Olen auttanut joitakin seinien sisäpuolisten osien puhdistuksessa. Autotallin ja kodinhoitohuoneen välillä on raskas ovi, ja henkilö, joka puhdistaa, haluaisi mieluummin, ettei rappausta tehtäisi aivan karmiin asti vaan ehdottaa puulistan käyttämistä viimeiselle osalle välttääkseen rappauksen halkeamisen muutaman vuoden kovien oven sulkeutumisten jälkeen... voin nähdä logiikan siinä, mutta pohdin, miten yleensä tehdään?

minulla ei oikeastaan ole ongelmaa listan kanssa, voin saumata ja maalata paikan niin että se sulautuu hyvin, mutta en uskonut että niin tehdään.

kuvassa ei ole valmista joten älä mieti miltä rappaus näyttää.

Sisäseinä, jota ei ole vielä täysin rapattu. Vasemmalla puolella on karhea pinta ja oikealla valkoinen ovikarmi. Välissä näkyy eriste.

MathiasS MathiasS sanoi:
se joka puhdistaa, ei halua puhdistaa aivan karmiin asti, vaan ehdottaa puulistaa viimeiselle osalle välttääkseen rappauksen halkeamisen muutaman vuoden aikana kiinni paiskatuista ovista….
seuraa hänen neuvojaan ja asenna lista

• Tykkään
MathiasS ja 1 muu
  • Laddar…
T
Olen samaa mieltä listan asettamisesta. Näen kuitenkin usein, että oven ympäri käytetään tiivistemassaa. Mutta se ei kyllä pysy yhtä kauniina ajan myötä.

• Tykkään
MathiasS
  • Laddar…
A
puulistaa ei kannata asentaa tai voit tehdä sen ylimääräisenä toimenpiteenä.
miten puulista saadaan tiiviiksi sekä karmia että rappausta vasten, kun kaikki liikkuvat eri tavoin?

standardi on paisuva nauha ja saumaus

Onko sinulla kuva, joka näyttää miltä sen pitäisi näyttää?

A
MathiasS MathiasS sanoi:
Onko sinulla mitään kuvaa, joka näyttää miltä sen pitäisi näyttää?
Mene mihin tahansa järjestelmään, niin heillä on hyvät järjestelmät omille tuotteilleen.

löytyy ratkaisuja melkein kaikkeen, liitännät oveen, ikkunaan, pelteihin, liitettyihin materiaaleihin jne.

Nyt se on hiottu muutaman millimetrin päähän karmista ja siihen laitan pehmeän sauman, jonka maalaan päälle. Enempää se ei tule liikkumaan, enkä joudu ärsyyntymään listasta, jota en oikeastaan halua.

• Tykkään
TechChad
  • Laddar…
T
A Aunty sanoi:
puulistaa ei kannata laittaa tai voit tehdä sen lisätoimenpiteenä.
miten puulista pysyy tiiviinä sekä karmia että rappausta vasten, kun ne liikkuvat eri tavoin?

standardi on paisuntanauha ja sauma
Ajattelen, että sillä ei ole niin suurta merkitystä sisätiloissa? Totta, on olemassa riski, että ääni kulkee helpommin läpi, mutta muutenhan on tärkeintä (ja jos näkee sen ongelmana, on järkevää tiivistää kunnolla), että se näyttää siistiltä ja uskon, että sauma tai rappaus tiiviisti vasten saattaa halkeilla ajan mittaan. Vai olenko väärässä (olen täysin tietämätön asiasta)?

T
MathiasS MathiasS sanoi:
Nyt se on puhdistettu muutaman millimetrin päähän karmeista ja siihen laitan pehmeän sauman, jonka maalaan päälle. Enempää se ei tule liikkumaan ja vältän listan, jota en oikeasti halua.
Jos siitä tulee "ongelma", eli sauma tulee rumaksi tai mahdollisesti halkeaa, voit aina myöhemmin lisätä siihen listan :p

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.