Hei,
Olen ostanut kaksi lavaa walls2paintia kun remontoin taloa.
Nyt olen päässyt portaikkoon, jos sitä voi siksi kutsua. Siellä on noin 3,5 metriä korkea.
Onko kenelläkään kokemusta kahden osan asettamisesta päällekkäin? Toimiiko tasoite siinä?
terveisin