S
Snickarkirre: Oi no sitten se on varmaan vaikea opiskella tai niin. Se oli varmaan paras vaihtoehto valitettavasti (y)
4 vastausta · 6,3k lukukertaa
·
J
justusandersson: 42, 56, 66 ja 78 mm leveät liimapuupalkit valmistetaan halkaisemalla. Ne varastoidaan todennäköisesti enimmäkseen pienemmissä korkeuksissa. Kaikki koot ovat kuitenkin yleensä saatavilla tilaustuotteina. Jos ruuviliimaat 56x315, tulos on verrattavissa 90x315:een. 2 kpl 42x315 ei riitä täyttämään suunnittelijan vaatimuksia.
1 vastaus · 1,9k lukukertaa
·
C
cleverton: Hei, Olemme tekemässä täydellistä remonttia, ja olemme nyt vaiheessa, jossa asennamme uusia sisäseiniä uutta pohjaratkaisua varten betonilaatallemme. Meillä on muutamia kysymyksiä siitä, miten voimme tehdä tämän parhaalla mahdollisella tavalla. Talo on rinteessä. Betonilaatan alla ei ole paljon eristystä, 5 mm mineraalivillaa kuivissa tiloissa ja 10 mm kosteissa tiloissa laatan
0 vastausta · 1,4k lukukertaa
D
Daaaaaniel: Yritä eristää tila muovilla lattiasta kattoon. Teippaa ympäriinsä. Osta moukari. Muista vanha epäoikeudenmukainen matematiikan opettajasi tai vastaavaa. Hetken kuluttua ongelma on ratkaistu :) On varmasti olemassa hienostuneempia menetelmiä. Mutta mutta, ei tarvitse aina tehdä monimutkaiseksi. Lisäys: Kun tein vastaavaa, porasin muutaman reiän iskuporalla, jotta pääsee jostain läpi.
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
·
tveksamt
tveksamt: Olin mieluummin porannut reiän suoraan tolpan läpi.
1 vastaus · 1,2k lukukertaa
K
KungAnka: Minun täytyy korjata muutamia puuttuvia stukkiosia. Ne eivät ole mitään erikoisia kiemuroita, vain pyöristystä katon ja seinän väliin, tyyppisesti kourumainen lista. Siis kipsilaasti, ja huomasin että Byggmaxilla on. Mutta kun lukee tuoteselosteen, se vaikuttaa olevan tehty muihin tarkoituksiin. Onko se kipsilaasti kuin kipsilaasti, vai pitäisikö minun ostaa jotain aivan muuta?
0 vastausta · 2,9k lukukertaa
Peppes_Bodega
Peppes_Bodega: [citat] Kiitos avusta :)
4 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
tobbechrist
tobbechrist: Miten teit sen? utelias kun minulla on samanlaisia ajatuksia
2 vastausta · 4,9k lukukertaa
·
useless
useless: [citat] Minulla on paljon aikaa....
8 vastausta · 3,7k lukukertaa
S
Snickarkirre: Mitä aiot valaa? Onko kyseessä suurempi valu? Voit sahata kierteet pois siitä kohdasta, jossa vääntyminen on pahinta, tai esimerkiksi keskeltä, sitten suoristat pitkällä vatupassilla tai vastaavalla ja liität uuteen 45x95 kappaleeseen. Jos kierre on vääntynyt, on turha kuvitella saavansa sitä enää suoraksi.
4 vastausta · 1,5k lukukertaa
R
RichardRR: Minulla on talo vuodelta 1964 sinisestä betonista rappausfassadilla. Taloaulan sisäänkäynti koostuu osasta betonilasia ja ulko-ovesta. Aion nyt vaihtaa tukevampaan ulko-oveen, joka painaa huomattavasti enemmän kuin nykyinen ovi, eikä betonilasiin voi kiinnittää karmia, enkä myöskään pidä betonilasin ulkonäöstä. Ajattelin hieman huijata ja olla muuraamatta seinää, joka sitten
0 vastausta · 1,2k lukukertaa
·
Kristian Ask
Kristian Ask: [citat] Kaivoin maahan painetun säännön takapuolelle niin, että se menee ylös alaosan reunasta. Meillä on erittäin paljon hiekkaa maassa, joten puu kestää erittäin pitkään myös maassa kiinni.
6 vastausta · 2,8k lukukertaa
Rickard.
Rickard.: Mielestäni silikoni on viisas valinta. Sen siirtäminen voi olla hankalaa, mutta myös melko helppoa sinä päivänä, kun haluaa poistaa sen.
5 vastausta · 1,2k lukukertaa
K
Kolonistuga Rosa: Hei! Rakennamme 25 neliömetrin siirtolapuutarhamökin, jota käytetään pääasiassa kesäkaudella. Emme aio vetää vettä sisään, mutta keittiöön tulee työtasoon sijoitettava jääkaappi, työtasojääkaappi, liesi ja uuni. Meillä on puukamiina, mutta kun emme ole siellä, riittää lämmitykseksi jääkaapin/pakastimen lämpö, auringonpaiste ja mahdollisesti jonkinlainen lämmitin.
0 vastausta · 520 lukukertaa
C
civjohan: Hei! Olen utelias siitä, miten voimme parhaiten asentaa klinkkeriä ulkoseinään. Seinä on itse asiassa 1,8 metrin korkuinen suojaus, joka on rakennettu 95x95 tolpista cc600mm välein. Mitä asennamme "koolauksien" päälle parhaiten sään armoille alttiissa paikassa.
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
Casaloco
Casaloco: Teoriassa tarvitaan noin 14 säkkiä grovbetongia (25 kg)
4 vastausta · 2,2k lukukertaa
S
Snickarkirre: Okei ja sitten voit sahata regtanglereita sen sijaan, ne toimivat vielä paremmin. (y) ei ole väliä käytätkö franskskruv tai jotain waffers-mallia, molemmat pysyvät kiinni pirullisen hyvin. Itse pidän enemmän waf-ruuveista, koska niissä on suurempi kanta, joten voit kiristää paljon kovempaa ilman, että kanta menee liian syvälle, ja jos ei ole käytettävissä brutaalia konetta, niin
14 vastausta · 4,3k lukukertaa
·
Mikael Wallin
Mikael Wallin: [citat] Kiitos! Vilkaisin sen läpi ja huomasin, että matematiikkani ei oikein riitä siihen... Mutta aion lukea sen tarkemmin myöhemmin ja katsoa, voimmeko käyttää sitä paremman algoritmin perustana!
19 vastausta · 2,6k lukukertaa
·
L
Lindabell: Suuret kiitokset!!! Pyydän anteeksi, en saanut ilmoitusta siitä, että sain vastauksen, huomasin sen vasta kun olin tekemässä toista viestiä. Olen vaikuttunut kaikesta tiedosta täällä ja tämä antoi minulle hyvän pohjan jatkaa remonttia. Saatan palata takaisin uusien kysymysten kanssa ☺️ [citat] [citat]
2 vastausta · 874 lukukertaa
·
M
mugatu: Jos sinulla on mutterknack, voit käyttää betongskruv. Niitä voi irrottaa, jos haluaa poistaa kaiken ja tasoittaa.
7 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
M
Marcus1984: [citat] Nja, det blir 21 cm plus 12 mm för tjockleken av den yttre MDF skivan. Ja det blir inte så djupt, men är tillräckligt, har måttat mot en annan befintlig bokhylla. [citat] Det var ett bra tips. :) Blir ju också två rader reglar mot golvet, så ganska stor yta som tejpen sitter mot.
5 vastausta · 3,3k lukukertaa
·
J
Zaps: 1960-luvun talo, joten on suhteellisen suuri riski, että siellä on sinistä betonia. Tämä ei kuitenkaan ilmene kuvauksesta. Tarkista, onko radonmittaus tehty. Kattoa ei tarvitse vaihtaa vain siksi, että se on kuitusementtiä. Se riippuu siitä, kuinka mukavalta tuntuu pitää asbestia katolla, onko sinulla huolia lapsista tai muusta vastaavasta.
2 vastausta · 890 lukukertaa
·
I
Ironside: Se voi olla niin, että laudat vääntyvät kesällä autotallissa, kun on kuuminta ja kosteinta. Valitsin varman päälle ja sahasin laudan saadakseni valuforman siitä. Mutta jo nyt se oli kaikkea muuta kuin suora, jouduin vetämään ja repimään melkoisesti saadakseni kohtuullisen istuvuuden. Nyt kehys on puristuksessa parin säkin pellettipussien alla, toiveena on pystyä käyttämään
3 vastausta · 3,1k lukukertaa
O
Odda: [citat] Raudoitus näkyy muutamissa paikoissa alapuolella. Olen koputellut niitä piikillä ja vaikuttavat vain pintaruosteisilta. Ajattelin ruostesuojata ja muurata kiinni. Sen sijaan alapuolella on valkoisia suolajäämiä.
2 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
K
Keith Sivenbring: Hei, Lattia on huonosti eristetty eteistason ja oleskelutilan välillä, sekä puhe että askeleet kuuluvat selvästi kerrosten välissä. Katossa on viisi täysin näkyvää palkkia 150x45, joiden väli on 120 cm. Lattiana on vain pontatut lattialaudat 38 mm ja ohut kattopaneeli oleskelutilassa. Korkeus on 230 palkkien yläreunassa ja 215 alareunassa. Pidämme noin 2 cm näkyvissä palkkeja.
0 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
K
Kaj Hjälte: Minulla on talo 1800-luvun lopusta, jonka aion remontoida. Kun puran ja otan alas vanhoja tretex-eristelevyjä, rappaus putoaa alas. Mitä rappausta minun pitäisi käyttää? Tarvitaan noin 2 cm rappausta, onko se ok vanhoissa seinissä?
0 vastausta · 1,3k lukukertaa
C
Claes1969: [citat] Täytyy katsoa sitä
16 vastausta · 2,4k lukukertaa
·
S
Snickarkirre: Hei! Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Helpoin ja vakaampi tapa on ensin asentaa koolaukset vaakasuunnassa ja sitten toinen kerros pystysuorassa. Täysin oikein laittaa höyrynsulku kahden uuden kerroksen väliin koolauksilla (y) yksi vinkki on käyttää OSB-levyjä ja sitten kipsilevyt. Ette tule katumaan, kun jonain päivänä haluatte kiinnittää hyllyjä tai jotain muuta, eikä tarvitse
1 vastaus · 1,4k lukukertaa
Elin Blomberg
Elin Blomberg: Kiitos päivityksestä. Hienoa tuli. Kiitos inspiraatiosta ☺️
9 vastausta · 4,9k lukukertaa
·
N
Nygge72: [citat] Juuri niin ajattelin minäkin.
2 vastausta · 829 lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.