreas Carlsson: [citat] Joo, siellä on lattialämmitys sisällä. Ok, voiko se olla myytävissä? Kiitos vinkistä!
3 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
M
MoggeS: Te, joilla on sisäänvedetty terassi, millainen rakenteenne on? Sisäänvedetyllä terassilla tarkoitan terassia, jonka alla on asuintilaa.
0 vastausta · 1,3k lukukertaa
B
Biffen181: Joo, huomasin että feiniin on olemassa kulma, jota voi käyttää. silti tuntuu siltä, että pitäisi olla yksinkertaisempi tapa, kulmaporakoneita ja juttuja onhan olemassa porakoneille, ehkä niistä voisi tehdä jotain? kiitos vastauksesta
3 vastausta · 2,8k lukukertaa
Jarlingar
Jarlingar: Olen ruuvannut takaisin joitain tretex-levyjä, jotka otettiin alas erilaisten vetotöiden vuoksi seinässä. Kipsilevyruuvi toimii tähän täydellisesti! (y)
10 vastausta · 10,1k lukukertaa
J
justusandersson: Uskon, että vindduk voi olla kätevämpi ja helpompi saada tiiviiksi. Jos haluat käyttää papp, sen ei pitäisi olla liian diffuusio tiivis. Ohut asfaltpapp tyyppi AC 150 toimii varmaankin myös.
14 vastausta · 5,3k lukukertaa
·
Isakare
Isakare: Hagmansilla on 2K kirkaslakka spraypullossa. Härdare on ampullissa pullon pohjalla, joka aktivoituu, kun sitä painaa.
6 vastausta · 12,6k lukukertaa
J
justusandersson: Pysyvä vaurio tarkoittaa pysyvää muodonmuutosta. Eri taipumia on vaikea verrata, koska huomioon otetaan myös erilaiset normikuormat. Perinteisesti on oltu tiukempia lattiapalkkien taipumien suhteen kuin katon rakenteiden osalta. Erotaan käyttöraja (taipuma) ja murtoraja (murtumisriski). Näkemys näistä suhteista on myös muuttunut ajan myötä. Lisäksi on tullut mukaan joustavuuskriteeri
47 vastausta · 15,4k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.