Hei

minulla on tänään varasto, jossa kaksi seinää ovat ulkoseiniä, jotka koostuvat tiilestä, ja ne aion sulkea sisältäpäin ja eristää, jotta se pysyisi pakkasettomana.

Miten minun pitäisi ajatella, voinko käyttää tavallista lasivillaa? Ajattelin tavallista höyrynsulkua/tuulensuojapaperia. Saavatko pystysuorat runkotolpat koskettaa tiiltä vai pitääkö minun asettaa ne muutaman senttimetrin päähän? (Lähinnä kosteuden vuoksi ajattelen).

kiitos etukäteen
 
Kuinka paljon tilaa voit säästää? Melko edullinen ratkaisu ja taattu kosteudenvastainen on muurata 10-12 cm leca ja sitten rapata. Ei niin hyvä kuin kivivilla, mutta se on helppo kiinnittää hyllyjä jne. sekä kestävä ratkaisu. Mutta ei, mikään ei saa koskettaa tiiltä ja on hieman erilaisia suosituksia siitä, kuinka paljon ilmarakoa pitäisi olla (tarkalleen näin sanotaan Husama:ssa), mutta juuri puhuin siskoni kanssa, joka on arkkitehti toisessa asiassa, ja hän sanoi, että he suunnittelevat vakiona 35 mm.
 
Viimeksi muokattu:
L Lerstenstegel sanoi:
Kuinka paljon tilaa voit varata?
Yksi melko edullinen ja taatusti kosteusvapaa ratkaisu on muurata 10-12 cm leca ja sitten rapata.
Ei niin hyvä kuin kivivilla, mutta se helpottaa hyllyjen kiinnittämistä jne., ja tarjoaa kestävän ratkaisun.
Mutta ei, mikään ei saa koskea tiileen, ja on vähän erilaisia ohjeita siitä, kuinka paljon ilmarakoa tulisi olla (tarkalleen niin sanotaan husaman ohjeissa), mutta puhuin juuri siskoni kanssa, joka on arkkitehti toisessa asiassa, ja hän sanoi, että he piirtävät standardiksi 35 mm.
Kiitos! Ala ei ole tarpeeksi suuri, jotta voisin tehdä niin, ja minun täytyy miettiä kattoon yhdistämistä, jonka aion myös eristää. Mutta selvä, sitten seinän kehikko on rakennettava vähintään muutaman senttimetrin etäisyydelle. Onko kivivilla oikea valinta?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.