P
Peter787: [citat] On olemassa kyllä NTR-M, mutta vain ammattilaiskäyttöön rakennuksiin vedessä, jotka ovat vaikeita tai kalliita vaihtaa.
17 vastausta · 5,0k lukukertaa
Pasjostrom
Pasjostrom: Säännön korkeus riippuu tietenkin myös siitä, kuinka korkealle haluat laudoituksen olevan. Suosittelisin lautaa, jonka koko on 28x120, se on yleisin mitta eikä heilu, jos palkit ovat cc60cm etäisyydellä toisistaan.
2 vastausta · 1,4k lukukertaa
W
WillyWonka: Kiitos vastauksesta.
4 vastausta · 1,2k lukukertaa
·
W
4 vastausta · 1,2k lukukertaa
·
C
cpalm: [JÄSEN="Danne_83, post: 4777463, jäsen: 10737"]Pienissä määrissä ei varmaan ole mitään järkeä hankaloittaa asiaa.[/JÄSEN] Jää nähtäväksi, kuinka kallista ja hankalaa siitä tulee. On tietysti olemassa jokin raja. Mutta ei voi olla huomaamatta, kuinka äärimmäisen edullista on hyllystä painettu (jopa halvempaa kuin painamaton). Olemassa oleva lattia on tietysti öljytty, mutta
18 vastausta · 2,3k lukukertaa
M
Magnus Ar: [citat] Ok, vaikuttaa hieman monimutkaiselta. Olen löytänyt tämän bauhausista, ehkä se toimii? https://www.bauhaus.se/kalkfarg-rust-oleum-400ml-klar?gclid=CjwKCAjwtIaVBhBkEiwAsr7-c2H6TVTlTNNTzrHeY7xG6XtEm5cEGSarQuRARbJqMk9Zs07U1yefdRoC39QQAvD_BwE#yotpo-recension
2 vastausta · 3,1k lukukertaa
A
Andreas Andersson6: Hei En tiennyt miten muotoilla otsikkoa, mutta minulla on terassi, jossa tarvitaan uusia kaiteita ja pylväitä eri cc:llä, mikä tarkoittaa, että aiemmat leikkaukset pellissä tulevat täysin paljaiksi. Onko näille jokin fiksu ratkaisu? Sitten on ollut alustalevy, jota on leikattu jokaisen pylvään kohdalla, tehdäänkö näin? Vai onko parempia tapoja? Pitkälle puolelle pitäisi asentaa 5
0 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
D
doctormirabilis: [citat] EDIT: aha se on kevytbetonia. joo se kuulostaa kipsiltä silloin. tuntuu siltä myös.
4 vastausta · 1,1k lukukertaa
A
AndersS: Riittää, kun kääritään tavallista teippiä muutama kierros, sen monimutkaisempaa se ei ole;)
5 vastausta · 1,3k lukukertaa
T
toolman77: Näyttää pikakovettuvalta kipsisidokselta. Kysymys on, miksi mielestäsi tarvitset sitä. Millaiset seinät sinulla on asunnossa? Milloin asunto on rakennettu? Jos se on vaaleaa jauhetta ja helppo porata, olet luultavasti vain rappauksessa kiinni ja sinun tarvitsee porata syvemmälle. Jos se on mustaa jauhetta, joka värjää, kyseessä on luultavasti kuonatiili. Silloin toimii karkea puuruuv
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
·
K
Kattisarna: [citat] Loistavaa, yritän soittaa ja kuulla heidän kanssaan huomenna! Kiitos vastauksesta.
8 vastausta · 965 lukukertaa
bjornhallberg
bjornhallberg: Valitettavasti olen jo kiinnittänyt räystäslaudat, mutta ei se ainakaan huonompi ollut kuin niiden niin sanottujen puuseppien työn jälki, jotka rakensivat talon aikoinaan. Voin sanoa sen verran, että siinä on selviä vuotojälkiä aiheutettu huonosti asennetusta lyijynkappaleesta, näin sen nyt, kun siirryin ylöspäin ja poistin vähän tiiliä kattoikkunan päältä. Se täytyy tietenkin
18 vastausta · 5,3k lukukertaa
·
Huddingebo
Huddingebo: Venytä levyjen päätyjä niin, että ne kiristyvät puuta vasten ja maalaa vähän. Toimii erinomaisesti.
4 vastausta · 3,4k lukukertaa
·
S
Swebfn: Pergolani on yhä pystyssä vuotta myöhemmin. Pilarien väli on hieman yli 360 ja uloin kantopalkki on 45x145. "Katto-orret" ovat 45x120 ja lisäksi minulla on melko paljon ylimääräistä painoa viistoleikatuista 28x120 laudoista.
8 vastausta · 8,3k lukukertaa
·
D
Dublin: Äskettäin remontoin maalla sijaitsevat makuuhuoneet, joissa on vinokatto, ja mielestäni ne näyttivät oikeastaan parhailta ilman listaa. Maalasin katot ja tapetoin sitten seinät, ja pitkän teräsviivaimen avulla oli helppo leikata tapetti keskeltä siirtymäkohtaa seinä/vinokatto.
4 vastausta · 6,3k lukukertaa
·
P
Perry88: Hei, Olen ostanut kaksi lavaa walls2paintia kun remontoin taloa. Nyt olen päässyt portaikkoon, jos sitä voi siksi kutsua. Siellä on noin 3,5 metriä korkea. Onko kenelläkään kokemusta kahden osan asettamisesta päällekkäin? Toimiiko tasoite siinä? terveisin
0 vastausta · 1,3k lukukertaa
N
Nörden: [citat] Sisällä sanoisin, että kokeile, se toimii. Tee hieman koloja kevytbetoniin, jotta savella on hieman karhea pinta mihin tarttua. Tunnen useita, jotka ovat käyttäneet savilaastia kevytbetonitaloihin hyvällä menestyksellä. Ulkona se toimii myös, mutta on herkempi ja vaatii korjausta säännöllisin väliajoin. [citat] Ei pitäisi olla mitään ongelmaa [citat]
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
anders07
anders07: Ratkaisuni seinälle, enemmän "fattigmans - Nivell", johtui lähinnä siitä, etten voi saada tuloilmaa millään tavalla, joten otan sen talosta sen sijaan.
7 vastausta · 5,9k lukukertaa
·
V
Vanagon: Tallenna! Ajattelin heti tätä kohtausta :cool: [MEDIA=youtube]nEIs9fgUTeA[/MEDIA]
9 vastausta · 3,6k lukukertaa
·
P
ptk: Miten se meni? Miten ratkaisit sen ja kuinka kauan jatkoit?
1 vastaus · 1,0k lukukertaa
B
b8q: [citat] Ja olen epävarma siitä, tarvitaanko erillistä muhvia edes. Normaalisti maanpinnan viemäriputki päättyy ylöspäin (missä puhdistuskaivo sijaitsee) vain sahattuna ns. sileäksi päätyksi (ei muhvia), joten jos haluaa pidentää sitä putkea esimerkiksi 40 cm ylöspäin, pitäisi riittää ostaa tavallinen 110 mm putkenpätkä, jossa on muhvi yhdessä päässä, kääntää se muhvi
8 vastausta · 2,1k lukukertaa
Tomas Nilsson
Tomas Nilsson: [citat] Organowoodilla on huono teho lahonnan torjunnassa.
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
Workingclasshero
Workingclasshero: [citat] Hyvä valinta. Yritä varastoida nämä polttopuut ulkona, erityisesti jos joku on herkkä ilmanvaihtoon. Hyvä tuli sisällä ja tuo ne polttopuut suoraan ulkoa takkaan. Varastoi ne katon alla jotta ne ovat mahdollisimman kuivia.
5 vastausta · 2,1k lukukertaa
·
pokasd
pokasd: [citat] Kiitos, sinulla ei sattumalta ole linkkiä johonkin rakennustavarataloon? :)
2 vastausta · 1,1k lukukertaa
M
martinradbo: [citat] Joo, en myöskään näe tässä ongelmia. Kantavuudesta voi keskustella teoreettisesti, lattiapalkit lepäävät makuusäännön päällä verrattuna pieniä kulmaruuveja käyttäviin palkkikenkiin. Sokkeli-konseptissa lattiapalkki ruuvataan sekä sokkeliin alapuolelta että päätypuihin kantavan linjan kautta. Ja sokkeli ruuvataan alapuolelta kantavan linjan kanssa yhteen. Uskoisin,
2 vastausta · 5,5k lukukertaa
·
C
Corsair: Hei! Minulla on kellari, jossa on valettu katto. Olemme nyt purkaneet 4m2 lattiaa yläkerrassa, ja se oli eristetty purulla ja hiekalla suoraan betonin päällä. Millä ja miten voi korvata purut niin, ettei tarvitse käsitellä pölyjä tai kaataa niitä takaisin. Lisättävästi on, ettei hiekan ja purujen kanssa tuntunut olevan mitään kosteusongelmia.
0 vastausta · 1,0k lukukertaa
T
TechChad: [citat] Jos siitä tulee "ongelma", eli sauma tulee rumaksi tai mahdollisesti halkeaa, voit aina myöhemmin lisätä siihen listan :p
8 vastausta · 4,2k lukukertaa
·
S
stalf: Porasin sen pois ja sitten ei ollut ongelmia karmin irrottamisessa.
2 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
Oldboy
Oldboy: Ehdottomasti ei saa paklata rakoja puulevyjen välissä. Puu liikkuu ilmankosteuden myötä ja sen on annettava tehdä niin. Paklaa psss kipsilevyillä paperinauhalla (ei lasikuitukangasta) ja pakkelilla, tai peitä paperinauhoilla kuten tehdään paperitiivistetyillä seinillä ja katoilla.
4 vastausta · 4,8k lukukertaa
·
KJD
KJD: Hei, tajuan, että tämä ei ollut eilen, mutta onko teillä kokemuksia palkoistanne täällä! Minulla on itselläni vanha kellariseinä, jossa on ilmarako mallin mukaan, ja se on pärjännyt hyvin, mutta nyt minulla on hieman toisenlaisia haasteita sen kanssa. S3 erillinen ketju tältä päivältä.
5 vastausta · 16,9k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.