4 886 lukukertaa ·
9 vastausta
5k lukukertaa
9 vastausta
Korotus aidalle leikkitornissa?
Rakennan parhaillaan terassia pojan hiekkalaatikon päälle, jotta hänellä olisi paikka laskea liukumäkeä, mutta pohdin hieman kaiteen korkeutta.
Kuinka korkea sen täytyy olla? Olen lukenut sääntöjä, joissa sanotaan sekä 80 cm että 110 cm... tietääkö joku oikeasti? Vai onko olemassa mitään sääntöjä, vaan onko kyseessä terve järki?
Alusta on vähän alle 150 cm. 80 cm tuntuu kohtuulliselta (jotain, johon voi kasvaa ehkä kamske... mutta 110 cm tuntuu liian korkealta). Hän on nyt 90 cm pitkä, mutta hän kasvaa... ja myös muut lapset tulevat leikkimään siellä.
Kun katsoo Jungle Gymsin vaihtoehtoja verkossa, heidän kaiteensa EI näytä olevan yli 60-70 cm.
Tietääkö joku?
Kuinka korkea sen täytyy olla? Olen lukenut sääntöjä, joissa sanotaan sekä 80 cm että 110 cm... tietääkö joku oikeasti? Vai onko olemassa mitään sääntöjä, vaan onko kyseessä terve järki?
Alusta on vähän alle 150 cm. 80 cm tuntuu kohtuulliselta (jotain, johon voi kasvaa ehkä kamske... mutta 110 cm tuntuu liian korkealta). Hän on nyt 90 cm pitkä, mutta hän kasvaa... ja myös muut lapset tulevat leikkimään siellä.
Kun katsoo Jungle Gymsin vaihtoehtoja verkossa, heidän kaiteensa EI näytä olevan yli 60-70 cm.
Tietääkö joku?
Olin hieman väsynyt eilen illalla kun kirjoitin viestin..UlfTolf sanoi:
Yritin nyt muuttaa otsikkoa, mutta ei pysty muokkaamaan tai poistamaan viestejään?!
Luin myös ensin väärin
Jos pitää seurata PBL:ää, niin sen pitäisi olla 90cm (alle 3m). Ja ei rakoja suurempia kuin 100mm.
En ole täysin varma, koskeeko PBL leikkivälineitä.
Jos pitää seurata PBL:ää, niin sen pitäisi olla 90cm (alle 3m). Ja ei rakoja suurempia kuin 100mm.
En ole täysin varma, koskeeko PBL leikkivälineitä.
Talon omistaja
· Kvicksund
· 3 viestiä
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Talon omistaja
· Kvicksund
· 3 viestiä
Alusta päätyi noin 140 cm korkeuteen maasta, ja aita 80 cm. Se on toiminut hyvin, kukaan ei ole valittanut "matalasta katosta" hiekkalaatikossaElin Blomberg sanoi:
Viimeksi muokattu:
Talon omistaja
· Kvicksund
· 3 viestiä
Kiitos päivityksestä. Hienoa tuli. Kiitos inspiraatiosta ☺️
Klikkaa tästä vastataksesi


