1 603 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Metallilaajennustulppa
Hei
Olen tilannut chin-up tankon kellarini kuntosalille (johon pitäisi ripustautua), joka asennetaan betoniseinään. Mukana tuli metallitulpat, joita en ole aiemmin nähnyt. Tuote on Englannista Amazonin kautta. Ei käyttöohjeita.
Oletan, että ne laajenevat siten, että tulppa työnnetään seinään ruuvipäätä kohti, kun kiristetään mutteria. Oikein?
Onko niin, että porauksen on oltava tarkasti syvä ja että metallitulppa jää seinään ikuisesti?
Onko näitä Suomen markkinoilla, että voisi verrata?
Olen tilannut chin-up tankon kellarini kuntosalille (johon pitäisi ripustautua), joka asennetaan betoniseinään. Mukana tuli metallitulpat, joita en ole aiemmin nähnyt. Tuote on Englannista Amazonin kautta. Ei käyttöohjeita.
Oletan, että ne laajenevat siten, että tulppa työnnetään seinään ruuvipäätä kohti, kun kiristetään mutteria. Oikein?
Onko niin, että porauksen on oltava tarkasti syvä ja että metallitulppa jää seinään ikuisesti?
Onko näitä Suomen markkinoilla, että voisi verrata?
Laajennusruuvi niitä kutsutaan, löytyy samanlaisia Suomesta. Jos tämä tulee olemaan kiinnitettynä kahden seinän väliin, valitsisin yksinkertaisemman tulpan, mielestäni nuo ovat hieman liikaa. Kuinka monta kiinnityspistettä kummallakin puolella?N nikoman sanoi:Hei
Olen tilannut chin-up bar:in kellarini kuntosalille (jossa voi roikkua) joka asennetaan betoniseinään. Sain mukana metallitulpat, joita en ole ennen nähnyt. Tuote on Englannista Amazonin kautta. Ei käyttöohjetta.
Oletan, että ne laajenevat, kun tulppa työnnetään kohti ruuvin päätä seinässä, kun kiristetään mutteria. Oikein?
Tarkoittaako tämä, että poran reikä on oltava täsmälleen syvä ja metallitulppa jää seinään ikuisesti?
Onko näitä saatavilla Suomen markkinoilla, jotta voisi verrata?
Voi olla yksi versio, jossa laitat pluggen reikään, otat don ja lyöt pientä tikkua, joka on pohjassa kierresivulla ja tämä lähettää alas kartion, joka laajentaa pluggen.

sellaisia käytettiin varhain 1900-luvulla Ruotsissa
nykyisin käytetään slagankare W ED S - Slagankare för infästning i betong - YouTube
tai Concrete anchors - YouTube
nykyisin käytetään slagankare W ED S - Slagankare för infästning i betong - YouTube
tai Concrete anchors - YouTube
Kiitos vastauksesta. Ostin tavalliset muovitapit ja ruuvit. 7.5 mm paksut kestää 180 kg kappale, ja kiinnitin listan kahdeksalla kappaleella. Jos voimaharjoitteluni on _todella_ menestyksellistä, minun täytyy varmaan ostaa isompia myöhemmin.
Klikkaa tästä vastataksesi