Mats-S
Mats-S: 49mm leveys riittää jatkamiseen. Mutta marginaalit ovat poissa, joten tarkkana, että ne asettuvat tyyliin "tarkasti" oikein, keskikohta sauma - keskikohta rima.
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
A
AndreasJohansson80: [citat] Tuhannet kiitokset avusta! Ja kiitos myös kaikille muille vastauksista :)
13 vastausta · 4,3k lukukertaa
·
Magnus E K
Magnus E K: Mutta jos seinä on puhdistettu orgaanisesta materiaalista, eikö se ole vain esteettinen ongelma, jos väri irtoaa vähän? Minulla on niin kellarissani joissakin paikoissa, myös sisäseinällä, johon oletan, ettei mikään salaojitus auttaisi?
6 vastausta · 2,1k lukukertaa
King Average
King Average: [citat] Jännittävää, näyttää etäisyydeltä kuin ew, mutta että palkit on vaihdettu, mutta minä olen vain arvaaja :) joka tapauksessa arvelen edelleen, että edellinen omistaja on suorittanut ulkopuolisen salaojituksen ja siirtänyt eristyksen sinne sisäpuolen sijaan, mikä on positiivista, vaihdetut palkit näyttävät todella siisteiltä.
13 vastausta · 8,2k lukukertaa
·
J
justusandersson: 45x170 C 24 riittää hyvin. Yläsidepalkki tulisi mieluiten sijoittaa pystypalkkien puoliväliin tässä tapauksessa, mutta pienillä poikkeamilla ei ole merkitystä. Voit vaihtaa yläsidepalkin terästankoon, jolloin siitä tulee kevyempi. Jos kierteet tankojen päissä, voit porata reiät pystypalkkeihin ja kiinnittää tangon mutterilla. En tiedä kuinka tarkasti olet tutkinut lasien
2 vastausta · 5,2k lukukertaa
·
P
Pontus I: Voiko tätä sisääntuloportaita, joka on tehty merenkiviblokista, tasoittaa laastilla? Onko olemassa tuote nimeltä Ardex 301? Onko se liian juoksevaa? Ja miten siinä tapauksessa toimia pystysuorilla pinnoilla? Haluaisin mieluiten valaa uuden, mutta en löydä ketään, joka haluaisi ottaa työn vastaan, olen jättänyt tarjouspyynnöt kaikille tarjoussivustoille. Terveisin Pontus
0 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
Catharina_i_stan
Catharina_i_stan: Miten meni?
1 vastaus · 4,1k lukukertaa
·
Catharina_i_stan
1 vastaus · 4,1k lukukertaa
·
P-plats
P-plats: [citat] Hiottu kunnolla epäkeskohiomakoneella 80k paperilla (jos muistan oikein) niin että siitä tuli himmeä pinta, katso ensimmäinen kuva. Kun mietin jälkeenpäin, luulen että pyyhin T-rödillä ennen maalausta varmuuden vuoksi.
3 vastausta · 8,6k lukukertaa
·
E
EMats: Katsottu Asfaboardin valmistajalta, Huntonilta. He kirjoittavat, että heillä on myös suurempia levyjä koossa 12 m x 3 m !!! Se kuulostaa hieman liian suurelta, kuinka käsitellään 12 m levyjä oikeastaan? Lisäksi mitat eivät ole oikein hyvin sovitettuina sopimaan 60 cm moduuleihin, esimerkiksi 1.2 m tai 1.8 m leveydessä. Ehkä jos leikataan 3 m x 3.2 m ja saadaan 3 sellaista arkkia 12 m
6 vastausta · 4,9k lukukertaa
L
Lerstenstegel: Mikä materiaali on alla? Mutta joka tapauksessa voit tasoittaa enemmän kuin 1 cm kerrallaan, 2-2.5 cm tavallisella laastilla kun täytät. Ei haittaa paljon, jos se halkeaa kuivuessaan, jos siihen tulee lisää kerroksia. Vain paina halkeamia seuraavana päivänä, jos aiot laittaa lisää. Kuitenkin siinä seinässä pitäisi olla paljon liikettä, joten minä tasoittaisin sen ja asettaisin
2 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
useless
useless: Laserini näyttää, missä sahanterä osuu, mutta jos haluaa tarkkuutta, on laskettava terä laudalle ja hienosäädettävä ennen sahaamista. Sen sijaan laser on hyvä, jos on piirretty viiva kulmaan ja pitäisi säätää saha samaan kulmaan.
7 vastausta · 2,8k lukukertaa
·
P
Peter8: Kiitos!!!
2 vastausta · 933 lukukertaa
·
P
2 vastausta · 933 lukukertaa
·
Bo arnold
Bo arnold: Kosteus ryömintätilassa on saanut levyt turpoamaan. Liian suuri etäisyys palkkien välillä, asenna muutama sääntö, jotka pitävät levyt paikoillaan.
1 vastaus · 1,3k lukukertaa
·
M
Marijairena: [citat] Kyllä, sähköt kontaktiin kulkevat muoviputkessa, joka kulkee seinää pitkin ja jatkuu sitten reiän läpi hallin suuntaan. Se näyttää kulkevan ympäri huoneiston. Vanha veto sitten, en tiedä milloin. Sähköt pitäisi varmasti vetää asunnossa uusiksi, mutta se maksaa mucho. Luulen, että he antoivat jonkin ehdotuksen putkiremontin yhteydessä noin 30.000 kr.
4 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
H
Hans_H: Onko kenelläkään vinkkejä tai neuvoja? Kaikki palaute arvostetaan.
1 vastaus · 2,4k lukukertaa
·
Krokben
Krokben: Ainoa asia, johon saatoin ajatella, oli kuinka aiotte hyödyntää värmepumppua loppuosassa taloa, jos asennatte seinän. Jopa oven kanssa jakautuminen vähenee huomattavasti.
4 vastausta · 10,8k lukukertaa
·
Jivee
Jivee: Kiitos vastauksesta
4 vastausta · 2,6k lukukertaa
·
Jivee
4 vastausta · 2,6k lukukertaa
·
F
FunkishJonny: [citat] *Facepalm* Jos olisin tiennyt sen, minun ei olisi tarvinnut purkaa nykyistä valaisinta, ruuvata koukkua, mitata ja sitten kirjautua sisään tänne kirjoittamaan aihetta ja lisäksi häiritä sinua ja muita tyhmillä kysymyksillä. Kyllä piru vie siellä lukee max 15 kg, jos vain valaisisi ja katsoisi vähän tarkemmin. Kiitos!
2 vastausta · 8,0k lukukertaa
M
MrBacon: Sain hyvän vastauksen Lavtox.se-sivustolta: Kun aine on tunkeutunut sisään, ei huoneeseen vapaudu mitään aineita, eikä ole vaaraa koskea käsiteltyyn pintaan. Aine on täysin hyväksytty, sekä tehokkuuden, ympäristön että terveyden osalta, käytettäväksi sisätiloissa! Aktiiviset aineet kulkeutuvat puuhun ja "sitoutuvat" siihen. Ne torjuvat käynnissä olevia hyökkäyksiä ja
2 vastausta · 6,2k lukukertaa
Audriotunes
Audriotunes: [citat] Ok. Korkeus on 2.50. Löysin joitakin leikkauspiirustuksia, mutta ne eivät taida kertoa kovin paljon.
7 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
C
CarlC89: [citat] Kiitos! Ala ei ole tarpeeksi suuri, jotta voisin tehdä niin, ja minun täytyy miettiä kattoon yhdistämistä, jonka aion myös eristää. Mutta selvä, sitten seinän kehikko on rakennettava vähintään muutaman senttimetrin etäisyydelle. Onko kivivilla oikea valinta?
2 vastausta · 1,0k lukukertaa
B
byggingenjören97: [citat] Näyttää siltä, että monet yritykset ja yliopistot eivät välitä näistä "vaatimuksista/säännöistä" pätkääkään ja piirtävät juuri siten kuin itse haluavat. Tämä aiheuttaa suurta hämmennystä haha.
12 vastausta · 6,1k lukukertaa
·
MathiasS
MathiasS: ...myös ämpäri rullilla on kultaakin kalliimpi. Säästää paljon aikaa sen avulla.
11 vastausta · 4,8k lukukertaa
Wiger
Wiger: [citat] Puu ja betoni. Muistan nähneeni puutappeja, jotka työnnetään seinään.
2 vastausta · 651 lukukertaa
K
KTM950: [citat] Onko sisäpuolelta lisäeristetty? Se on yleensä klassinen virhe, koska se siirtää kastepisteen ulkoseinästä sisäseinään, mikä aiheuttaa kondensaatiota ja homehtumista sisäseinään. 70-luvun talot ovat muutenkin tunnettuja riskirakenteita, koska silloin oli energiakriisi. Liian tiiviitä ja huono ilmanvaihto, mutta myös eristämätön maanvarainen laatta, tuulettamaton
10 vastausta · 2,8k lukukertaa
·
H
hapazard: Biltemas multibond tarttuu melkein mihin tahansa ja kovettuu vahvaksi ja kestäväksi materiaaliksi. Olen korjannut sillä pyöränvalon kiinnityksen useita vuosia sitten, ja se pitää yhä, vaikka onkin auringossa ja sateessa.
12 vastausta · 3,5k lukukertaa
·
Tekniker
Tekniker: [citat] Kiitos. Kyllä, regli katon reunaan on helpoin osua, se on siellä. Minun kiskoni ovat 2300mm, mietin tätä kun ostin ne, mutta haluan olla varma, etten ajattele väärin jollain tavalla. Tulen laittamaan kaksi pituutta vaatetankoa, jotka tulevat, Elfa-systemin lisäksi, olemaan ankkuroitu päät toisistaan tilan lyhyillä sivuilla seinän kuormitusvapaudeksi.
2 vastausta · 2,3k lukukertaa
·
B
boohoo: Asettaa myös saumakaistat katto/seinäkulmiin ja sisänurkkiin seinissä. Sitten ei tarvitse käyttää lateksi/akrylaattisaumamassaa.
38 vastausta · 31,3k lukukertaa
·
T
tgr_se: Se meni hyvin talon korjauksen kanssa. Samalla vaihdoin muutaman laudan, jotka olivat alaosasta huonoja.
5 vastausta · 3,0k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.