1 352 lukukertaa ·
3 vastausta
1k lukukertaa
3 vastausta
Tuulensuojakangas ilman eristystä, tarvitaanko paneelille naularima?
Alkaa olla aika laittaa paneeli meidän 14m2 vajaamme.
En aio eristää, mutta haluaisin laittaa tuulensuojakankaan rungon päälle ennen paneelia.
Tarvitseeko minun laittaa lisälautaa tuulensuojakankaan päälle? Tulemme käyttämään vaakapaneelia, joten voisimme naulata paneelin suoraan runkoon, mikä tietysti vähentää työtä ja materiaaleja.
Mutta onko tyhmää laittaa paneeli suoraan rungon päälle tuulensuojakankaan kanssa? Tarvitaanko tuuletusrakoa paneelin ja tuulensuojakankaan väliin?
Ajattelen, että paneelin takana pitäisi olla melko hyvä ilmavirtaus, kun eristystä ei ole.
En aio eristää, mutta haluaisin laittaa tuulensuojakankaan rungon päälle ennen paneelia.
Tarvitseeko minun laittaa lisälautaa tuulensuojakankaan päälle? Tulemme käyttämään vaakapaneelia, joten voisimme naulata paneelin suoraan runkoon, mikä tietysti vähentää työtä ja materiaaleja.
Mutta onko tyhmää laittaa paneeli suoraan rungon päälle tuulensuojakankaan kanssa? Tarvitaanko tuuletusrakoa paneelin ja tuulensuojakankaan väliin?
Ajattelen, että paneelin takana pitäisi olla melko hyvä ilmavirtaus, kun eristystä ei ole.
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Laittaisin joka tapauksessa paneelin/bärläktin 24x36 mm tuulensuojakankaan päälle.
Mutta miksi haluat tuulensuojakankaan ylipäänsä?
Mutta miksi haluat tuulensuojakankaan ylipäänsä?
Minulla on tuulensuojakangasta kotona riittävästi ja "ehkä eristystä tulevaisuudessa" tunneKnockOnWood sanoi:
Mutta en tiedä jaksanko mennä ostamaan ruoteita, joten saattaa olla, että skippaan tuulensuojakankaan siitä syystä. Tuntuu hieman siltä, että se voi tehdä enemmän haittaa kuin hyötyä, jos paneelin laittaa suoraan kiinni?
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Klikkaa tästä vastataksesi