6 420 lukukertaa ·
3 vastausta
6k lukukertaa
3 vastausta
Eristää kanermuovikatto
Hei. Minulla on 30 neliömetrin kokoinen lasiterassi, jossa on valettu laatta ja lattialämmitys. Kadun vähän, että valitsin 32 mm:n kanalplast-katon. Voinko eristää tämän solumuovilla ilman ilmarakoa? Eräs puuseppä sanoi, että sen voi nyt eristää. Tai mitä mieltä olette, miten pitäisi tehdä tai mitä käyttää? En ajatellut purkaa sitä. Se on vain 6 kuukautta vanha.
Terveisin.
Terveisin.
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Koska et varmaan lämmitä tilaa muulloin kuin tietyissä tilanteissa, ei ole kovin tärkeää, miten teet. Ilmarakoja tarvitaan yleensä katon yhteydessä orgaanisten materiaalien, kuten raakalautojen, taakse, jos katto on eristetty kahden höyrytiiviin kerroksen (höyrynsulku + kattohuopa) väliin. Toisaalta styroksi ei ole optimaalinen materiaali tähän tarkoitukseen. Sitä on vaikea kiinnittää tiiviisti katon puurakenteeseen, ja se on aivan liian kevyt (= huono lämpökapasiteetti). Lämpösäteily voi kesäaikana olla merkittävää katetun terassin katon läpi. Paras eristemateriaali on siksi todella raskas mineraalivilla, kuten maalevy.
Miltä näyttää loput rakentamisesta terassihuoneessa? Mikä lämpötila terassihuoneessa on nyt ja mikä lämpötila haluaisit sen olevan? Mikä on lämpötila ja sää ulkona? Olen utelias, koska olen juuri aloittamassa oman terassihuoneen rakentamista saman kokoisena ja suunnittelen 32mm kennomuovikattoa.
hei minulla on vain yksi kysymys. Minulla on samanlainen patio kuin sinulla. Ja haluan eristää kennolevyn alapuolelta. Mietin, miten teit projektisi. Terveisin Jimmy WallM Mikael.83 sanoi:Hei. Minulla on 30 m²:n kokoinen lasitettu patio, jossa on betonilattia ja lattialämmitys. Kadun hieman, että valitsin 32 mm kennolevykaton. Voinko eristää tämän solumuovilla ilman ilmarakoa? Eräs puuseppä sanoi, että se on hyvä eristää nyt. Tai mitä mieltä olette, miten pitäisi tehdä ja mitä käyttää? En ajatellut purkaa sitä. Se on vain 6 kuukautta vanha.
Ystävällisin terveisin.
Klikkaa tästä vastataksesi
