16 124 lukukertaa ·
5 vastausta
16k lukukertaa
5 vastausta
Ehdotuksia suksien ripustamiseen kattoon kaivataan
Hei
Pahoittelen, jos tämä on väärä aihe, moderaattori voi mielellään siirtää.
Ajattelin kysyä, onko kenelläkään vinkkejä vastaavanlaisesta järjestelmästä esimerkiksi autotallin kattoon.
Ajattelin kahta rinnakkaista metrin pituista palaa, mutta millainen kiristyslaite suksille pitäisi olla?
Muistan, että isälläni oli käteviä kattotelinekaaria kumihihnoilla Amazonin suksille.
Kiitollinen kaikista vinkeistä, kun sukset ovat aina tiellä.
Ystävällisin terveisin
Fredrik
Pahoittelen, jos tämä on väärä aihe, moderaattori voi mielellään siirtää.
Ajattelin kysyä, onko kenelläkään vinkkejä vastaavanlaisesta järjestelmästä esimerkiksi autotallin kattoon.
Ajattelin kahta rinnakkaista metrin pituista palaa, mutta millainen kiristyslaite suksille pitäisi olla?
Muistan, että isälläni oli käteviä kattotelinekaaria kumihihnoilla Amazonin suksille.
Kiitollinen kaikista vinkeistä, kun sukset ovat aina tiellä.
Ystävällisin terveisin
Fredrik
nikasp
Talon omistaja
· Sollentuna
· 4 176 viestiä
nikasp
Talon omistaja
- Sollentuna
- 4 176 viestiä
Minulla on Elfahyllyt, jotka ovat yli kaksi metriä yhdellä seinällä ja kerään suksia ylhäälle. Lapset ovat pieniä, joten tällä hetkellä meillä on "vain" 6 paria suksia yhteensä, mukaan lukien sauvat kaikille ja pikarit retkiluistimille. Sukset ovat hyvässä paikassa ja helposti saatavilla ylimpänä katon alla, kuten tässä, mutta luulen, että minulla olevat konsolit ovat selvästi pidempiä.

Haittapuoli Elfalle on, että se on kallis, mutta ne ovat todella hyviä. Luulen, että minun seinäni maksoi noin 4000, mutta sitten minulla on tilaa lapiolle, haraville, joillekin työkaluille, jotka haluan helposti ulottuville lähelle porttia ja pitkä hylly kaikkiin pulloihin ja kanistereihin jne.

Haittapuoli Elfalle on, että se on kallis, mutta ne ovat todella hyviä. Luulen, että minun seinäni maksoi noin 4000, mutta sitten minulla on tilaa lapiolle, haraville, joillekin työkaluille, jotka haluan helposti ulottuville lähelle porttia ja pitkä hylly kaikkiin pulloihin ja kanistereihin jne.
nikasp
Talon omistaja
· Sollentuna
· 4 176 viestiä
nikasp
Talon omistaja
- Sollentuna
- 4 176 viestiä
Siltä se näytti, kun olin juuri koonnut sen. Se vetää melko paljon, vaikka se ei ole kovin suuri. Olen täydentänyt koukuilla vasemmalle ja etureunaan kaikille pyöräilykypärille ja kaapeleille ym. Olen myös ostanut pieniä metallihyllyjä noin 15 cm syviä pienille tavaroille, missä kastelija nyt roikkuu. Sisällä on pitkä 360 cm:n malli, joka varmastikin maksoi yli 10' mukaan lukien 20% alennus, jota he usein käyttävät K-Rauta:ssa ja muissa paikoissa. Erittäin helppoa työskentelyä niiden kantolistojen kanssa, jotka ruuvataan ylös kattoon ja sitten kaikki ripustetaan niihin.
Häiritsen yhä enemmän lapioista ja harkitsen niiden vaihtamista pidempiin ripustuslistoihin sekä hyllyihin ja tekemään ulkovaraston työkaluille.
Häiritsen yhä enemmän lapioista ja harkitsen niiden vaihtamista pidempiin ripustuslistoihin sekä hyllyihin ja tekemään ulkovaraston työkaluille.
F fredand44 sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi