1 543 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Päätylista valmiille puupäällysteille
Hei
Haluan asentaa terassilaatat parvekkeelleni/parvella. Ongelma on, että yhdistys joutui laittamaan uuden päällysteen saaden kaltevuuden kohdalleen. Joten minulla on vain 1 cm korkeusero oven ja lattian välillä. Tämä tarkoittaa, että useimmat terassiratkaisut eivät sovi.
Joten ajattelin terassilaattoja + tekonurmea. Mutta asiaan
. Kaikista valmiista terassilaatatoratkaisuista en löydä mitään päätylistalla (paitsi muovisia). Kaikki vain olettavat, että rakennetaan reunaan asti.
Joten kaksi kysymystä.
1. Onko jollain vinkkejä terassilaattoihin, jotka myydään myös päätylistana lisävarusteena?
2. Vaihtoehtoisesti, miten tehdä paras itse. Minkä puun valitsisi jne.
Liitän pienen piirustuksen siitä, kuinka ajattelin.
Yst. terv.
Haluan asentaa terassilaatat parvekkeelleni/parvella. Ongelma on, että yhdistys joutui laittamaan uuden päällysteen saaden kaltevuuden kohdalleen. Joten minulla on vain 1 cm korkeusero oven ja lattian välillä. Tämä tarkoittaa, että useimmat terassiratkaisut eivät sovi.
Joten ajattelin terassilaattoja + tekonurmea. Mutta asiaan
Joten kaksi kysymystä.
1. Onko jollain vinkkejä terassilaattoihin, jotka myydään myös päätylistana lisävarusteena?
2. Vaihtoehtoisesti, miten tehdä paras itse. Minkä puun valitsisi jne.
Liitän pienen piirustuksen siitä, kuinka ajattelin.
Yst. terv.
Hei Åsa.
Joo, olen ajatellut samaa. Ehkä se on helpoin.
Joten, vinkkejä hyvästä tekonurmesta, joka poistaa vettä hyvin, otetaan kiitollisena vastaan
.
Meillä ei ole parvekkeillamme parhainta kaltevuutta ulos.
Vai toimiiko mikä tahansa tekonurmi, jossa on "muovijalat" alapuolella?
Joo, olen ajatellut samaa. Ehkä se on helpoin.
Joten, vinkkejä hyvästä tekonurmesta, joka poistaa vettä hyvin, otetaan kiitollisena vastaan
Meillä ei ole parvekkeillamme parhainta kaltevuutta ulos.
Vai toimiiko mikä tahansa tekonurmi, jossa on "muovijalat" alapuolella?
Åsa Lund
Talon omistaja
· Skåne
· 6 969 viestiä
Åsa Lund
Talon omistaja
- Skåne
- 6 969 viestiä
Aivan helpointa on vain ostaa metritavaraa ja rullata auki. Luulisin, että kaikki piikikkäät toimivat hyvin salaojituksessa. Älä osta halvinta laatua, jos aiot asua samassa paikassa muutaman vuoden.
Hei, ostin vähän keinonurmea enimmäkseen kokeilumielessä.
Havaitsin, että oven alapuolella on liian vähän tilaa. Yritin myös leikata koepalan. Joten joko sahata ulko-ovesta. Onko se sopivaa? Vai jokin muu niksi.
En haluaisi mielelläni laittaa mattoa.
Havaitsin, että oven alapuolella on liian vähän tilaa. Yritin myös leikata koepalan. Joten joko sahata ulko-ovesta. Onko se sopivaa? Vai jokin muu niksi.
En haluaisi mielelläni laittaa mattoa.
Klikkaa tästä vastataksesi