KimLarsson
KimLarsson: Hei, aion laittaa klinkkeriä vanhaan pannuhuoneeseen, missä olemme myös purkaneet seinät kahdesta vanhasta varastosta. Oikealla puolella, missä pannu on ollut, on noin 4 cm korkeampi verrattuna vasempaan puoleen (valkoisen oven luona), missä kaksi vanhaa varastoa ovat sijainneet. Miten helpoiten voidaan tehdä tasoitusvalu tässä? Pitäisikö huone jakaa kahteen osaan?
0 vastausta · 733 lukukertaa
·
Flk11
Flk11: Hei, Olen kunnostamassa portaita mutta olen jäänyt hieman jumiin. Olen ostanut Lundbergsin kaidepylväät, Päätypilarin ja kaiteen, kaiteen mukana tulee asennuslista rimoille. Jos katsot liitettyä kuvaa, olen tehnyt luonnoksen siitä, miten olen ajatellut, mutta luulen, että mitat menevät pieleen. (Olen mitannut pitkittäin vangstycketia)... Joten kysymykseni teille: miten saan mitan,
0 vastausta · 2,4k lukukertaa
·
traceour
traceour: [citat] Ok, kiitos vastauksesta
7 vastausta · 1,8k lukukertaa
traceour
7 vastausta · 1,8k lukukertaa
Denizz
Denizz: Hei Toivottavasti olen asettanut keskustelun oikeaan paikkaan. Minulla on kevytbetonia kotona kerrosten välillä ja harkitsen alasvaloja. Sen sijaan että laskisin katon alaspäin ensimmäisessä kerroksessa alasvaloja varten, harkitsen letkujen ja säiliöiden uritusta/hakkaamista. Kuinka turvallista tämä on? Onko mahdollista että se halkeaa ja romahtaa? Välipohja näyttää melko paksulta
0 vastausta · 929 lukukertaa
P
Pappa1986: [citat] Käytetty byggmax ulkosauma, joka toimii hyvin
3 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
P
Prosit: Smygen ei ole vielä pudonnut, 3 vuotta myöhemmin. Pian saan kai kehyksetkin paikoilleen.
3 vastausta · 5,9k lukukertaa
·
Å
Åsa Nilsson1Asagnesta: Hei Olemme rakentamassa tukimuuri gabioneista. Kun aloitimme viime vuonna, löysin yrityksen, joka myi valmiita ”överliggare”, jotka tekivät gabionista penkin. Nyt en löydä niitä uudelleen. Tietenkin voi rakentaa itse, mutta… Tietääkö kukaan, mistä saa tällaisia lisätarvikkeita gabioneihin?
0 vastausta · 1,2k lukukertaa
Workingclasshero
Workingclasshero: Mutta lisää muutama euro ja vaihda kun se toinen kuitenkin uusitaan.
5 vastausta · 7,0k lukukertaa
·
J
JD072: [citat] Haluaisin nähdä kuvan
43 vastausta · 23,5k lukukertaa
·
C
carpe: Voi olla kokonainen kaappi, joka on työnnetty julkisivun aukkoon. Näyttää olevan ruuvi vasemmalla puolella. Pitäisi olla joitakin myös muilla puolilla, ja silloin voi vetää koko kaapin ulos.
1 vastaus · 895 lukukertaa
·
useless
useless: Vaihtoehtoisesti pari palaa gängstång tai pari skruvar pää alaspäin, så kan man kiinnittää valfri upphängningsanordning myöhemmin.
5 vastausta · 1,2k lukukertaa
W
Wakawo: [citat] Kiitos!
2 vastausta · 1,4k lukukertaa
W
2 vastausta · 1,4k lukukertaa
S
shiftlock: Aion kiinnittää kaappirungon seinään. Seinä on 40-luvulta ja huokoinen porata, ja reiästä tulee mustaa pölyä. Minulla oli sama tilanne edellisessä 40-luvun asunnossa, jouduin lopulta ottamaan työmiäisen kiinnittämään laudan seinään, kun kaikki kotona olleet proput epäonnistuivat. Kysymys: Voinko käyttää betoniankkuriruuvia (esim. Essve)? Muuten, mikä proppu tai väline
0 vastausta · 1,4k lukukertaa
M
Marlow: [citat] Kiitos!
4 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
M
4 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
M
mvh: Hei, Älä pura lisää lattiaa! Se mitä luulet olevan puulattia on itse asiassa elementtien yläosa, joka koostuu 20 mm vanerilevystä, pystysuorista masoniittilevyistä ja sitten taas 20 mm vanerilevystä. Kasetit ovat täytetty purulla. Ei ole tukipuita, vaan kasetit muodostavat itse lattiarakenteen. Jos teet haun foorumilla, löydät paljon tietoa.
1 vastaus · 1,7k lukukertaa
·
A
Alexn72: [citat] Riskinä on se, että tiili kuljettaa kosteutta eteenpäin ja tilassa, jossa koolaukset ovat, ilmankosteus nousee, jolloin puu sekä homehtuu että mätänee. Mutta jos tiiliseinä on muuten kuiva, ei pitäisi olla ongelmia.
18 vastausta · 3,5k lukukertaa
·
C
Casper Fredriksson: Se on vain kylmä ullakko, joten liimapalkki tulee lepäämään kattotuolien päällä.
2 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
H
Anonymiserad 284245: Heco 6x160 349:-/100st Jula:lla. Se on varmaan todella halpaa.
6 vastausta · 3,0k lukukertaa
Åsa Lund
Åsa Lund: Puhdista irtonainen laasti pois ja kiinnitä uudelleen uudella hydraulisella kalkkilaastilla. Ei kovin vaikeaa, jos on kätevä käsistään. Mutta se vie melko paljon aikaa.
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
·
P
pemu: Hei, Minulla on kellarikäytävä, joka ei ole kaunis... Se näyttää olevan paikalleen valettu, kun talo rakennettiin vuonna 1970, eikä se ole todennäköisesti saanut mitään hoitoa sen jälkeen. Muuri nurmikkoa vasten on karkea rakenteeltaan (näyttää siltä, että betonia ei ole täristetty) ja on luultavasti maalattu kylmäbitumilla joskus aikojen alussa. Taloperusta on maalattu
0 vastausta · 2,3k lukukertaa
·
G
godivaex: [citat] Kiitos!
4 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
H
HappySleep: Oikeinkirjoitus???? Pitää olla jotain muuta.
1 vastaus · 659 lukukertaa
SethL
SethL: Toivottavasti voin esittää kysymyksen tässä. Minulla on viikinkiteltta, joka on 2,5 m leveä, 3 m pitkä ja 2,15 m korkea. Tällä hetkellä minulla on kaksi tolppaa ja yksi yläpaarre, mutta en voi pystyttää sitä yksin, joten haluaisin tehdä A-runkoteltan, mutta minulla ei ole tilaa säilyttää 2,5 - 3 m pituisia lankkuja. Nykyisen teltan yläpaarre on kaksiosainen, puoliksi puoliksi 50
0 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
AJ82
AJ82: Hei! Loin seuraavan ketjun, mutta huomasin sitten, että postasin sen todennäköisesti väärälle foorumille. En löydä mitään tapaa siirtää ketjua, joten linkitän sen täältä sen sijaan. Toivottavasti se on OK? https://www.byggahus.se/forum/threads/hur-riva-gillestuga.461230/
0 vastausta · 831 lukukertaa
K
kniv: Aseta levyt niin, että se, joka on jo kiinnitetty, on uralla, ja levy, jota olet laittamassa, tulee ylhäältä päin jo asetettuun levyyn jousella, muuten tulee kunnon sotku!
3 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
K
kniv: Muistan, että "pocket hole" -jigit ovat 15 asteen kulmassa, eli B.
1 vastaus · 2,7k lukukertaa
·
J
Jimmy Wall: [citat] hei minulla on vain yksi kysymys. Minulla on samanlainen patio kuin sinulla. Ja haluan eristää kennolevyn alapuolelta. Mietin, miten teit projektisi. Terveisin Jimmy Wall
3 vastausta · 6,4k lukukertaa
P
pfb: Kiitos jälleen @TrädgårdsBjörnen, hitto mikä meno niissä oli!
3 vastausta · 3,2k lukukertaa
M
myrstack: [citat] Käytin 20mm, jos muistan oikein, ja sitten aluskatteen sen päälle sekä keskitasoa oleva suodatinkangas ennen märkäpitävää huopaa, johon sedum-matot asetettiin. Kaltevuus on vain noin 7 astetta, joten minun tapauksessani sedumit pysyvät paikallaan ilman mitään listoja katon reunassa.
8 vastausta · 3,0k lukukertaa
·
Shinue
Shinue: Hei Kokeilen muutamalla uudella kysymyksellä. Kasvihuoneen seinä on suurimmaksi osaksi valmis ja aion aloittaa rappauksen. Voiko rappauksessa pitää taukoa esim. keskellä seinää ja jatkaa rappausta seuraavana päivänä?
7 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.