Hei
Toivottavasti olen asettanut keskustelun oikeaan paikkaan.
Minulla on kevytbetonia kotona kerrosten välillä ja harkitsen alasvaloja.
Sen sijaan että laskisin katon alaspäin ensimmäisessä kerroksessa alasvaloja varten, harkitsen letkujen ja säiliöiden uritusta/hakkaamista.
Kuinka turvallista tämä on? Onko mahdollista että se halkeaa ja romahtaa?
Välipohja näyttää melko paksulta ja se koostuu laatoista, jotka menevät seinästä seinään.