Hoppa till huvudinnehåll
Byggahus.se
Start
Bibliotek
ForumBilderShop
Sök på Byggahus.se
Bli medlem Logga in
Start
Bibliotek
ForumBilderShop
Start
Bibliotek
Meny
Bibliotek
Altan & Uteplats
Badrum
Bygga nytt hus
Ekonomi & Juridik
Grund & Markarbete
Kök
Renovera
Tester
Trädgård & Utemiljö
Verktyg
VVS & Inomhusklimat
Forum
Meny
Forum
Index
Senaste
Obesvarat
Populärt
Mest gillat
Medlemmar
Regler
Bilder
Meny
Bilder
Utvalda bilder
Populära bilder
Forumbilder
Video
Shop
Meny
Shop
Bästsäljare
Verktyg & maskiner
Hus & bygg
Skruv & infästning
Trädgård & utemiljö
Jämförelser
Meny
Jämförelser
Jämför hustillverkare
Jämför boräntor
Jämför elförbrukning
Jämför bergvärmepump
Jämför luft-vattenvärmepump
Övrigt
Meny
Övrigt
Svarta listan
Fråga experten
Quiz
Ordlista
Information
Meny
Information
Om oss
Nyhetsbrev
Kontakta oss
Annonsera
Regler
Datapolicy
Cookies
A-Ö

Ordlista

Lantmäteri

Publicerad 26 jun 2013

Ansvarar för kartläggning och indelning av mark i rättsliga enheter samt registrering av dessa enheter.

Relaterade forumämnen

  • Måttband med konstig gradering. Vad är det för måttenhet?

    Verktyg & Maskiner
  • FTX-enhet

    El
  • Felkod Ecodan luftvattenvärmepump

    Värmepumpar
  • Telia Play, kan man använda det på flera enheter?

    Övrigt Off Topic
  • IKEA trådfri gateway - Max antal enheter?

    Belysning

Tjänster

  • Svarta listan

    Svarta listan - Hitta bluffmakare i din kommun

  • 2,69

    procent. Så låg ränta fick den senaste bolåneprutaren

  • Hustillverkare

    Jämför hustillverkare

  • Elförbrukning

    Jämför elförbrukning

  • Bergvärmepumpar

    Jämför bergvärmepumpar

Senaste från startsidan

  • Bild på en sluttning på tomten där före/efterbilder visar hur stenar flyttats.

    Mitt trädgårdsprojekt: Från byggkaos till kattlåda de luxe

  • De byggde ett kubhus som svävar i stupet – så trivs de tre år senare

    Getaway House – så trivs de tre år senare

  • nätstation

    Forum: Vattenfall vill bygga nätstation på min fastighet

  • Sänka värmen

    Varmt i huset? 16 sätt att få ner värmen inomhus

  • luftvärmepump

    Forum: Polarpumpen.se, oseriös hantering

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.