Hei!

Onko kukaan kokeillut savirapata taloa, jossa on ytong/kevytsoraharkkoja?
Meillä on oikeastaan suunnitelmissa lisäeristää ja pyysimme tarjouksen tästä uudella rappauksella. Se oli hirveän kallista, todennäköisesti vielä kalliimpaa tänä vuonna. Mietin siksi, olisiko olemassa jokin menetelmä, jonka voisi tehdä itse, sillä savirappaus vaikutti mielenkiintoiselta ja ympäristöystävällisemmältä vaihtoehdolta.
Mutta suuri kysymys on, miten ja toimiiko se?
Kertokaa kaikki kokemuksenne muista talorakenteista kuin puusta!
 
  • Tykkään
Sören Claesson1
  • Laddar…
L lottis86 sanoi:
Hei!

Onko kukaan kokeillut savilaastia talolle, jossa on esimerkiksi ytong/kevytbetonilohkoja?
Meillä on oikeastaan suunnitelma lisäeristyksestä ja pyysimme tarjouksen uudesta rappauksesta. Se oli tosikallista, todennäköisesti vielä kalliimpaa tänä vuonna. Mietin siksi, olisiko olemassa jokin menetelmä, jonka voisin tehdä itse, kun savilaastin käyttö nousi esiin mielenkiintoisena ja ympäristöystävällisempänä vaihtoehtona.
Mutta suuri kysymys on, miten ja toimiiko se?
Antakaa minulle kaikki kokemukset, joita teillä on muiden talorakenteiden kuin puun savilaastituksesta!
Sisällä sanoisin, että kokeile, se toimii. Tee hieman koloja kevytbetoniin, jotta savella on hieman karhea pinta mihin tarttua. Tunnen useita, jotka ovat käyttäneet savilaastia kevytbetonitaloihin hyvällä menestyksellä. Ulkona se toimii myös, mutta on herkempi ja vaatii korjausta säännöllisin väliajoin.


L lottis86 sanoi:
Hei!

Onko kukaan kokeillut savilaastia talolle, jossa on esimerkiksi ytong/kevytbetonilohkoja?
Meillä on oikeastaan suunnitelma lisäeristyksestä ja pyysimme tarjouksen uudesta rappauksesta. Se oli tosikallista, todennäköisesti vielä kalliimpaa tänä vuonna. Mietin siksi, olisiko olemassa jokin menetelmä, jonka voisin tehdä itse, kun savilaastin käyttö nousi esiin mielenkiintoisena ja ympäristöystävällisempänä vaihtoehtona.
Mutta suuri kysymys on, miten ja toimiiko se?
Antakaa minulle kaikki kokemukset, joita teillä on muiden talorakenteiden kuin puun savilaastituksesta!
Ei pitäisi olla mitään ongelmaa
L lottis86 sanoi:
Hei!

Onko kukaan kokeillut savilaastia talolle, jossa on esimerkiksi ytong/kevytbetonilohkoja?
Meillä on oikeastaan suunnitelma lisäeristyksestä ja pyysimme tarjouksen uudesta rappauksesta. Se oli tosikallista, todennäköisesti vielä kalliimpaa tänä vuonna. Mietin siksi, olisiko olemassa jokin menetelmä, jonka voisin tehdä itse, kun savilaastin käyttö nousi esiin mielenkiintoisena ja ympäristöystävällisempänä vaihtoehtona.
Mutta suuri kysymys on, miten ja toimiiko se?
Antakaa minulle kaikki kokemukset, joita teillä on muiden talorakenteiden kuin puun savilaastituksesta!
 
  • Tykkään
lottis86
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.