R
Robert-san01: Kaverilla on ollut Amarok muutaman vuoden toisenautona. Oikein tyytyväinen siihen. Crew cab, Highline rolltopilla.
14 vastausta · 2,4k lukukertaa
murak
murak: Jos et ole itse varma asiastasi, on parasta pyytää apua rakentajalta. Voi tulla aika suuria seurauksia, jos jokin menee pieleen? Kirjoitan hyvässä tarkoituksessa :)
7 vastausta · 2,5k lukukertaa
M
Mikael St: Hei, Olen ajatellut värjätä betonia ulkovalua varten. Tein haun ja löysin muutamia toimittajia betonipigmenteille. Esimerkiksi raudanoksidi mustuuteen nimetään 540 tai 722. Tämä on luultavasti vain nimitys. Se, mikä minua mietityttää, on hintaero yritysten välillä. Kilohinta vaihtelee noin 360-180 kr välillä. Onko pigmenttien välillä laadullisia eroja vai voiko olettaa, että
0 vastausta · 810 lukukertaa
S
Solakd: [citat] Käännä katse https://www.walraven.com/se/, heillä on ruuvitappeja jopa M12 / 200mm.
12 vastausta · 6,7k lukukertaa
useless
useless: Kookoskuidut ehkä? Asbesti on vaaleampi. Kotona minulla on ensin kääritty putket johonkin asbestimattoon, sitten johonkin ruskeaan kuitumattoon ja sitten paperia kaiken ympärille.
4 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
J
justusandersson: Laminaattipuu on täydellinen portaiden valmistukseen. Jos sinulla on sitä runsaasti kyseisessä mitassa, voit käyttää sitä sekä vangpalkeille että askelmille. 470 mm korkeassa portaassa, jossa on kolme askelmaa, askelkorkeus tulisi olla 157 mm ja askelsyvyys 286 ja 316 mm välillä, jos noudatetaan niin kutsuttua porraskaavaa.
1 vastaus · 598 lukukertaa
Jimmy_gbg
Jimmy_gbg: [citat] Ok, teen niin, kiitos vinkeistä!
8 vastausta · 4,0k lukukertaa
S
spaxx: Tämä on nyt halpa, ja vain 99 kr toimitus https://www.bauhaus.se/probau-grovbetong.html Luulen, että valitsen tämän :)
6 vastausta · 3,8k lukukertaa
Zidane
Zidane: [citat] Se on ulkoseinä, joten oletan, että se on puuta. Mutta kiitos varoituksesta.
12 vastausta · 8,9k lukukertaa
·
D
Dea_34: Olen karkean rappauksen tehnyt kaikille sisätilojen tiiliseinille, Puts & Murbruk C, yläkerrassa paitsi yhdelle, joka on maalattu aiemmin. - Onko olemassa mitään pohjamaalia tai muuta "maagista" käsittelyä, jonka avulla voisi rapata maalatun seinän päälle? - Auttaisiko, jos laittaisi verkon seinään ja sitten rappaisi? - Jos yllä mainitut eivät toimi, onko olemassa hyviä tapoja
0 vastausta · 2,0k lukukertaa
J
justusandersson: ww kattotuoli ei ole yksiselitteisesti määritelty käsite. Annetuilla oletuksilla se on vain arvailua. Puutavaraoppaan mukaan w kattotuolit kestävät sekä 14 että 27 asteen kattokulman samoilla mitoituksilla ylärungossa ja alarungossa sekä lumialueella 1,5 noin 6 metrin jännevälillä. On kohtuullista olettaa, että ww kattotuoli kestää jotain suurempaa jänneväliä, mutta
4 vastausta · 3,6k lukukertaa
Casaloco
Casaloco: Uskon, että se on valettu kahdessa erässä: ensin karkea valu ja sitten ohuempi betonivalu, jossa on pienempiä/hienompia kiviaineksia.
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
·
putte22
putte22: Onko se tavallinen neliskulmainen nuppi, joka menee oven läpi, niin se sopii. Ei aavistustakaan ostin käytetyn. Varmista vain, että asetat paristokotelon (lisävaruste) oven sisäpuolelle, jos sitä käytetään talvella.
3 vastausta · 4,2k lukukertaa
B
bhenke: Hei, ostin vähän keinonurmea enimmäkseen kokeilumielessä. Havaitsin, että oven alapuolella on liian vähän tilaa. Yritin myös leikata koepalan. Joten joko sahata ulko-ovesta. Onko se sopivaa? Vai jokin muu niksi. En haluaisi mielelläni laittaa mattoa.
4 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
C
Crayo: Aion vaihtaa osan talon paneeleista ja mietin, onko tarpeen vaihtaa pappia? [bild]
0 vastausta · 706 lukukertaa
·
M
MoggeS: Voin vain olla samaa mieltä kanssanne. Jos olisin voinut välttää pellin, kaikki olisi hyvin. Se on minun K-konstruktör, joka haluaa sen sinne.. hän unohti piirtää urat jäykistelevyyn ja että savupiippu tulee 15 cm päähän heikennyksestä levyllä, mikä tarkoittaa, että joudumme nyt käyttämään peltiä. En myöskään usko, että olisi ongelmia jättää pelti pois, mutta on
12 vastausta · 1,4k lukukertaa
S
stugfar: Aha, se olisi ehkä antanut riittävän lujuuden. Minun olisi kuitenkin pitänyt hankkia isompia putkia, nyt minulla oli vähän ylimääräistä betonia ja 15-putkia. Mutta se voi olla ajattelemisen arvoista jonkun tulevaisuudessa tämän ketjun lukevan henkilön kannalta. Haaste huonoin perustus-SM:ssa jatkuu, tällä hetkellä näyttää siltä, että olen voittamassa kyseisen kilpailun.
7 vastausta · 6,2k lukukertaa
·
J
justusandersson: 140x800 on todella upea ja paljon parempi kuin 190x540. Jos pylväiden pituus on vain 2,5 m, mikä tahansa liimapuudimensio käy, mutta on varmasti hyvä valita 140 leveät, jotta palkin leveys täsmää. 140x135 on standardimitoitus liimapuupylväille.
4 vastausta · 6,8k lukukertaa
·
S
Sunner den förste: Moi, Olen poistamassa vanhaa keittiötäni, ja yksi ongelma on teräsprofiilit, jotka pitävät kipsilevyseiniä kiinni. Ne on naulattu kattoon ja lattiaan, ja totta kai ne voi vain vääntää irti sorkkaraudalla, mutta silloin mukaan tulee melkoinen pala kattoa, joten mietin vain, onko jollain älykästä vinkkiä, jolla voi välttää sen. Yksi asia, jota olen kokeillut ja joka vaikuttaa
0 vastausta · 2,2k lukukertaa
J
jaklie: Heippa, Miten purku sujui? Olen samassa tilanteessa ja ajattelin purkaa saman seinän. Kiitollinen vastauksesta. Ystävällisin terveisin Jakob
4 vastausta · 5,0k lukukertaa
M
milimani: [citat] TV roikkuu suoraan seinällä siihen tarkoitetulla kiskolla, eli ei ole taittuvia varsia kallistusta varten. Täytyykin sitten varmasti hankkia sellaiset pihdit. Kiitos!
6 vastausta · 8,9k lukukertaa
A
Arnesson: Se on Leca ympäriinsä ja betonilattia sisällä, vuodelta 1968. Seinä ei ole kunnolla kiinni Lecassa ja on lisäksi hieman vino. Kuten näen sen, voin painaa säännön pohjaan ja ruuvata kiinni ja yrittää saada sen suoraksi kattohirrestä tulevalla painolla. Mutta luulen, että voi olla vaikeaa saada se hyväksi ja ehkä pitäisi tukea kattohirsiä ja rakentaa uusi seinä. [bild] [bild]
4 vastausta · 3,1k lukukertaa
·
J
justusandersson: Kun mitoitamme pylväitä, riippumatta materiaalista, tulisi lähteä liikkeelle kuormasta, koska pylvään kapasiteettia rajoittaa sen korkeus. On vaikea verrata terästä ja teräsbetonia tällä tavoin, koska betonin ominaisuuksiin vaikuttaa raudoituksen määrä ja sijainti. Betonilaadun ero voi myös olla erittäin suuri. Joitakin ratkaisevia eroja pinta-alaan (ei siis poikkipinta-alaan) ei
2 vastausta · 3,9k lukukertaa
I
icho: Ruostumaton dyckert käytin. Nopeasti, kätevästi ja edullisesti. Vuokraus sis. 2000 dyckeriä maksoi noin 400 kr viikonlopuksi.
10 vastausta · 4,4k lukukertaa
M
Mr. Nurme: Hei! Minulla on kysymys uuden lattian asentamisesta. Minä ja kihlattuni olemme ostaneet kesämökin ja haluamme muuttaa saunan yksinkertaisemmaksi kylpyhuoneeksi ja keittiöksi. Tällä hetkellä siellä on betonia. Haluaisimme asentaa puulattian sen päälle. Voiko ensin laittaa koolaukset ja sitten kipsi/puu siihen? Olen ajatellut, että voisin piilottaa vesiputket ja suihkun, pesukoneen ja
0 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
KnockOnWood
KnockOnWood: [citat] Mitä? Onhan sinulla jokunen tikku kotona. Tai lauta, jonka voit halkaista pieniksi suikaleiksi.
3 vastausta · 1,4k lukukertaa
H
huggan: Se kestää ilman ongelmia, laske 20 kg per molly. Tulee 120 kg.
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
prototypen
prototypen: [bild] Ei ollut kuvaa, mutta tein yhden, ei ole keittiössä vaan eteisessä. Vasemmalla on kaappi peiliovella.
5 vastausta · 2,8k lukukertaa
·
L
Lassea45: Pomo kävi katsomassa tänään. He tekevät kaiken uudelleen. Kiitos kommenteistanne.
10 vastausta · 2,8k lukukertaa
·
mexitegel
mexitegel: Toki, ei ongelmaa.
18 vastausta · 3,9k lukukertaa
·
mexitegel
18 vastausta · 3,9k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.